• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil toch vragen of mijn RPG een plekje in de nieuwsbrief verdiend ˆˆ Klik


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Topic van de maand


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    dit verhaal is leuk en mag wel in de nieuwsbrief want ik heb hier bijna nog nooit hobbitverhalen gezien http://www.quizlet.nl/stories/113846/courage--thorin-oakenshield/

    Prototype schreef:
    dit verhaal is leuk en mag wel in de nieuwsbrief want ik heb hier bijna nog nooit hobbitverhalen gezien http://www.quizlet.nl/stories/113846/courage--thorin-oakenshield/


    Ah, wat lief dat je dat oppert. Dankjewel. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stories

    Schaduwbeeld; Verloren Zielen door Valkyries

    Quizzen

    Hoeveel weet jij van Doctor Who? door Square

    Foto's:

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 jan 2014 - 22:13 ]

    Ik vind dit trouwens nog een leuke quiz: http://www.quizlet.nl/quiz/392751/op-welke-vrouw-van-once-upon-a-time-lijk-jij/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Topic:

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 jan 2014 - 22:15 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stories:
    Dwalen van Idylle.
    The Mule van Assassin.

    Gedichten:

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 jan 2014 - 22:14 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind deze story het echt verdienen. Het is hilarisch, meelevend en je wilt er gewoon meer van als je 'm eenmaal uitgelezen hebt.
    Klik.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind dit gedicht van walkingsieve echt heel erg mooi, dat zou wel een plaatsje in de nieuwsbrief verdienen vind ik.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Story


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik wil deze twee aanraden voor in de nieuwsbrief; :)
    Blue Lagoon

    het is echt een leuk verhaal, en ze verdient ook meer abo's :)

    Sensitive Souls
    Omdat ze het gewoon verdient :)


    het leven is mooi!! xx

    Witchking schreef:
    Stories:
    Courage • Thorin Oakenshield door Oakenshield
    Redemption |The Hobbit| door BlancheNeige


    Aah dankjewel. (:
    Dat verhaal van BlancheNeige verdient inderdaad een plaatsje in de nieuwsbrief, net als The Arkenstone van Elvithien!


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Aah dankjewel. (:
    Dat verhaal van BlancheNeige verdient inderdaad een plaatsje in de nieuwsbrief, net als The Arkenstone van Elvithien!

    Jouw verhaal verdient het echt. ^^
    En op dat verhaal heb ik op het moment een bladwijzer. Binnenkort maar eens aan beginnen. (: