• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Roar schreef:
    The Secret of Quizlet.


    16 - 09 - '17

    Roar schreef:
    The Secret of Quizlet.


    Cenation schreef:
    (...)

    Awh, so sweet. Excuse me while I'll go get a tissue towel for my eyes.


    -

    Cenation schreef:
    (...)


    Yesh, indeed.


    26 - 02 - '16

    Oh, en dit topic! Ik vind het filmpje ontzettend goed en daarbij gun ik haar enorm om in de prijzen te vallen! Hier is 'ie: Jouw stem telt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Verloren masker. van Rhiine. Ik was meteen gepakt toen ik de beschrijving en de prologen had gelezen. Ontzettend goed geschreven een goede opzet voor de verhaallijn. Dit verdient in mijn ogen een plekje in de nieuwsbrief van week 39. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2013 - 8:31 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn eigen topic Draco de fret! :Y). Omdat men nauwelijks topics promoot.
    Oh ja, en deze: Maakt GTA 5 u ook ziek? van Dooddoenervo


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Incantatem schreef:
    Verloren masker. van Rhiine. Ik was meteen gepakt toen ik de beschrijving en de prologen had gelezen. Ontzettend goed geschreven een goede opzet voor de verhaallijn. Dit verdient in mijn ogen een plekje in de nieuwsbrief van week 39. :Y)


    Awh, dat heb ik echt niet verwacht (K)


    -

    Chocolata schreef:
    Mijn eigen topic Draco de fret! :Y). Omdat men nauwelijks topics


    I second this ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    • Killer • Harry Styles • 16+ van Rey verdient echt een plekje in de nieuwsbrief!


    16 - 09 - '17

    Het archief van de raadsels van de Common Room van Ravenclaw, hier is de link. Ik zou het leuk vinden als ook mensen buiten de Common Room van Ravenclaw of sowieso buiten de Common Rooms de raadsels kunnen kraken als ze dat leuk vinden; immers zijn er een hoop mensen die een raadsel wel kunnen waarderen.

    Het (de story red.) is dan wel van mij omdat ik graag de raadsels wou archiveren, maar ik beschouw het meer als van de hele Common Room van Ravenclaw, aangezien we ook leden van Ravenclaw raadsels insturen en ook omdat raadsels typisch Ravenclaw zijn. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DanceLove schreef:
    Ik vind dit een super story: http://www.quizlet.nl/stories/124853/youre-not-alone-een-verhaal-als-steun-voor-een-prachtige-meid/
    Zo aardig dat ze dit doen!!


    Waauw, erg knap dat je een verhaal zo snel vind terwijl je nog maar 4 minuten lid bent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vraag me af waarom er topics in kunnen worden gezonden, als er toch alleen maar belangrijke mededelingen in de nieuwsbrief staan.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 16:14 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Teixeira schreef:
    (...)

    Waauw, erg knap dat je een verhaal zo snel vind terwijl je nog maar 4 minuten lid bent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scorpia schreef:
    Ik vraag me af waarom er topics in kunnen worden gezonden, als er toch alleen maar belangrijke mededelingen in de nieuwsbrief staat.


    Er staan niet alleen mededelingen. Er komen ook wel 'ns topics. Geduld is een schone zaak.


    26 - 02 - '16