• Hier zijn we met een nieuw topic. De 2 oude topics waren verouderd en niet up to date met recentelijke items. Daarom hebben we een nieuw topic. Als jullie hier leuke items plaatsen, bespaart ons het enorm veel speurwerk naar leuke items. Dus plaats hier leuke dingetjes voor de nieuwsbrief: quizzen, topics, stories, foto's, gedichten, polls en RPG.

    Opmerking 1: we maken kenbaar dat we reacties gebruikt hebben. Dat kan door te doorstrepen, je bericht leeg maken, ...
    Opmerking 2: natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag dingen die door andere users zijn gemaakt.
    Opmerking 3: we zoeken geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwsbrief maar quizzen, topics, foto's, stories, foto's, gedichten en polls. Als je een nieuw idee hebt voor de nieuwsbrief, maak je een suggestie aan.
    Opmerking 4: vanaf nu is er ook RPG van de week. Dus je mag nu ook RPG rollentopics opgeven.
    Opmerking 5: vanaf nu is er ook een lijstje van de week!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Square schreef:
    (...)

    I second this! :'D




    En @ Amortensia, Dooddoenervo: Dankje. (bloos)

    Ik vind het gewoon prachtig en heel nieuwsbriefwaardig ^^.
    @Doodoenervo:
    Ik heb jouw topic aangeraden, kijk maar..
    Nou hoop ik heel erg dat er in de nieuwsbrief iets tussen zit!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    http://www.quizlet.nl/stories/122569/love-between-red-and-white/


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het nieuwe quiz van Avarosa: welke beroemde stijlicoon uit de jaren 50 lijkt het meest op jou?
    Ik plaats later wel een link.


    -

    Omdat Lene en Shana cool zijn.

    No man is an island.


    help

    Welke beroemdheid uit de jaren 50 lijkt het meest op jou? door Avarosa.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    http://www.quizlet.nl/stories/120988/casting-rainbows/

    Because angst (heart2)

    Dit keer wel in het goede topic :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rumtumtugger schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/120988/casting-rainbows/

    Because angst (heart2)

    Dit keer wel in het goede topic :W


    Ook hier ben ik het heel erg mee eens. *O* En ik wil niet spammen met een bepaald ship, maar ik kan Bulletproof niet niet aanraden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rumtumtugger schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/120988/casting-rainbows/

    Because angst (heart2)

    Dit keer wel in het goede topic :W


    Oh you're the sweetest...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ellery schreef:
    Het nieuwe quiz van Avarosa: welke beroemde stijlicoon uit de jaren 50 lijkt het meest op jou?
    Ik plaats later wel een link.
    Filettino schreef:
    Welke beroemdheid uit de jaren 50 lijkt het meest op jou? door Avarosa.


    Naw, so sweet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shadow Dancers

    Ik wil graag dit topic aanraden, omdat er een video instaat die zo onwijs mooi is, maar ook verdrietig en het meer aandacht verdient naar mijn mening.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Welke kunstenaar ben jij? door Sinistre.

    Ik heb de quiz net gemaakt en hoewel het een handje helpt dat ik kunstliefhebber ben, ben ik erg erg enthousiast over. De vragen en antwoorden zijn erg goed en duidelijk, maar het is niet óverduidelijk. De uitkomsten zijn veelzijdig en in mijn geval klopte het heel erg goed. Ja, ik raad deze quiz ten volste aan. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Irvine schreef:
    Shadow Dancers

    Ik wil graag dit topic aanraden, omdat er een video instaat die zo onwijs mooi is, maar ook verdrietig en het meer aandacht verdient naar mijn mening.


    Ja, echt prachtig!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    The Secret of Quizlet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bouw mee aan de droom van vijf Quizletters, omdat ik het leuk vind dat een aantal leden de mogelijkheid hebben om hun droom te verwezenlijken. :']


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife