• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Andrew Cole

    Ik begon te lachen, ik had iets heel anders verwacht. Dit was niet erg, ik had eigenlijk wel zin om te zwemmen. Ik trek gauw zijn zwembroek aan en wacht op Samuel. Ik kijk een beetje om me heen en neurie even een liedje. Al gauw stop ik weer, oké misschien was ik iets wat ongeduldig maar ja. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk afwachtend naar de deur van de badkamer.

    John Ellean Brody
    Ik keek haar verlegen aan en pakte haar hand voorzichtig vast. 'I'm so sorry. Ik weet dat het een kut smoes is om niet om te komen dagen, maar mijn ouders moesten me iets vertellen.' Ik keek haar aan en tranen welden op in mijn groene, sprekende ogen. Ik pakte haar hand automatisch steviger vast en een traan druppelde van mijn wang op mijn smetteloze shirt.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Rafael Greywood

    'Hi', zei ze. 'Zullen we anders ergens in het park gaan zitten?', stelde ze voor en liep het park in.
    'Ja, goed', zei ik en volgde haar.
    'Hier?', zei ik en wees op een bankje.
    Ik ging zitten. Ik keek haar aan en wilde zeggen hoe beeldschoon ze eruit zag, maar dat was niet echt toepasselijk nu.
    'Weetje. Ik wil als eerst zeggen dat ik echt enorm veel spijt heb van hoe ik tegen Drew deed', begon ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij wijst een bankje aan en ik knik dan terwijl ik naast hem gaan zitten. Ik kijk hem aan en hij begint te praten.
    'Nahh, ik geloof best dat je spijt hebt. Dat zei Charly ook al. Maar waarom ben je zo jaloers?' vraag ik dan.
    'Ik ben net een dag op deze school..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Ik beet zacht op mijn lip en keek even naar onze handen. Toen ik terug opkeek omdat hij begon te praten zag ik tranen opwellen in zijn ogen. Mijn tanden zetten zich harder in mijn onderlip en ik voelde hoe hij mijn hand steviger vastnam. Ik zette nog een stapje naar hem toe waarna ik mijn hand naar zijn wang bracht. Voorzichtig veegde ik de traan weg met mijn duim waarna ik weer mijn goudkleurige ogen op hem richtte. Ergens in mijn achterhoofd hield ik het feit dat hij misschien wel bij dat meisje was geweest, maar dat kon ik niet maken, vond ik dan.
    "Wat zeiden ze ?".


    Samuel Lucas McClain.

    Rustig stapte ik de badkamer uit waardoor ik me doodverschoot van Andrew die al stond te wachten. "God, die had ik niet zien aankomen" mompelde ik, terwijl ik naar zijn gezicht bleef kijken. Ik liet mijn ogen afglijden naar beneden, maar voordat het verdacht kon worden wendde ik mijn blik af en duwde hem naar een deur toe waarachter mijn zwembad verstopt was. Ik duwde hem verder en verder tot de rand waarna ik bleef staan.
    "Hmmm, vallen of niet laten vallen ?".

    Rafael Greywood

    'Ik weet het niet. Ik ben altijd al een jaloers iemand geweest. En ik weet dat het je eerste dag is en het spijt me zo erg dat ik die gewoon verkloot heb', zei ik zacht.
    Ik had echt spijt. Nu ik eraan terugdacht, stonden de tranen in mijn ogen, maar huilen deed ik niet.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Andrew Cole

    Als hij de badkamer uitkomt bijt ik even op mijn lip, dat zag er dus zeker niet verkeerd uit. Ik kijk gauw weer gewoon naar zijn gezicht terwijl hij op me afkomt. Hijj duwt me mee en ik schud mijn hoofd. 'Doe maar niet' zeg ik en pak zijn arm vast. 'Anders ga jij ook mee' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Ik sprong er viel liever zelf in dan dat ik erin gegooid werd.

    Bentley Heathrow

    Na het eten besloot ik om Gucci, de hond van Brooke, uit te laten, omdat Brooke moest werken.
    Ik kleede me snel om en trok een beanie over mijn hoofd. Ik stak een peuk op en besloot naar Central Park te lopen, wat een half uurtje wandelen was.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Samuel Lucas McClain.

    Ik begon te lachen, "Dat was soort van het plan ja" zei ik grijnzend. Ik zette een stapje naar voren waardoor hij naar achteren ging en hij viel. Ik bereidde me voor op mijn haren die compleet verpest zouden worden toen ik onder water kwam. Goddank dat het water warm was. Ik kwam boven en wreef even over mijn gezicht om terug zicht te krijgen.

    Noralie Anderson
    'Je hebt mijn dag niet verkloot,' zeg ik simpel en haal mijn schouders op.
    Die is verkloot door gewoon alle dingen samen, dat jaloerse gedoe, me afgewezen voelen door Drew, en dan ook nog eens opgebeld worden voor een gunst. Ik zucht zachtjes en kijk dan voor me uit en haal een hand door mijn haar.
    'Waarom zou je jaloers moeten zijn?' vraag ik hem dan. 'Ik ga gewoon met Drew om. En lach met hem ja, maar dat kan toch ook gewoon met jou?'
    Gewoon. Als vrienden. Niet als meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Ik val in het water maar gelukkig is het best warm. Als ik bovenkom kijk ik naar Samuel en grijns even. Ik duw hem even onder en zwem dan een rondje. 'Lekker warm water' zeg ik grijnzend en duik daarna even onderwater om vervolgens weer boven te komen en naar Samuel terug te zwemmen.

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik beet zacht op mijn lip en keek even naar onze handen. Toen ik terug opkeek omdat hij begon te praten zag ik tranen opwellen in zijn ogen. Mijn tanden zetten zich harder in mijn onderlip en ik voelde hoe hij mijn hand steviger vastnam. Ik zette nog een stapje naar hem toe waarna ik mijn hand naar zijn wang bracht. Voorzichtig veegde ik de traan weg met mijn duim waarna ik weer mijn goudkleurige ogen op hem richtte. Ergens in mijn achterhoofd hield ik het feit dat hij misschien wel bij dat meisje was geweest, maar dat kon ik niet maken, vond ik dan.
    "Wat zeiden ze ?".


    [John heeft een oudere broer van 23 die niet meer thuis woont, en die broer heet Anthony en heeft een vriendin van 22]
    John Ellean Brody
    "Ze... ze gaan scheiden omdat mijn vader meerdere keren is vreemd gegaan met de vriendin van mijn broer." Ik walg en voel gal omhoog komen. "Ze is 22! En mijn vader 54!" Ik sla met mijn hand tegen de muur en keek haar hopeloos aan. "Hoe kan dit? Waarom? Ik snap het helemaal niet meer." Snikkend kijk ik in haar mooie ogen en pak haar andere hand nu ook. "Het spijt me van alles, Delenay, maar ik heb je nu nodig."


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Rafael Greywood

    'Waarom zou je jaloers moeten zijn? Ik ga gewoon met Drew om en lach met hem, ja. Maar dat lan toch ook met jou?', zei ze toen.
    'Ik ben jaloers omdat.. omdat.. omdat ik weet eigenlijk niet. Ik vind je echt een enorm leuk en beeldschoon iemand, misschien wil ik zelfs meer, maar daar ben ik niet eens zeker van. En Drew... Dat had ik gewoon echt niet moeten doen. Maar sinds ik jou gezien heb, met jou gesproken heb.. ik ben gewoon niet echt mezelf meer als ik aan jou denk, of laat staan dat ik bij jou in de buurt ben..', zei ik zacht en onzeker.
    Oke, dat was eruit


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Okee, beetje drama bij John hahaa.
    Vinden jullie het erg als Jordan een meisje wordt en ik een heel nieuw personage voor haar bedenk? Sorreeh.]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:24 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.