• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Samuel Lucas McClain.

    Ik beet zacht op mijn lip. Hij kwam wat dichter tegen me aanstaan. Voor een moment twijfelde ik maar uiteindelijk sloeg ik voorzichtig mijn armen om zijn middel heen. Zou hij dit eigenlijk wel willen ? Mijn tanden zetten zich opnieuw in mijn onderlip waarna ik 1 arm losmaakte en mijn vingers over zijn kaaklijn liet glijden, tot in zijn nek. Zacht blies ik mijn adem uit die ik even had ingehouden.

    Rafael Greywood

    Bennie stelde zich voor aan Noralie. Ik had best ietsjes mensenkennis en merkte dat ze hem.. apart vond?
    'Zitten? Wat anders?', antwoorde ze zijn vraag en ik lachte.
    'Maar Bennie, loop maar door, Gucci loopt ervandoor', grijsnte ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ga slapen, night x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Andrew Cole

    Ik glimlachte toen hij zijn armen om mijn middel sloeg en mijn armen ging vlak daarna om zijn nek. Zijn vinger glijdt over mijn kaaklijn tot in mijn nek wat voor een rilling zorgt. Ik kijk Samuel aan en glimlach. Hij blaast zijn ingehouden adem uit en ik voel zijn adem zachtjes over mijn gezicht strelen. Ik was blij dat dit nu gebeurde, ik wilde dit, echt heel graag. Hij was gewoon echt heel leuk, oké ik vond hem wel meer dan leuk. Ik was verliefd, en niet zo'n klein beetje ook.

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Rafael spreekt over Gucci die door loopt en ik trek een wenkbrauw op. 'Gucci?' Vraag ik dan. Maar dan realiseer ik het me. 'Aha, dat is die hond.'
    Ik kijk even en zie inderdaad dat die al is door gewandeld. Ach ja. Ik herken het van Frodo. Alleen is Frodo een heel stuk groter. Maar wat verwacht je ook anders? Het is een Sint Bernard.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 22:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Samuel Lucas McClain.

    De blik in zijn ogen en de glimlach op zijn gezicht zeiden me dat hij dit wou. Tja, ik deed nooit dingen wat mensen niet wouden. Ik liet mijn hand in zijn nek liggen en mijn andere arm om zijn middel heen. Ik overbrugde de laatste centimeters die tussen onze lippen zat en drukte zachtjes mijn lippen tegen die van hem. Een warm gevoel trok door me heen en ik wist zeker dat het door hem kwam. I mean, had je hem al eens bekeken ? Hij had de looks, het karakter én de pruillip. Uhg, hij was te schattig voor deze wereld. Onweerstaanbaar gewoon.

    Andrew Cole

    Samuel overbrugde de laatste centimeters en ik voelde zijn zachte lippen de mijne raakte. Ik glimlach even tegen zijn lippen en kus dan terug. Dit voelde echt geweldig, maar wat wou je ook? Samuel was ook geweldig. Hij had echt alles, hij was lief, knap, aardig, schattig ach als ik het allemaal moest opnoemen kon ik nog wel uren doorgaan. Hij is gewoon perfect. Ik trek hem nog wat dichter tegen me aan en laat mijn hand even zachtjes door zijn haar heen gaan. Zijn lippen waren zo zacht, zo perfect. Het voelde echt heerlijk. Dit moment mocht voor mij nog lang duren.


    Samuel Lucas McClain.

    Hij glimlachte tegen mijn lippen aan, en kuste me dan terug. Mijn mondhoeken krulden wat naar boven waarna ik mij hand van zijn wang haalde en om zijn middel heen legde. Ik opende mijn mond een klein beetje en beet zachtjes in zijn onderlip. Met een klein likje daarna vroeg ik om toestemming waar ik geduldig op wachtte. Ik trok hem wat dichter tegen me aan.

    Andrew Cole

    Ik voelde hem zachtjes in mijn onderlip bijten en al gauw daarna volgde een klein likje waardoor die om toestemming vroeg die ik hem maar al te graag gaf. Ik open mijn mond een stukje en zoek met mijn tong naar de zijne. Al gauw spelen onze tongen een passioneel spel en het voelt echt heerlijk. Ik wordt wat dichter tegen Samuel aangetrokken. Hij kon echt lekker zoenen, echt waar alles was gewoon perfect aan hem. Dit moment was echt perfect, ik was blij dat dit gebeurde. Dit was de eerste keer dat ik met een jongen zoende maar het voelde echt geweldig. Dat komt natuurlijk ook gewoon omdat het Samuel is.


    Samuel Lucas McClain.

    Oh Gosh. Niemand had me ooit gezegd dat Drew zo goed kon kussen. Och, je wou niet eens weten wat ik allemaal te horen kreeg van iedereen op school, maar het punt was dat ze hem oftewel onderschat hadden, of ze waren serieus tegen me aan het liegen. Oké, het kon ook aan mij liggen omdat ik misschien een heel klein beetje een grote crush had op hem. Goedja. Ik kwam in ademnood en stopte met hem te kussen. Mijn gezicht nam weer wat afstand waarna ik mijn ogen opende en hem met een ontblote glimlach aankeek. "Wow ?".

    Andrew Cole

    Ik kijk hem aan als hij de kus stopt en glimlach. Ik schiet in de lach als hij wow zegt en knik daarna. 'Dat kun je wel zeggen' zeg ik daarna met een glimlach. Ik had wel wat eerder willen weten dat hij zo goed kon zoenen. Ik druk even en kusje op zijn lippen en haal daarna mijn handen van zijn nek. Ik kijk hem glimlachend aan, die glimlach was voorlopig niet meer van mijn gezicht te halen. Dit had veel eerder moeten gebeuren!


    Samuel Lucas McClain.

    Ahw, hij was zo schattig met die glimlach ! Misschien zei ik hem dat beter niet. Ach, waarom ook niet huh ?
    Ik begon te lachen en gaf hem een zachte tik op zijn neus, "Je bent zo schattig". Ik drukte een zacht kusje op zijn mondhoek waarna ik het zwembad uitliep en een handdoek klaarlegde voor hem. Ik droogde me snel af en liep naar de keuken om wat drinken te halen.
    "DREWIE, WAT MOET JE HEBBEN ?".

    Andrew Cole

    Hij vertelde me dat ik schattig ben en drukt een zacht kusje op mijn mondhoeken. Ik grijns even, 'Moet je horen wie het zegt, je bent zelf veel schattiger' zeg ik met een glimlach en kijk daarna hoe hij het zwembad verlaat en een handdoek neergelegd voor mij. Hij liep weer weg en even later hoorde ik de vraag wat ik wou hebben. 'DOE MAAR COLA!' Riep ik terug en kom daarna rustig het zwembad uit. Ik liep naar de plek waar mijn handdoek klaar ligt en begin me rustig af te drogen.


    Samuel Lucas McClain.

    Een cola. Een cola. Serieus Sam ? Ik had dus geen cola meer in huis. Diepe zucht. Ik keek even rond en tuitte mijn lippen. "Geef me 5 minuten, even inbreken bij mijn buren" riep ik. Ik liep de deur uit en liep naar boven op een sneltempo. Origineel als mijn kleine zusje was opende ik een deurtje in haar bloempot en haalde daar haar sleutel uit. Je kon niet geloven hoelang ze naar de bloempot had zitten zoeken. Ik deed de deur open en haalde wat cola uit de ijskast, waarna ik weer wegliep en de sleutel teruglegde. Vrolijk liep ik terug naar beneden en liep mijn loft weer in.
    "Voor het geval je denkt dat ik nu heel erg badass ben, mijn buur is mijn kleine zusje". Ik nam 2 glazen en deed in de 1e cola en in de andere Ice Thea. Voorzichtig, om niet te morsen, zette ik de glazen op tafel zo ergens in het midden van mijn loft en ging op een stoel zitten.

    [Ugh, ik ga slapen, moet morgen 2 uur nederlands overleven --' Gohja, mijn achterbuur zorgt wel voor de nodige animatie met het constant plagen van mij xp]