• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Andrew Cole

    Ik trek mijn wenkbrauw op als die zegt dat die even gaat inbreken bij de buren maar waarschijnlijk zou het wel gewoon goed zijn of zo. Ik stop met afdrogen en haal mijn hand even door mijn haar, dat was ook helemaal verpest nu maar ja. Ik loop de kamer in en kijk naar Samuel die net terugkomt. 'Voor het geval je denkt dat ik nu heel erg badass ben, mijn buur is mijn kleine zusje' zegt hij en ik grinnik even. Zie je, ik dacht al dat het niks bijzonders was. 'Ik dacht al niet dat je een badass was. daar ben je veel te lief voor' zeg ik met een knipoog als hij komt aangelopen. Ik pak mijn glas van de tafel en drink er rustig een paar slokken van.

    [sleepwell]

    [hellow:3, ik ben terug rond twee uur^^]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bentley Heathrow

    'Oh, goh ja', zei ik toen Rafael zei dat Gucci al door was gelopen.
    'Ik ga maar weer, guys', zei ik toen maar en slofte achter Gucci aan.
    Ik drukte de oordopjes van mijn iPhone in mijn oren en zette een liedje van Ne-yo op. Neuriend en zingend op de stukjes tekst die ik kende liep ik richting huis.
    Toen ik daar was aangekomen, zat mijn moeder in de sofa.
    'Ben, jij gaat zo mee naar de nieuwe buren die twee huizen verderop zijn komen wonen', zei ze toen.
    'Nee, mam. Ik ben brak', zei ik toen en gaf Gucci een koekje.
    'Dat krijg je ervan als je tien zeven uur 's ochtends je bed in gaat en tien uur 's avonds eruit in plaats van andersom! Dat is je eigen verantwoordelijkheid! Wees blij dat je vader en ik je niet verbieden om nog uit te gaan!', zei ze.
    Oke, ze had gelijk. Ik knikte en liep naar boven naar mn badkamer om me even te douchen en op te frissen.
    'Kutburen', mompelde ik even in mezelf.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:13 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik schud met een lachje mijn hoofd als Bentley weer weg loopt. Volgens mij is hij een... Aparte jongen. Maar wel aardig. Ik kijk dan even naast me naar Rafael en glimlach dan naar hem. 'Vergeven en vergeten?' Vraag ik hem dan met een glimlach. Ik ben een persoon dat altijd redelijk snel bij trekt. Maar oke, het moet niet nog een keer gebeuren dat hij zo uitvliegt tegen Drew. Maar dat weet hij zelf ook heus wel.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:19 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    KAK


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    KAK
    [heh?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik drukte na mijn eerste zien al op plaats reactie x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Ik grinnikte toen Bennie weer wegliep.
    'Voor als je het mocht denken. Hij is meestal zo. Maar hij is echt een geweldige gozer', zei ik lachend.
    'Vergeven en vergeten', zei ik toen.
    Ik stond op.
    'Maar uhm, ik moet gaan', zei ik toen ik op mijn horloge zag dat het al half acht was. 'River en ik zouden een filmavondje doen', glimlachte ik.
    'En een knuffel als vrienden kan toch gewoon?', zei ik grijnsend en spreidde mijn armen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik knik en sta ook op. Ik lach als hij een knuffel wil. 'Ja dat kan best,' zeg ik glimlachend en stap in zijn armen en sla mijne om hem heen. Eigenlijk heeft hij precies de goede lengte om te knuffelen aangezien hij langer is dan ik. 'Veel plezier vanavond, met de filmavond. Volgens mij ben ik de enige die geen film gaat kijken,' zeg ik lachend. Dan verbreek ik de knuffel en kijk hem glimlachend aan. 'Ik zie je morgen op school?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    'Ja, dat kan best', glimlachte ze en sloeg haar armen om me heen.
    Na een paar seconden verbrak ze onze knuffle weer.
    'Veel plezier vanavond, met de filmavond. Volgens mij ben ik de enigste die geen film gaat kijken', zei ze toen.
    Ik had kunnen zeggen dat ze wel mee kon kijken, maar misschien zou dat weer als een 'afspraakje' worden gezien, dus besloot ik het niet te zeggen.
    'Ik zie je morgen op school?', vroeg ze toen.
    Ik knikte.
    'Yup, tot morgen!', zei ik en verliet het park.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Nu hij gewoon normaal deed werd hij gelijk een leuker persoon. Rafael zegt gedag en ik zwaai nog even een keer kort en verlaat dan ook maar her park. Het is zo ongemakkelijk als je elkaar eerst gedag zegt om vervolgens nog een stukje met elkaar op te lopen. Ik doe mijn auto vanaf een afstandje open en als ik er ben trek ik het portier open, stap in, doe de sleutel in het contact en start de auto. Ik glimlach even, ik houd zo van deze auto. Ik rijd weg met redelijk wat snelheid richting huis en ben al snel weer thuis. Het is me meegevallen hoe het gegaan is. Zou ik Drew nog moeten sms'en? Vast niet. Die is nu vast leukere dingen aan het doen. Met vrienden. Ik stap uit mijn auto en loop het huis binnen. 'Ik ben er weer,' roep ik door het huis heen. Ik krijg geen gehoor terug en zucht dan een keer. Het lijkt me wel heel toevallig als ze ineens gezellig als een familie in de kelder een film zaten te kijken. Ja, wij hebben een thuis bioscoop in de kelder. Ik loop door het huis heen en het blijkt dat ze nog aan het eten waren, maar net klaar zijn. Raar dat ze me niet gehoord hebben. 'Hee,' zeg ik glimlachend en ze begroeten mij ook. Ik ben best wel blij met mijn familie. Ondanks dat we met redelijk veel zijn ben ik nooit wat te kort gekomen. Ik zie dat ze spaghetti gegeten hebben. 'Lieverd, er komen vanavond mensen op bezoek, van hiernaast,' zegt mijn moeder dan en ik kijk haar even aan. 'O.. Gezellig?' Mompel ik dan. Ik vind het namelijk helemaal niet gezellig en wil eigenlijk gewoon naar boven om op mijn kamer met mijn koptelefoon muziek luisteren en te schrijven. Maar ja.. Dat zit er nu niet in. 'Ja, gezellig,' beaamt mijn moeder die het wel meent. Ik zie mijn broers hun lach inhouden en ik kijk even met vernauwende ogen naar ze. Niet cool. 'Ik ben nog even boven. Ik hoor de deurbel vanzelf wel.' En ik loop gauw naar boven voordat ze nog wat kan zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Brooke! Schiet op! Hoe eerder we daar zijn, hoe eerder we weg kunnen!', schreeuwde ik door het huis.
    Zelf was ik al op en top klaar, al zeg ik hetzelf.
    'Jaaahaaaa, ik moet mn haar nog stijlen!', gilde ze terug.
    'Waarom zou je je haar stijlen?! Hoop je een lekkere buurjongen tegen te komen?', kirde ik terug.
    'Wie weet!', kreeg ik als antwoord.
    Na een kwartiertje tijd liepen wij, mn moeder met een bos bloemen in haar hand, de voordeur uit.
    Twee huizen verder drukte mn vader op de deurbel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik heb boven nog even tijd voor mezelf maar ik vind dat die deurbel al veel te snel gaat naar mijn zin. 'Noralie kom je?' Roept mijn moeder vanaf beneden. 'Ja ja!' Zucht ik. Ik ren de kamer uit naar beneden en het lijkt wel alsof we die buren een heel welkomscomité geven. We staan met z'n alle bij elkaar. Mijn vader, Micah en Mason, Lucas en ik. En mijn moeder loopt naar de deur en glimlacht dan naar onze schijnbaar nieuwe buren. Ik zucht nog een keer onhoorbaar en mijn moeder laat de buren in en ik zie ze dan. 'Bentley?' Vraag ik dan verbaasd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik had hier dus helemaal geen zin in.
    Een vrouw van rond de vijftig opende ik de deur.
    Achter haar zag ik haar man, denk ik, twee jongens van rond de twintig, een jongen rond de vijftien, zestien en dan.
    'Noralie?', vroeg ik.
    Tegelijkertijd vroeg ze: 'Bentley?'
    Awkward.

    [Ik ben naar school, rond elf uur terug]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Bentley zegt tegelijkertijd mijn naam en ik moet dan lachen. Alsof toeval bestaat. Mijn moeder kijkt me vragend aan.
    'Kennen jullie elkaar al?' Vraagt ze dan en ik grinnik kort.
    'We zijn elkaar daarstraks tegengekomen in het park, met zijn hond. Gucci.'
    En ik glimlach even en ik zie mijn broers lachen. Normaal gesproken zou ik ze geslagen hebben.
    'Is er ook een Prada?' Vraagt Micah dan.
    Ik zucht een keertje. Ondanks dat hij 19 is, is hij nog steeds niet volwassen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.