• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    'Ja, we kennen elkaar al, mevrouw', zei ik tegen haar moeder en knikte toen Noralie zei dat we elkaar in het park zijn tegengekomen.
    'Het is Brook haar hond', zei ik en wees naar mijn zusje.
    'En Prada is overleden, daarna namen we Gucci', zei ik tegen een van de oudere jongens en lachte mijn tanden bloot.
    Ik volgde het voorbeeld van mijn ouders en deed een voorstelrondje.
    De namen van Noralie's ouders ben ik al snel weer vergeten maar kwam erachter dat haar broertje Lucas heette en haar twee oudere broers Micah en Mason heetten, die een tweeling waren net als Brooke en ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Er komt een voorstelrondje en mijn moeder stelt dan voor dat de ouderen met de ouderen en de jongeren een filmpje gaan kijken ofzo. Mijn broers stuiven gelijk weg, natuurlijk. En ik blijf achter bij Brooke en Bentley. 'Duuusss...' Zeg ik dan langgerekt. 'Willen jullie een film kijken? We hebben een thuisbioscoop in de kelder. Maar anders kunnen we ook iets anders doen..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ik blijf wel hier', mompelde Brooke. Zij was altijd degene van ons twee geweest die zich niet zo snel op haar gemak voelde en ze liep de richting van mijn ouders op.
    'Ik vind het prima', antwoordde ik. 'Waarheen?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Brooke gaat niet mee en ik knik. Dat is begrijpelijk. 'Volg mij maar,' zeg ik glimlachend en loop dan de gang in. Ik open een deur en knip een licht aan. 'Er is hier een trap,' zeg ik dan voordat hij ineens zomaar door loopt en zich verstapt. Ik loop de trap af en loop naar de dvd-collectie. Hierzo beneden hangt een groot scherm en er zijn bedden die ernaar kijken maar je kan er ook luxe stoelen zetten. 'Bed of stoel?' Vraag ik hem dan naar zijn voorkeur. 'En welke film? We hebben zo ongeveer alles.' Ik kijk naar de dvd collectie met mijn rug naar Bentley toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Pas op, er is hier een trap', zei ze en ze ging me voor.
    'Bed of stoel? En welke film? We hebben ongeveer alles', zei ze en wees naar de bedden en stoelen en naar haar filmcollectie.
    'Kunnen we ook samen op één bed?', grapte ik en deed een wenkbrauwwiebel.
    'Grapje, ik ga wel op een stoel', zei ik snel.
    'Mij maakt het niet uit trouwens, ik houd echt werkelijk van alle films!', zei ik enthousiast en nam plaats in een stoel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij vraagt of we samen een bed kunnen delen en ik kijk achter om met een lach. Hij doet een wenkbrauwwiebel. En daarom moet ik lachen. Hij zegt dat hij een grapje maakt en dat hij een stoel neemt. 'Hm, ik neem wel een bed,' zeg ik dan. Het is heerlijk om op een bed een film te kijken. En er staan er hier vijf. Hij zegt dat hij van werkelijk alle films houdt. 'Dus als ik er een zoetsappige meisjes film in stop zou je dat niet er vinden?' Vraag ik dan met een grijnsje. Natuurlijk doe ik dat niet. Ik pak dan een film die ik als eerst tegenkom. The Day After Tomorrow. Rampen film. Goede film.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hmm, dan neem ik wel een bed', zei ze. 'En als ik er een zoetsappige meisjes film in stop, zou je dat niet erg vinden?', vroeg ze dan grijnzend.
    Ik schudde mijn hoofd en legde mijn armen in mijn nek.
    'Nop', zei ik en lachte mijn tanden bloot.
    'Welke film pak je daar?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij schud zijn hoofd en legt zijn armen in zijn nek. Hij vraagt welke film en ik zeg de titel. 'Het is een rampen film. Ken je die?' En ik kijk hem even vragend aan. Ik loop dan naar de dvd speler en buk. Want anders zie je mijn kont omdat ik een jurkje aan heb. Mijn leren jack heb ik al uitgetrokken en ik zet de film dan aan en loop naar een bed. 'Als je je bedenkt kan je altijd nog een bed pakken,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Het is een rampen film, ken je die?', vroeg ze en hield me 'The Day After Tomorrow' voor.
    Ik knikte. 'Ik heb hem thuis ook, geweldige film!', zei ik.
    Ik zag hoe ze naar de dvd-speler liep en bukte. Jammer genoeg niet voorover, zodat ik haar kont zag.
    Ze zette de film aan en liep naar een bed.
    'Als je je bedenkt kan je altijd nog een bed pakken', zei ze.
    'Als ik me bedenk, spring ik er wel bij jou op', grapte ik.
    'Maar, wat deed je nou met Rafael in het park?', vroeg ik puur uit nieuwsgierigheid.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij hem ook thuis heeft en het een geweldige film is. 'Ik heb hem zo ongeveer 4 keer gezien tot nu toe, nu dus de vijfde keer,' zeg ik glimlachend. Ik lach als hij zegt dat wanneer hij zich bedenkt hij wel op mij springt. 'Ja wat jij wilt joh,' zeg ik dan. Ik geloof toch niet dat hij dat zou doen. Hij vraagt dan weer wat ik met Rafael deed in het park. 'Ssht, de film begint,' zeg ik dan met een lach. 'En als je het wilt weten moet je het aan Raf vragen.'
    Ik kijk even naar Bentley. Hij heeft leuk haar en zijn ogen zijn echt mooi. Staalblauwe ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ik heb hem ongeveer vier keer gezien tot nu to, nu dus de vijfde keer', zei ze.
    'Hey! Ik ook! We hebben wat gemeen!', lachte ik.
    'Ja, wat jij wilt joh', zei ze.
    'Als ik er de behoefte toe heb, doe ik het zo hoor!', zei ik lachend.
    'Ssht, de film begint! En als je het wilt weten, moet je het aan Raf vragen', zei ze.
    'Oke', zei ik en pakte mijn BlackBerry en appte Rafael.
    Wat deed je met mijn buurmeisje in het park? x
    Dat x'je stuurden wij altijd naar elkaar, gewoon omdat het kan.
    'Done!', zei ik lachend.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik lach als hij zegt dat we iets gemeen hebben. 'Maak er een lijstje van, zou ik zeggen,' zeg ik met een lachje op mijn lippen. Eigenlijk is het heel simpel om met Bentley te zijn. Hij zegt dat als hij er behoefte aan hebt dat hij het zo doet. 'Ja ja, wat jij wilt,' zeg ik dan met een lach. Ik geloof het namelijk nog steeds niet. Dan pakt hij zijn mobiel erbij en hij doet iets en zegt dan done. 'Oke, dan gaan we nu de film kijken oke? Tenzij je iets anders wilt doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Zodra ik thuis ben, zal ik eraan beginnen!', zei ik over het lijstje.
    'Jaja, wat jij wilt', zei ze. Ze zou er straks wel achterkomen...
    'Oke, dan gaan we nu de film kijken, oke? Tenzij je iets anders wilt doen.'
    'Ja, stil dan! shhhh', zei ik en legde mijn wijsvinger op haar lippen en lachte.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij thuis aan het lijstje zal beginnen, 'Ach, je bent nu in iedergeval snel thuis,' zeg ik dan grinnikend. Wel toevallig dat precies hij mijn buur is geworden. Dan legt hij zijn wijsvinger tegen mijn lippen zodat ik stil ben en ik moet er om lachen en duw zijn hand weg. 'Ik ben al stil... Nu dan.' En ik begin de film te kijken. Het blijft een goede film.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [pumpumpum, wat te doen nu zij film kijken?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf