• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    Ik was bij Central Park aangekomen en haalde de riem van Gucci's halsband af en de Sheltie begon vrolijk rond te lopen.
    Nadat ik vijf minuten aan het wandelen was zag ik twee mensen op een bankje zitten.
    Ik herkende iemand, was dat Rafael?
    'Hey Raf!', schreeuwde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Delaney Marie McClain.

    Mijn gezicht betrok. Iewl. Dat is gewoon zo, iewl ! Ik keek hem aan. Ik liep naar hem toe en legde mijn vrije hand op zijn wang. Zachtjes wreef ik met mijn duim heen en weer en bleef in zijn ogen kijken. "Ik kan niet zeggen of dit misschien wel het beste is, want dat weet ik niet, maar ik zal bij je zijn" zei ik waarna ik lichtjes glimlachte. Ik kneep even zachtjes in zijn hand en plantte een zacht kusje op zijn mondhoek.

    Samuel Lucas McClain

    Ik begon te lachen. "Ik zwom vroeger, voor competitie" zei ik, geen idee waarom eigenlijk. Ik kon nog steeds enorm goed zwemmen. Ik zwom naar de rand en hees mezelf op. Ik haalde adem en dook het water in. Zonder 1 keer boven te komen zwom ik naar Drew, aangezien ik onder water kon kijken, en kwam boven, zonder enige moeite met ademen. Ik bedoelde maar dat ik nog veel langer zonder adem kon. Ik stond bijna tegen hem aan waardoor een ietwat scheef lachje om mijn lippen verscheen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:30 ]

    Noralie Anderson
    Zijn woorden overtuigen me er echt van dat het hem spijt. En het wordt nu echt bevestigd dat hij me leuk vindt. Ik sla mijn ogen neer en bijt op mijn lip. Dit is een heel erg pijnlijk moment.
    'Ik ben net niet hier, Raf, ik ben niet toe aan een relatie,' zeg ik dan naar waarheid en kijk hem even aan. 'Met niemand niet. Ook niet met Drew als je dat soms zou denken.'
    Het is waar, ik ben niet toe aan een relatie, maar dat is eigenlijk niet de enige reden.
    'En ik ken je amper. Ik heb je in totaal 20 minuten gesproken ofzo. Misschien dat ik uiteindelijk wel heel erg voor je tegenval?'
    Want ik kan niet begrijpen hoe je zo snel iemand leuk kan vinden.
    'En ben je nu ook jezelf niet?' vraag ik dan en kijk hem aan en houd mijn hoofd vragend en een beetje schuin.
    Ineens schreeuwt er iemand naar Rafael en ik kijk even om en zie dan een rokende jongen met een hond.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Ik knikte even toen hij vertelde dat hij vroeger voor competitie zwom. Ik kijk bewonderend toe hoe hij zonder adem halen mij bereikt. Oké misschien kon ik het ook wel maar dan hijgde ik daarna wel even, hij daarin tegen leek nu nog steeds totaal geen moeite te hebben. Hij staat bijna tegen me aan waardoor er een lichte grijns op mijn gezicht verschijnt. Ik kijk hem aan en mijn grijns wordt iets groter.

    John Ellean Brody
    Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte mijn betraande gezicht tegen haar schouder. "Hij is godverdomme mijn vader! Mijn vader met mijn schoonzusje! Hoe kon hij dat doen? Hoe kon hij dat mijn broer aandoen? En mijn moeder? En-" Mijn woorden werden afgekapt door een snik, ik vermande me weer en wilde verder gaan toen mijn mobiel ging. Ik nam zwaar geïrriteerd op. "Wat?" "John? Ik ben het, je vader." Mijn hele lichaam werd overspoeld door woede. Blinde woede. "Wat moet je, gore klootzak?" "John! Zo praat je niet tegen mij!" "Dat maak ik zelf wel uit, lul." "John," hij haalde boos adem en ik hoorde hem wat rustiger worden "ik moet met je praten, nú." "Dan moet je me eerst zien te vinden, zolang jij in mijn huis bent. In mijn leven bent, kom ik niet terug naar huis." Het was een belofte die ik in blinde woede deed, maar ik wist dat ik me er aan ging houden. Ik vond wel een plaats om te crashen; ik had genoeg vrienden hier. "Wat?" "Je hebt me gehoord. Zolang jij niet weg bent, ga ik niet naar huis."


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Rafael Greywood

    Ik luisterde naar wat ze te zeggen had en het klonk ook echt stom gewoon. Ze had gelijk.
    'Ik ben echt een idioot he?', grijnsde ik toen maar.
    'En ja, ik ben nu wel mezelf', zei ik nog.
    Toen een stem mijn naam riep keek, trok ik mijn wenkbrauw op richting Noralie en draaide mijn hoofd tichting de stem.


    Bentley Heathrow

    Het meisje keek om en ik liep naar hen toe.
    'Hey Raf, wie is dit? Je nieuwe chick?', vroeg ik luid. De alcohol van vannacht was zeker nog niet helemaal mijn bloed uit.
    'Ik ben Bentley, Raf's beste maat', zei ik en legde een arm om Rafael's schouder. Ik stak mijn hand naar haar uit.
    'En wie ben jij?', vroeg ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Samuel Lucas McClain.

    "Wat lach jij nou ?" vroeg ik lachend, op een zachte toon. Tja, hij stond dichtbij, dus als ik normaal zou praten zou dat waarschijnlijk luid overkomen. Ik volgde de contouren van zijn gezicht. Zijn ogen, neus, kaaklijn, jukbeenderen, lippen. Oh God, waarom was ik dat aan het doen ? Ik wist al lange tijd dat ik bi was. Uh, dit was precies zoals in verhalen. Voor je vriend vallen bedoelde ik.


    Delaney Marie McClain.

    "Ik weet het John, het is walgelijk". Ik zuchtte zacht en luisterde mee met het gesprek. Zijn vader sprak nogal luid, daarmee. Ik rolde met mijn ogen, nam de telefoon af en drukte het gesprek weg. Ik borg zijn iPhone op in mijn achterzak waarna ik mijn vingers over zijn wang liet glijden. Mijn vingertoppen raakten net zijn huid aan waardoor mijn aanraking bijna niet te voelen was. Ik liet mijn vingertoppen verder glijden en volgde zijn kaaklijn.
    "Waar ga je nu blijven ?".

    Noralie Anderson
    Er komt een jongen naar ons toe gelopen en ik kijk even naar hem. Ik heb het niet zo op rokende jongens. Hij vraagt aan Rafael of ik zijn nieuwe chick ben en ik trek bedenkelijk een wenkbrauw op.
    'Niet bepaald, tenzij nieuwe klasgenoten het hedendaagse nieuwe chick is,' zeg ik dan.
    Ik neem zijn hand aan.
    'Noralie,' stel ik mezelf dan met een glimlach voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    "Ik weet het John, het is walgelijk". Ik zuchtte zacht en luisterde mee met het gesprek. Zijn vader sprak nogal luid, daarmee. Ik rolde met mijn ogen, nam de telefoon af en drukte het gesprek weg. Ik borg zijn iPhone op in mijn achterzak waarna ik mijn vingers over zijn wang liet glijden. Mijn vingertoppen raakten net zijn huid aan waardoor mijn aanraking bijna niet te voelen was. Ik liet mijn vingertoppen verder glijden en volgde zijn kaaklijn.
    "Waar ga je nu blijven ?".


    John Ellean Brody

    "Weet ik niet, ik zie wel." Ik keek haar met een klein glimlachje aan en haalde een hand door mijn kuif. "Ik heb genoeg vrienden, en anders heb ik altijd nog wel spaargeld." Ik had geen zin om alleen in een mini appartementje te zitten maar als het moest, dan zou ik het doen. Al hoopte ik stiekem dat iemand plek vrij had voor me.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    "Natuurlijk heb je die". Ik liet zijn hand los en liep naar de deur die een paar meter van ons was verwijderd. Ik moest nog altijd alles wegzetten en mijn spullen pakken. Ik nam al het materiaal te samen en zette het weg in de kast waarna ik mijn tas nam en die naast de piano zette. Mijn camera stak ik in mijn tas waarna ik me liet neervallen op het stoeltje van de piano.

    Bentley Heathrow

    'Niet bepaald, tenzij nieuwe klasgenoten het hedendaagse nieuwe chick zijn', zei ze en pakte mijn hand vast, zei 'Noralie' en schudde mijn hand.
    'Wooooh, zit je bij ons in de klas? Gezellig!', schreeuwde ik.
    Oke, ik moet echt rustiger doen.
    'What are you doing here, guys?', vroeg ik toen maar op normale toon.

    [Zullen we doen dat Bentley Noralie's nieuwe buurjongen is en Bentley straks met zn ouders bij Noralie op bezoek komen? (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hier zet ik even m'n nieuwe rol in plaats van Jordan.

    Naam; Jenny Everbeet
    Groep; luxe paarden
    Leeftijd; 18
    Karakter; Jenny is een stoer meisje, maar ze heeft ook een lieve kant. Als je haar ontmoet moet je eerst door de buitenkant heen prikkken om haar 'echte' ik te zien. Ze houdt van tennis en shoppen en is daar best wel mainstream in. Ze voelt zich totaal op haar gemak tussen de rijkeluis kindjes, maar weet niet of ze voor altijd in die community te blijven. Haar grote droom is om door Europa te touren.
    Uiterlijk;


    Jenny heeft dik, blond haar en grote lichtblauwe ogen. Ze is slank, maar niet extreem dun en draagt altijd hakken - behalve als ze sport -. Ze draagt graag lichte kleuren zoals wit, lichtbruin, caramelkleurig en grijstinten en skinny jeans met knallende high heels.
    Relatie; Nee, maar ze is altijd op zoek.

    Ik moet nu gaan, maar ik hoop dat het een beetje goed is.
    x]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ik vind het goed hoor ^^ maar ik ga wel zo slapen (:]

    Noralie Anderson
    Hij is erg... enthousiast. Hij vraagt dan op een normale toon wat we hier doen en ik glimlach even ietwat ongemakkelijk.
    'Zitten, wat anders?' zeg ik dan.
    Ik heb niet echt de behoefte om te zeggen dat we aan het praten waren over Rafael's jaloerse gedrag.
    'En ja, ik zit bij je in de klas.'
    Zou hij altijd zo schreeuwerig zijn? Ach ja. Ik ben wel iets gewend met mijn broers en broertje. Maar alsnog.
    Die schreeuwen niet, die irriteren je gewoon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Cole

    Ik haal mijn schouders een beetje op als die vraagt waarom ik lach. Onbewust ga ik iets dichter naar hem toe. Ik hoefde al niet meer te zeggen dat ik wat voor hem voelde dat was wel duidelijk. Eigenlijk wist ik wel dat ik bi was alleen heb er nooit wat mee gedaan, altijd was ik gewoon bij de meiden gebleven. Nu kon ik eigenlijk niets anders. Hij was gewoon te leuk.