• Komt nog wel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barack schreef:
    (...)

    That's the prettiest thing someone has ever said to me ;-;


    But, when you meet that one perfect guy, he will say mooooooore pretty things to you. <3 =D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Two schreef:
    (...)

    But, when you meet that one perfect guy, he will say mooooooore pretty things to you. <3 =D


    THAT'S JUST MEAN! ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barack schreef:
    (...)

    Ja, maar jullie hebben leuke vrienden rondhuppelen die om jullie geven, terwijl het enige contact dat ik heb met mensen via gsm of internet is.


    En ik hou van tumblr..




    Net zoals bij een vriend vind je ooit vriendinnen die om je geven. Echt waar.
    Ik heb dan wel vriendinnen, maar ik heb er al van evenveel afscheid moeten nemen. Mensen die ik al jaren niet meer zie, maar nog elke dag mis omdat ze m'n beste vriendinnen waren. Eentje was zelfs het buurmeisje van m'n opa bij wie ik elke dag was, en op een dag kwam ze op school en vertelde ze dat ze naar een pleeggezin moest. Die avond was ze weg en heb ik haar nooit meer terug gezien. Het enige wat ik weet is haar naam. Een andere vriendin loopt nog bij me op school rond, maar ik spreek er niet meer tegen. In hetzelfde jaar als die andere is ze op de basisschool weggegaan, maar zij dan naar Jette. Een jaar later was ze terug, maar in plaats van naar haar oude school terug te gaan, ging ze naar een andere. In het eerste middelbaar kwam ik haar opnieuw tegen -ze zat in dezelfde klas als mij-, maar ze was zo erg veranderd. Ik herkende haar niet meer.
    Ik weet dat het helemaal niet hetzelfde is als bij jou, maar ik wil maar zeggen dat je van iedereen om wie je geeft ooit afscheid moet nemen. En dan is in mijn geval zo pijnlijk, dat ik die mensen liever niet gekend zou hebben.


    And now I'm crying.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)


    Net zoals bij een vriend vind je ooit vriendinnen die om je geven. Echt waar.
    Ik heb dan wel vriendinnen, maar ik heb er al van evenveel afscheid moeten nemen. Mensen die ik al jaren niet meer zie, maar nog elke dag mis omdat ze m'n beste vriendinnen waren. Eentje was zelfs het buurmeisje van m'n opa bij wie ik elke dag was, en op een dag kwam ze op school en vertelde ze dat ze naar een pleeggezin moest. Die avond was ze weg en heb ik haar nooit meer terug gezien. Het enige wat ik weet is haar naam. Een andere vriendin loopt nog bij me op school rond, maar ik spreek er niet meer tegen. In hetzelfde jaar als die andere is ze op de basisschool weggegaan, maar zij dan naar Jette. Een jaar later was ze terug, maar in plaats van naar haar oude school terug te gaan, ging ze naar een andere. In het eerste middelbaar kwam ik haar opnieuw tegen -ze zat in dezelfde klas als mij-, maar ze was zo erg veranderd. Ik herkende haar niet meer.
    Ik weet dat het helemaal niet hetzelfde is als bij jou, maar ik wil maar zeggen dat je van iedereen om wie je geeft ooit afscheid moet nemen. En dan is in mijn geval zo pijnlijk, dat ik die mensen liever niet gekend zou hebben.


    And now I'm crying.


    Da's echt erg voor je..

    Mjah, ik heb niet echt iemand gehad tot het derde middelbaar (ben evenlang gepest geweest) en die mensen hebben me allemaal vorig jaar laten vallen. Op school was er wel 1 jongen, waarmee ik acht jaar bevriend was, en die heeft me ook vorig jaar gewoon laten staan op schooluitstap in Londen.
    Op school moet ik elke dag moeite doen om niet te wenen, aangezien het er wel dagelijks minstens 1 keer wordt ingewreven dat ik niemand heb..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Adlington schreef:
    (...)


    Net zoals bij een vriend vind je ooit vriendinnen die om je geven. Echt waar.
    Ik heb dan wel vriendinnen, maar ik heb er al van evenveel afscheid moeten nemen. Mensen die ik al jaren niet meer zie, maar nog elke dag mis omdat ze m'n beste vriendinnen waren. Eentje was zelfs het buurmeisje van m'n opa bij wie ik elke dag was, en op een dag kwam ze op school en vertelde ze dat ze naar een pleeggezin moest. Die avond was ze weg en heb ik haar nooit meer terug gezien. Het enige wat ik weet is haar naam. Een andere vriendin loopt nog bij me op school rond, maar ik spreek er niet meer tegen. In hetzelfde jaar als die andere is ze op de basisschool weggegaan, maar zij dan naar Jette. Een jaar later was ze terug, maar in plaats van naar haar oude school terug te gaan, ging ze naar een andere. In het eerste middelbaar kwam ik haar opnieuw tegen -ze zat in dezelfde klas als mij-, maar ze was zo erg veranderd. Ik herkende haar niet meer.
    Ik weet dat het helemaal niet hetzelfde is als bij jou, maar ik wil maar zeggen dat je van iedereen om wie je geeft ooit afscheid moet nemen. En dan is in mijn geval zo pijnlijk, dat ik die mensen liever niet gekend zou hebben.


    And now I'm crying.


    *cyberhug*! <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Iphegenia schreef:
    De drie kapitelen: DIK
    volgorde van de planeten: Zij Maakt Van Acht Meter Japanse Stof Uw Nieuwe Pyjama
    :3 Lang leve ezelbruggetjes.
    De zon is geen planeet maar een ster het moet dus de volgorde van het sterrenstels zijn maar dan heb je de manen niet


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Adlington schreef:
    (...)
    We like you.

    Ze kennen gewoon de kant van jou niet die wij wel kennen :3


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Iphegenia schreef:
    (...)
    Ze kennen gewoon de kant van jou niet die wij wel kennen :3


    Mjah..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    OKE IK MOET ECHT LEREN NU ANDERS GA IK DOOD.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Barack schreef:
    (...)

    Da's echt erg voor je..

    Mjah, ik heb niet echt iemand gehad tot het derde middelbaar (ben evenlang gepest geweest) en die mensen hebben me allemaal vorig jaar laten vallen. Op school was er wel 1 jongen, waarmee ik acht jaar bevriend was, en die heeft me ook vorig jaar gewoon laten staan op schooluitstap in Londen.
    Op school moet ik elke dag moeite doen om niet te wenen, aangezien het er wel dagelijks minstens 1 keer wordt ingewreven dat ik niemand heb..


    Nu moet ik nog meer huilen omdat jij het zo erg hebt. Weten je ouders dat je het zo moeilijk hebt?

    Sorry voor het late antwoord, maar ik doe wiskunde ondertussen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    FOOD!
    Ik ga dood van de honger


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Adlington schreef:
    (...)

    Nu moet ik nog meer huilen omdat jij het zo erg hebt. Weten je ouders dat je het zo moeilijk hebt?

    Sorry voor het late antwoord, maar ik doe wiskunde ondertussen.


    Jup.
    Ik mag niet van school veranderen, heb ik al honderd keer geprobeerd...
    Ik probeer het echt vol te houden, maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet denk aan zelfmoord..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sparklez schreef:
    (...)De zon is geen planeet maar een ster het moet dus de volgorde van het sterrenstels zijn maar dan heb je de manen niet


    Nerd.(cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Two schreef:
    (...)

    *cyberhug*! <3


    Thank you. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Dash is gespamd met Obama :')


    Say you love me, and the silence will set you free.