• Komt nog wel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sparklez schreef:
    (...)Ik ga na ik de liedjes die ik sinds vandaag heb veel heb geluisterd weer nieuwe downoaden hoor


    Braaf. :'D Ook al ken ik die hele band/zanger what ever it is niet, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    (...)

    Braaf. :'D Ook al ken ik die hele band/zanger what ever it is niet, lol.
    Ga dan nu luisteren!
    http://www.youtube.com/watch?v=ysSxxIqKNN0&feature=BFa&list=AL94UKMTqg-9BpeEDRd-SmrNWShpPXCzrN(playlist)
    Luisteren op ten minst een maar alle 100 mag ook (niet dat ik ze allemaal al geluisterd heb)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Adesso schreef:
    (...)

    Braaf. :'D Ook al ken ik die hele band/zanger what ever it is niet, lol.

    LOL. :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik realiseer mij net dat ik meer afbeelding van CaptainSparklez heb dan van Liam/Zayn denk ik *gaat tellen* Nevermind Liam is 3 meer en Zayn 4 meer

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 19:01 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    BOO!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sparklez schreef:
    (...)Ga dan nu luisteren!
    http://www.youtube.com/watch?v=ysSxxIqKNN0&feature=BFa&list=AL94UKMTqg-9BpeEDRd-SmrNWShpPXCzrN(playlist)
    Luisteren op ten minst een maar alle 100 mag ook (niet dat ik ze allemaal al geluisterd heb)


    Dat word dus een liedje, haha, maar doe ik zo als uitgelezen ben. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    (...)

    Dat word dus een liedje, haha, maar doe ik zo als uitgelezen ben. (:
    Dan luister je zeker de eerste maar deze ok want daar ben ik op dit moment verslaafd aan


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Zal ik wat Green Day in het topic gooien?? (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lieke, dat verhaal staat op pagina 3 van het vorige topic volgens mij :')


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Sparklez schreef:
    (...)Dan luister je zeker de eerste maar deze ok want daar ben ik op dit moment verslaafd aan


    Dan luister ik die wel. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    musicsmylife schreef:
    Lieke, dat verhaal staat op pagina 3 van het vorige topic volgens mij :')


    Oh, echt? Wil je het even hierneer zetten voor mij? :3 Ik ben lui, ya know.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    (...)

    Oh, echt? Wil je het even hierneer zetten voor mij? :3 Ik ben lui, ya know.

    Okayyyyy, just a minute


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Adesso schreef:
    (...)

    Dan luister ik die wel. :')
    Heb je al geluisterd?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Vandaag voor de toets Grieks stond hij vlak bij ons bankje in de pauze :D Ik probeerde niet rood te worden of zo xD Want ik word altijd ontzettend snel rood.
    En tijdens Grieks zat hij een soort van naast mij.
    Klik hier voor een supermooie plattegrond.
    Mooie tekening, hè? Bewijst maar dat ik niet zo goed om kan gaan met paint. De tafeltjes horen van gelijke grootte te zijn. Hahahahaha ik faal.
    Het roze vlak, nou, daar zat ik en het blauwe vlak zat hij :3 Maar de tafels stonden uit elkaar dus ik zat dichterbij hem :D
    Hij zei dus: 'Ik ga maar even dicht bij Mare zitten.' En toen lachte hij. Maar het was dus bedoeld van: Mare is goed in Grieks dus dan ga ik maar dichterbij zitten want dan kan ik afkijken. Niet dat hij dat ooit doet, hij is veeeeeeel te slim, echt niet normaal meer gewoon. Hahaha.
    Maar we waren dus ongeveer tegelijk klaar en toen mochten we weg. Dus wij stonden daar zo op de gang, na te praten over de toets.. Dat was niet zo heel interessant. Maar toen liep hij gewoon met me meeeee!! Naar mijn kluisje. En toen hebben we daar nog een hele tijd staan praten over... Dat hij zo goed was in geschiedenis, of zo. Ik weet het niet eens meer, was te druk bezig met het feit dat hij tegen me praatte! Normaal gesproken is hij altijd als eerste al weg.
    Toen kwam mijn vriendin Eline aanlopen en die ging natuurlijk weer wiebelen met haar wenkbrauwen, overdreven lachen en knipogen, en ik moest mijn best doen om niet heeeel rood te worden of in zenuwachtig gegiechel uit te barsten. Volgens mij had hij het wel door. :P
    Daarna stonden we bij de deuren nog ontzettend lang te praten over wetenschappelijke dingen (?) of zo? Quantimechanisme of zo? Een kat in een doos die leefde of dood was? Allemaal dingen waar we allebei geen snars van snapten. Gelukkig, zo voelde ik me niet al te dom. Maar op een gegeven moment stond ik heel dichtbij omdat ik niet kon lezen wat er in dat tijdschrift stond, en toen stapte ik dus achteruit. Hij liep gewoon met me mee!! En daarna probeerde ik niet teveel aandacht aan hem te schenken, snap je, ik keek al een half uur lang non-stop naar hem, dus ik keek zo naar Eline(die overigens in gesprek was met HAAR crush :3).... HIJ TIKTE ME FREAKING OP MIJN ARM AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om iets te laten zien, maar oh em gee, ik flipte vanbinnen. Op een gegeven moment gingen we wel naar de fietsenstalling xD . Voor mijn gevoel hebben we wel een half uur gepraat, maar het was een kwartier of zo.
    Daarna ben ik een oliebol gaan eten met mijn vriendinnen xD (I know, opeens vet random over oliebollen hebben :P )


    [edit: dit zei ik dus op 5 november om 22:43]
    [edit 2: dit gaat over mijn crush die tegen mij praatte. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk dus al door. ]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 19:27 ]


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Mind blown?


    Say you love me, and the silence will set you free.