• Komt nog wel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ZO IK HEB M'N HART GELUCHT OP TWITTER. HEHE.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    musicsmylife schreef:
    (...)
    Zo lief :)
    Heb je het nou gelezen?
    Sorry dat we zoveel van je vragen xd


    THEY ARE PERFECT OK.
    I'M GONNA DO IT RIGHT NOW.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gah, internet doet sloom.


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Haai :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    musicsmylife schreef:
    Vandaag voor de toets Grieks stond hij vlak bij ons bankje in de pauze :D Ik probeerde niet rood te worden of zo xD Want ik word altijd ontzettend snel rood.
    En tijdens Grieks zat hij een soort van naast mij.
    Klik hier voor een supermooie plattegrond.
    Mooie tekening, hè? Bewijst maar dat ik niet zo goed om kan gaan met paint. De tafeltjes horen van gelijke grootte te zijn. Hahahahaha ik faal.
    Het roze vlak, nou, daar zat ik en het blauwe vlak zat hij :3 Maar de tafels stonden uit elkaar dus ik zat dichterbij hem :D
    Hij zei dus: 'Ik ga maar even dicht bij Mare zitten.' En toen lachte hij. Maar het was dus bedoeld van: Mare is goed in Grieks dus dan ga ik maar dichterbij zitten want dan kan ik afkijken. Niet dat hij dat ooit doet, hij is veeeeeeel te slim, echt niet normaal meer gewoon. Hahaha.
    Maar we waren dus ongeveer tegelijk klaar en toen mochten we weg. Dus wij stonden daar zo op de gang, na te praten over de toets.. Dat was niet zo heel interessant. Maar toen liep hij gewoon met me meeeee!! Naar mijn kluisje. En toen hebben we daar nog een hele tijd staan praten over... Dat hij zo goed was in geschiedenis, of zo. Ik weet het niet eens meer, was te druk bezig met het feit dat hij tegen me praatte! Normaal gesproken is hij altijd als eerste al weg.
    Toen kwam mijn vriendin Eline aanlopen en die ging natuurlijk weer wiebelen met haar wenkbrauwen, overdreven lachen en knipogen, en ik moest mijn best doen om niet heeeel rood te worden of in zenuwachtig gegiechel uit te barsten. Volgens mij had hij het wel door. :P
    Daarna stonden we bij de deuren nog ontzettend lang te praten over wetenschappelijke dingen (?) of zo? Quantimechanisme of zo? Een kat in een doos die leefde of dood was? Allemaal dingen waar we allebei geen snars van snapten. Gelukkig, zo voelde ik me niet al te dom. Maar op een gegeven moment stond ik heel dichtbij omdat ik niet kon lezen wat er in dat tijdschrift stond, en toen stapte ik dus achteruit. Hij liep gewoon met me mee!! En daarna probeerde ik niet teveel aandacht aan hem te schenken, snap je, ik keek al een half uur lang non-stop naar hem, dus ik keek zo naar Eline(die overigens in gesprek was met HAAR crush :3).... HIJ TIKTE ME FREAKING OP MIJN ARM AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Om iets te laten zien, maar oh em gee, ik flipte vanbinnen. Op een gegeven moment gingen we wel naar de fietsenstalling xD . Voor mijn gevoel hebben we wel een half uur gepraat, maar het was een kwartier of zo.
    Daarna ben ik een oliebol gaan eten met mijn vriendinnen xD (I know, opeens vet random over oliebollen hebben :P )


    [edit: dit zei ik dus op 5 november om 22:43]
    [edit 2: dit gaat over mijn crush die tegen mij praatte. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk dus al door. ]


    Lol, is dit alweer 2 dagen geleden? :3 MAAR OMG WHAT CUTE. AAAAAWH <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    (...)

    Lol, is dit alweer 2 dagen geleden? :3 MAAR OMG WHAT CUTE. AAAAAWH <3

    Ik weet het,zo voelt het helemaal niet he?
    Maar thanks haha :3


    Say you love me, and the silence will set you free.

    musicsmylife schreef:
    (...)
    Ik weet het,zo voelt het helemaal niet he?
    Maar thanks haha :3


    Nee, inderdaad, het gaat echt snel. ;o


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga maar slapen, denk niet dat ik Melissa nog spreek, en anders is m'n internet weg. Goodnight y'all <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pff, ik wil echt wenen.
    En vakantie. In de vakantie gaat alles beter.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barack schreef:
    Pff, ik wil echt wenen.
    En vakantie. In de vakantie gaat alles beter.


    Is dat om die vriendin? (Ik heb een deel gelezen, Sorry als je dat niet wou)

    op vakantie zal je toch nog even moeten wachten :(
    Daar kunnen we niets aan veranderen..


    It's never gonna happen, Guys.

    Grotendeels...
    En mja, hoe ik nu leef is niet echt normaal. Als een zombie van 's morgens tot 16u, absoluut geen motivatie voor school, leven van weekend tot weekend...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barack schreef:
    Grotendeels...
    En mja, hoe ik nu leef is niet echt normaal. Als een zombie van 's morgens tot 16u, absoluut geen motivatie voor school, leven van weekend tot weekend...


    ah gadsie.. Dat is irritant
    Maar is dat gewoon gebrek aan motivatie?
    Of ben je de hele dag moe, want misschien heb je wel last van iets?


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben altijd moe, hoofdpijn etc..
    Maar ik ga eens slapen..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barack schreef:
    Ik ben altijd moe, hoofdpijn etc..
    Maar ik ga eens slapen..


    Tipje, misschien moet je eens naar de dokter gaan..
    Ik heb er ook last van gehad en ik had last van lage bloeddruk..
    Hij gaf me advies meer ijzer te eten en dat helpt best wel :O
    Dus als je echt klachten heb, is het misschien een keer slim om te doen
    al lijkt het zo weinig
    Ben je ook duizelig enzo?

    En slaap lekker :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Adesso schreef:
    Dit shirt wil ik.



    Dan koop ik er ook zo een. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.