• Ik weet niet of hier al een topic over is (ik heb het in ieder geval nog niet gezien) maar Obama is weer president. Yay! *O* Ik weet even niet meer wat voor dingen hij meteen al veranderd heeft, maar ik weet wel dat ik persoonlijk ontzettend opgelucht ben. :W

"This seat is taken." - Barack Obama.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Pythias schreef:
    Sorry, ik mag nu echt dom overkomen maar ik heb het nieuws en zo totáál niet gevolgd. Wat is er zo slecht aan Romney? (Ik heb zelf hélemaal geen oordeel namelijk omdat ik ze beide politiek gezien niet echt ken)

Het beste voorbeeld is zijn vraag waarom je de ramen in een vliegtuig niet kunt open doen. Dat sloeg alles in mijn ogen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

De exacte quote:

"When you have a fire in an aircraft, there's no place to go, exactly, there's no -- and you can't find any oxygen from outside the aircraft to get in the aircraft, because the windows don't open. I don't know why they don't do that. It's a real problem." –Mitt Romney, suggesting it would be a good idea to crack a window at 35,000 feet, Beverly Hills fundraiser, Sept. 22, 2012

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CyberLord schreef:
    (...)
    Het beste voorbeeld is zijn vraag waarom je de ramen in een vliegtuig niet kunt open doen. Dat sloeg alles in mijn ogen.

Wtf..

26 - 02 - '16

Nog zon goede van hem:

"I'm not concerned about the very poor. We have a safety net there." —Mitt Romney (January 2012)

Alsof dat "net" zo goed is daar --'

Of deze:
    "I'll take a lot of credit for the fact that this industry's come back." –Mitt Romney, on the American auto industry, despite having written a New York Times op-ed in 2008 titled "Let Detroit Go Bankrupt," in which he said if GM, Ford and Chrysler got a government bailout "you can kiss the American automotive industry goodbye"

Eerst zeggen dat ze gewoon pech hebben en daarna zeggen dat het allemaal door hem komt. Ja sure idioot.

[ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 12:22 ]

CyberLord schreef:
    Nog zon goede van hem:
    (...)
    Alsof dat "net" zo goed is daar --'

Nu begin ik nog meer een hekel aan hem te krijgen..

26 - 02 - '16

Chat schreef:
    (...)

Nu begin ik nog meer een hekel aan hem te krijgen..

Oeh oeh dan vind je deze vast heel leuk:

"I'm not sure about these cookies. They don't look like you made them. No, no. They came from the local 7/11 bakery, or whatever." —Mitt Romney, visiting a local bakery while campaigning in Pittsburgh, PA, April 17, 2012 (The owner of the baker later told MSNBC he was offended by Romney's remarks.)

Of

"We have a president, who I think is a nice guy, but he spent too much time at Harvard, perhaps." —Mitt Romney, who has two Harvard degrees (April 5, 2012)

Of nog leuker en echt een toppunt van dom zijn:
    "I'm Wolf Blitzer and yes, that's my real name." —CNN's Wolf Blitzer at the beginning of a November 2011 Republican presidential debate
    "I'm Mitt Romney—and yes Wolf, that's also my first name." —Mitt Romney, getting his own name wrong (his first name is "Willard," and his middle name is "Mitt" )

[ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 12:26 ]

Oef, opgelucht!

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Pythias schreef:
    Sorry, ik mag nu echt dom overkomen maar ik heb het nieuws en zo totáál niet gevolgd. Wat is er zo slecht aan Romney? (Ik heb zelf hélemaal geen oordeel namelijk omdat ik ze beide politiek gezien niet echt ken)

Hij is zo religieus als de pest.
    Op zich is dat niet slecht, maar het moment dat je gehele politieke visie daar vanaf gaat hangen wordt het dat wel. Ook al beweert hij zelf dat dit niet het geval is. Maar het is gewoon overduidelijk dat zijn politieke visie sterk op geloofskwesties steunt. Hij wilde onder andere homohuwelijk afschaffen, abortus verboden maken en gaat zo ver als zeggen dat anticonceptie verboden moet worden door de staat of in ieder geval een stuk moeilijker bereikbaar moet worden gemaakt.. Hij zegt dat hij is voor gelijke rechten voor de LBGT community, maar tegelijk is hij wel tegen same sex marriage, tegen dezelfde mensen openbaar in het leger laten dienen.Hij heeft zich alleen bij dat laatste neergelegd, omdat hij het nu toch niet meer kan veranderen. Kan aan mij liggen, maar hoe zijn dat gelijke rechten?

I agree with 3,000 years of recorded history. I disagree with the Supreme Judicial Court of Massachusetts. Marriage is an institution between a man and a woman. I will support an amendment to the Massachusetts constitution to make that expressly clear. Of course, basic civil rights, and certain appropriate benefits should be available to people in non-traditional relationships. But marriage is a special institution between a man and a woman, and our Constitution and laws should reflect that.

Question: How do you feel about gays serving openly in the military.
    Romney: That’s already occurred and I’m not planning on reversing that at this stage.
    Question: But you’re comfortable with it?
    Romney: I was not comfortable making the change during a period of conflict, by virtue of the complicating the features of a new program in the middle of two wars going on, but those wars are winding down and moving to that direction at this stage no longer presents that problem.

En dan heb je nog een shitload aan domme opmerkingen, zoals oa die over brand in het vliegtuig.

In een land als Amerika, een vooraanstaand land in de 21e eeuw, kun je onmogelijk vasthouden aan zulke idealen en controversiële visies. Het reflecteert niet wat de 21e eeuw symboliseert, stuurt ons ruim een eeuw terug de tijd in. Het is, in mijn ogen, niet het type leider dat een land als Amerika behoort te hebben.

[ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 12:38 ]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Kyoshi schreef:
    Daar ben ik echt blij mee. Amerika zou echt fucked up worden als Romney werd gekozen. Ik vind het al een wonder dat hij zoveel stemmen had.
    En er zij trouwens twee staten bij gekomen die het homohuwelijk legaal hebben gemaakt ^^.

dreams come true, nightmares to

Romney heeft zelfs eens gezegd dat een vrouw niet zwanger kan worden als ze verkracht wordt. Ik weet niet waar hij dat vandaan heeft, maar dat is niet wat ik geleerd heb hoor!

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Madonna schreef:
    Romney heeft zelfs eens gezegd dat een vrouw niet zwanger kan worden als ze verkracht wordt. Ik weet niet waar hij dat vandaan heeft, maar dat is niet wat ik geleerd heb hoor!

Dat was niet Romney, dat was Todd Akin. Een mede republikein.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Ik ben echt blij. *O*

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

CyberLord schreef:
    (...)

Hij is echt enorm dom ;o

26 - 02 - '16

Ben ik blij om (hoera)

Let the Night embrace you

Yoda schreef:

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."