• Ik weet niet of hier al een topic over is (ik heb het in ieder geval nog niet gezien) maar Obama is weer president. Yay! *O* Ik weet even niet meer wat voor dingen hij meteen al veranderd heeft, maar ik weet wel dat ik persoonlijk ontzettend opgelucht ben. :W


    "This seat is taken." - Barack Obama.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mordin schreef:
    (...)

    Hrm? Laatste peilingen die ik keek was het 47/46 voor obama. Dan is dat veranderd.

    Maar het senaat blijft de komende 2 jaar precies hetzelfde. Dus dan zal ie nog minstens 2 jaar niks kunnen presteren.


    Tenzij de Republikeinen niet moeilijk doen uiteraard..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind obama tof. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Barack schreef:
    (...)

    Tenzij de Republikeinen niet moeilijk doen uiteraard..


    Die kans is uitermate klein. Dan kunnen we net zo goed hopen dat hier in Europa de financiele crisis overwaait, de Grieken stoppen met protesteren en dat Nederland de Hedwigpolder onder water zet.

    Deze verkiezing was niets om te juichen. Het was een president die veel heeft beloofd en weinig heeft waargemaakt tegenover een religieuze fanaticus/idioot. De VS zit nog altijd in een financiële crisis en zal er voorlopig niet uitkomen. Werkloosheid is hoog en het onderwijs daar zuigt nog altijd keihard. Het feit dat ze nu de iets competentere man als president hebben gekozen word grotendeels teniet gedaan door het feit dat het senaat word gedomineerd door republikeinen. De machtsstrijd tussen het senaat en de president zal wederom in de weg staan van de slagkracht van de overheid en het vermogen om de crisis op te lossen, net zo goed als de protesten tegen de minder rechtse methodes die de president daarbij gebruikt. Guantanamo bay zal openblijven, de VS zal nog altijd even bemoeizuchtig zijn als altijd. Een land met zulke diepe schulden dat het getal onuitspreekbaar is.

    Het feit dat Obama een coole man is verandert daar zeer weinig aan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Yay!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mordin schreef:
    (...)

    Hrm? Laatste peilingen die ik keek was het 47/46 voor obama. Dan is dat veranderd.

    Maar het senaat blijft de komende 2 jaar precies hetzelfde. Dus dan zal ie nog minstens 2 jaar niks kunnen presteren.
    Hier is trouwens de uitslag


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hier is trouwens de uitslag


    "Na die overwinning zei de vooraanstaande Republikein John Boehner, voorzitter van het Huis van Afgevaardigden, dat daaruit de wens van de bevolking blijkt om geen belastingverhogingen door te voeren. Met zijn opmerking liet Boehner blijken dat de Republikeinen hun huid duur zullen verkopen als ze komende weken met Obama moeten onderhandelen over een reeks onontkoombare bezuinigingsmaatregelen. Een soortgelijk getouwtrek tussen Democraten en Republikeinen had in de zomer van 2011 een verlammende uitwerking op de Amerikaanse politiek."

    Min of meer waar ik bang voor ben. Het is helaas ook nog zo dat de ernstige diehard anti-compromis mensen vooral bij de republikeinen zitten, wat het er ook niet makkelijker op maakt. Ik hoop dat het ze lukt om met zijn allen naar oplossingen te zoeken


    quidquid excusatio prandium pro

    Vreugdedansje vanochtend (dance)


    Never said it was good, never said it was near. Shadow rises and you are here.

    Schop die Republikeinen gewoon eruit. :Y)
    Mensen zeuren te veel en doen te weinig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    YES WE CAN!

    Lilia schreef:
    YES WE CAN!



    neh, ik ben serieus blij.. die romney is gewoon zo dom!


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Thank God! Ik zat doodsangsten uit te staan omdat het laatste bericht dat ik had gezien inhield dat Obama achterstond met 3% omdat mensen foto's gingen posten van hun stem. --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Kan iemand mij even kort vertellen wat Romney's ideeën waren? Ik kan het nergens vinden :l

    Once you go black, you'll never go back.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Opgelucht *O*


    Caution first, always.

    Mordin schreef:
    (...)

    Die kans is uitermate klein. Dan kunnen we net zo goed hopen dat hier in Europa de financiele crisis overwaait, de Grieken stoppen met protesteren en dat Nederland de Hedwigpolder onder water zet.

    Deze verkiezing was niets om te juichen. Het was een president die veel heeft beloofd en weinig heeft waargemaakt tegenover een religieuze fanaticus/idioot. De VS zit nog altijd in een financiële crisis en zal er voorlopig niet uitkomen. Werkloosheid is hoog en het onderwijs daar zuigt nog altijd keihard. Het feit dat ze nu de iets competentere man als president hebben gekozen word grotendeels teniet gedaan door het feit dat het senaat word gedomineerd door republikeinen. De machtsstrijd tussen het senaat en de president zal wederom in de weg staan van de slagkracht van de overheid en het vermogen om de crisis op te lossen, net zo goed als de protesten tegen de minder rechtse methodes die de president daarbij gebruikt. Guantanamo bay zal openblijven, de VS zal nog altijd even bemoeizuchtig zijn als altijd. Een land met zulke diepe schulden dat het getal onuitspreekbaar is.

    Het feit dat Obama een coole man is verandert daar zeer weinig aan.


    Maar, als je het zo bekijkt dan zou geen ander persoon het veel beter kunnen doen, Obama of niet. Toch? Dan ben ik toch wel blij dat het Obama is hoor.

    OT: Obama all the way, yay! In yo face Mitt.


    life is awesome