• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sorry dat ik niet zo vaak reageren, maar wanneer komen de cijfers en of beginnen de spelen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Silene Hathaway, Styliste D2

    Ik was al vroeg naar bed gegaan, ik dacht dat ik wel wat slaap kon gebruiken, maar ik kan niet in slaap komen. Dat is nou altijd zo. Ik besluit een kijkje te nemen op het dak, het is altijd fijn daar naar de sterren te kijken, of naar het uitzicht, al was dat verpest met gebouwen en beton. Ik stapte uit bed, deed iets warmers aan en liep naar de gang. Ik vroeg me af of anderen ook zo naar het dak zouden gaan, misschien was er wel een bang kind dat ik gerust kon stellen. Ik stapte in de lift en drukte op het knopje naar boven. De lift stopte veel te snel, en ik vroeg me af wie er nu met de lift zou gaan. De deuren gingen open en mijn ogen werden groter. Ik zag Adder staan, ze hield Nele's arm vast en Nele lag helemaal slap op de grond. Ik had me dit soort dingen voorgesteld, maar het was meer een grapje. 'Wat is hier aan de hand?!' zeg ik verbaasd.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Neleora 'Nele' Delaya Synder, stylist D4
    Ik slaak een klein kreuntje als ik merk dat iemand met me aan het slepen is. Ik wil tegenstribbelen, maar ik ben te zwak. Mijn hoofd bonkt en ik krijg mijn ogen zelfs niet open. Ik voel een drempel in mijn rug, ik word een kamer uit getrokken... wies kamer? In de gang hoor ik een zachte "ploing". De lift? Wie komt er nog meer aan? Ik vecht om bij bewustzijn te komen, maar het lukt niet. Ik weet zelfs niet meer wat ik voor doms heb gedaan. Een grote zwarte muur houd mijn zicht tegen en ik kan niets zien. Maar gelukkig kan ik wel horen.Ik hoor een zachte ademhaling boven me, vast de persoon van wie de kamer was. Dan hoor ik een stem. Het is duidelijk een vrouw.
    'Wat is hier aan de hand?!' zegt een stem verbaast. De stem komt me bekend voor en ik wil vragen wie ze is. Maar nog steeds hang ik ergens tussen dromenland en bewustzijn op een pijnlijke wolk met een kloppend achterhoofd. Antwoorden gaat niet. En al kon ik het, ik weet het antwoord zelf niet eens.

    Kyle Owen Bryce
    Met mijn armen onder mijn hoofd kijk ik deprisief omhoog naar het plafond van mijn kamer. De dekens liggen over mijn lichaam heen, maar ik heb geen zin om te slapen. Hoe kan ik nou slapen? Ik heb zeker de trainingsscore nul koma nada, zeker weten. Het ging zo slecht! Dat was dan maar weer mijn laatste kans op hulp in die stomme arena, wat moet ik zonder mensen die me helpen? Oké, bessen weet ik wel te vinden, maar wild? Echt vlees? Dat gaat nooit gebeuren.
    Met een ruk kom ik overeind. Ik denk weer aan wat Relian allemaal heeft gezegd. Het klonk zo mooi: 'sterven met vrienden'. Misschien te mooi. Maar het geeft me hoop. Ik stap uit bed. Waarom ga ik niet gewoon naar Relian toe? Ik verveel me toch, en volgens mij is het niet verboden om naar andere districten te gaan? Toch? Ik waag het er maar op, en anders ga ik wel even langs bij mijn district genote, ik wil haar eens beter leren kennen. Ik loop naar de deur van mijn kamer en loop naar de trappen. Hopelijk ik Relian nog wakker.

    Tijger
    Snorrend lig ik in mijn mandje. Mijn geluk staat op 200%, dat gekke mens wat zich mijn baasje noemd is niet komen opdagen vanacht. Dat brengd voordelen en nadelen. De voordelen zijn dat ik van haar eten heb kunnen eten, wat vele malen beter is dan rauwe vis. Het nadeel is dat ik nu niet geaaid word. Eigenlijk hou ik wel van het mens, ze verzorgd me altijd heel goed. Waar is ze eigenlijk? Dat ze er niet is voor me maakt me nerveus. Straks heeft ze een andere kater gevonden van wie ze meer houd! Bijvoorbeeld dat roze beest van dat mens wat me vanmiddag probeerde te voeren. Mooi niet dat ik iets van haar aanneem. Straks probeerd ze me te doden, en voedsel waar zij aan heeft gezeten stinkt. Stinkt naar dat roze beest.
    Ik kom overeind en loop met mijn dikke buikje naar de deur. Het kattenluikje is nog open en ik duuw er met mijn dikke voorpootje tegen. Daarna ga ik er moeizaam doorheen. Mijn mens zegt vaak dat ik te breed word, maar dat klopt niet. Dat kattenluikje word gewoon kleiner. Dat weet ik zeker. Ik ben niet voor niets de slimste en geweldigste kat ter wereld. Snuffelend loop ik door de gang. Mijn neus ruikt een zoete lucht, iets wat mijn mens altijd maakt in haar ijzeren voederbak. Na afloop is ze altijd heel erg trots op haar maaksels, maar toen ik er eentje probeerde was het eigenlijk verschikkelijk vies. Vandaag echter kon mijn mens zich prima uitleven, andere mensen blijken haar maaksels best lekker te vinden. Ik snuif de overdreven zoete lucht van mijn mens der huid op, ze spuit het er elke ochtend op, en ik volg het. Naar de mond deur die automatisch open en dicht gaat en enge piep geluidjes maakt. Met mijn vacht overeind bekijk ik de deur. Mijn mens ligt er voor maar.... Mooi niet dat ik daar naar toe ga. Ik keer om en tevrede laat ik me vijf minuten later in het mandje van mijn mens zakken. Ik heb het geprobeerd, en het was zeer vermoeiend. Nu is het tijd voor een rust pauze. Tevrede scheur ik met mijn klauwen een reep stof van het mandje en val in slaap.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 16:49 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [@Enucleato, we waren nog in de gang en Silene praat tegen ons :'D]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brennan schreef:
    [@Enucleato, we waren nog in de gang en Silene praat tegen ons :'D]


    [Noem me Myrthe *rolt met ogen*, je kent me. Ik verander het even.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Kort stukje, I'm sorry, ik moet nog een filmverslag maken dus ik heb een beetje haast.]
    Adder - Mentor district 4
    'Wat is hier aan de hand?' vroeg een of andere vrouw die plotseling uit de lucht kwam vallen. Ik had haar niet horen aankomen en gezien het feit dat ik met een bewusteloze styliste sleepte, schrok ik nogal. Met een klap viel de rode vrouw op de grond en ik vloekte. Het was wel goede timing, want ze leek net te bewegen en als ik een beetje mazzel had bleef ze nu weer een tijdje onder zeil. Toch keek ik geërgerd op naar de ander, waarna ik het gevoel kreeg dat ik haar hoorde te kennen. Een styliste, gokte ik, en ik verloor meteen mijn belangstelling.
    'Ik versleep haar,' zei ik vervolgens tegen ons nieuwe gezelschap. 'Ik wil haar niet in mijn kamer hebben. Ze is vervelend.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Lol @ Adder's laatste woorden en Tijger xD]

    Silene Hathaway, Styliste D2

    Ik stond nogal stomverbaasd naar de woorden van de enge vrouw te luisteren, en even wist ik niet wat ik moest doen. Vanuit mijn ooghoek zag ik een dikke kat, maar nadat ik knipperde zag ik hem niet meer, dus misschien verbeeldde ik het mij. Oh ja, de enge vrouw die een bewusteloze vrouw meesleept. Waarom wordt ik zo snel afgeleid? 'Maar waarom is ze bewusteloos?' Opeens viel de rode vlek op Nele's arm me op. 'En wat is er met haar arm gebeurd? Oh mijn god.' Ik kniel bij Nele neer en kijk naar haar arm en dan naar haar gezicht.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Tijger: (cat) Dankje.
    Myrthe: Ik ben nog altijd nock out.. D: (Nele)]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [xD Als je het tegen mij hebt, ja dat begreep ik, ik begrijp dat dit vaag lijkt, ik bedoelde dat ik keek of je ademde en zo.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [xD Als je het tegen mij hebt, ja dat begreep ik, ik begrijp dat dit vaag lijkt, ik bedoelde dat ik keek of je ademde en zo.]


    [Nee, nee! O_O NIets ergs, ik bedoel dat ik niet weet wat ik moet doen, want Nele is nog altijd nock out. Cx Niets gemeeens!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Oh nee, ik bedoelde het ook niet gemeen of alsof je mij had gekwetst xD Alles gaat goed, ik weet alleen ook niet wat ik moet doen, ik had de laatste post, en inderdaad kan jij niks doen.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [We kunnen maar een ding doen...

    ROSE POST EEN STUKJE EN RED DE WERELD!

    ... en wachten.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Enucleato schreef:
    [We kunnen maar een ding doen...

    ROSE POST EEN STUKJE EN RED DE WERELD!

    ... en wachten.]


    {En wat dacht je van @KarensBabes? Ik ben stiekem wel, best wel, weet je, nogal, benieuwd naar mijn trainingsscore, hehe. ^^}


    What’s tasty in Busan?

    [Ik ben er nog! Heb het echt super druk! Heeft iedereen gepost wat hij/zij bij de trainingssessie doet? Want dan kan ik de cijferlijst maken C:]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 15:49 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Glorious schreef:
    [Ik ben er nog! Heb het echt super druk! Heeft iedereen gepost wat hij/zij bij de trainingssessie doet? Want dan kan ik de cijferlijst maken C:]


    [Iedereen... nouja, iedereen die nog mee doet heeft gepost. C: ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.