• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    [Ik juist echt niet, al zou ik die van Alice misschien nog aantrekken. Het zijn mooie jurken hoor, maar het is gewoon echt niks voor mij, hehe. In de vorige THG-rpg waar ik aan meedeed heeft mijn personage haar styliste de hele tijd genegeerd omdat ze elkaar haatten. Voornaamste redenen: Hakken, jurken, en groen haar.]


    [Cx]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [En wanneer mag je zelf iets posten? En wie? Straks komt je stylist achteraf opdagen. En ik neem aan dat de meisjes beter kunnen zoeken omdat jongens geen interessante kleding hebben >.< Maar JillStyles is er volgens mij ook niet, dus mag ik dan die doen? En vanaf wanneer?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Mijn kleding komt binnenkort, moet alleen even een schoolopdracht afmaken (: ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    MaraCroft schreef:
    [En wanneer mag je zelf iets posten? En wie? Straks komt je stylist achteraf opdagen. En ik neem aan dat de meisjes beter kunnen zoeken omdat jongens geen interessante kleding hebben >.< Maar JillStyles is er volgens mij ook niet, dus mag ik dan die doen? En vanaf wanneer?]


    [Ja, hoor. Begin maar met die kleding van JillStyles. C: En als er morgen nog geen jurk is mag je wat mij betreft aan de slag. C': Maak er wat moois van. Met een goede beschrijven kunnen de jongens ook iets moois dragen! C: ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    {@MaraCroft dan hoop ik niet dat je dat voor de tributen doet van D1, want daar ben ik al mee bezig! Ik weet niet hoe HurtedHeart er over denkt dat je voor Aiden misschien iets kan zoeken, maar ik spacede hem helemaal en ik heb nu een aardig rijtje jurken waar ik er graag één uit zou willen nemen, en dan in polyvore bewerken met accessoires en zo. Ja.. Ik zie het helemaal voor me. ^^}


    What’s tasty in Busan?

    [@Reeves Haha ja, ik vind dit ook geweldig ^^ Maar ik doe heus niet kleren van andere districten, alleen waar ik iets mee te maken heb, ik ben de jongen van district 7, waarbij de stylist en het meisje allebei niet actief zijn.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Hey, ik ben de kleding zelf aan het ontwerpen, maar dat kost iets meer tijd dan ik had gedacht. Het word wel heel leuk! Dat beloof ik C: ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:32 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    KarensBabes schreef:
    [Hey, ik ben de kleding zelf aan het ontwerpen, maar dat kost iets meer tijd dan ik had gedacht. Het word wel heel leuk! Dat beloof ik :) ]


    [Omg, dat klinkt leuk: "zelf ontwerpen"! Ik ben benieuwd! C:]

    {@MaraCroft dan hoop ik niet dat je dat voor de tributen doet van D1, want daar ben ik al mee bezig! Ik weet niet hoe HurtedHeart er over denkt dat je voor Aiden misschien iets kan zoeken, maar ik spacede hem helemaal en ik heb nu een aardig rijtje jurken waar ik er graag één uit zou willen nemen, en dan in polyvore bewerken met accessoires en zo. Ja.. Ik zie het helemaal voor me. ^^}


    [Anders zet je dat rijtje jurken in de rollentopic? C:]

    MaraCroft schreef:
    [@Reeves Haha ja, ik vind dit ook geweldig ^^ Maar ik doe heus niet kleren van andere districten, alleen waar ik iets mee te maken heb, ik ben de jongen van district 7, waarbij de stylist en het meisje allebei niet actief zijn.]


    [Dan mag jij die kleding ontwerpen als je dat wilt, C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [DRESS: TRIBUTE DISTRICT 3


    Het ontwerp (schets).
    De jurk is strak en doet recht aan de vormen van het meisje. Het maakt haar vrouwelijk, zelfstandig en modern.
    Tegelijkertijd zijn het de brede mouwen die de jurk een sierlijk tintje geven. De mouwen zijn zo lang dat haar handen niet meer zichtbaar zijn, behalve als ze haar armen optilt of de mouwen omhoog trekt. De stenen op de jurk wijzen naar het District waar ze vandaan komt; District 3: Technologie. Het zijn lichtgevende stenen die van kleur veranderen via signalen vanuit een zender. De stenen kunnen ook gaan knipperen.


    De stof van de jurk; lichtblauw, dat doet denken aan de lucht, door de suggestie van wolken. Dit is om de jurk een zachtere, en nog elegantere uitdrukking te geven. Het staat in contrast met de strakke vorm van de jurk. De stof is redelijk elastisch waardoor de drager haar benen wel goed kan bewegen.




    SUIT: TRIBUTE DISTRICT 3


    Het ontwerp (schets).
    Het pak is, matchend met de jurk, erg strak. Het is een stoer, stijlvol pak, en vooral erg speels. Het jasje is losjes en de broek heeft iets wijdere pijpen. Netzoals bij de jurk geven de stenen licht. Dezelfde stof word gebruikt, maar iets donkerder blauw, dat past beter bij de huidskleur van de tribuut.




    Als jullie het leuk vinden dat ik een schets van een jurk maak voor je, wil ik dat best doen! C: ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:54 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    KarensBabes schreef:
    [DRESS: TRIBUTE DISTRICT 4


    Het ontwerp (schets).
    De jurk is strak en doet recht aan de vormen van het meisje. Het maakt haar vrouwelijk, zelfstandig en modern.
    Tegelijkertijd zijn het de brede mouwen die de jurk een sierlijk tintje geven. De mouwen zijn zo lang dat haar handen niet meer zichtbaar zijn, behalve als ze haar armen optilt of de mouwen omhoog trekt. De stenen op de jurk wijzen naar het District waar ze vandaan komt; District 4: Technologie. Het zijn lichtgevende stenen die van kleur veranderen via signalen vanuit een zender. De stenen kunnen ook gaan knipperen.


    De stof van de jurk; lichtblauw, dat doet denken aan de lucht, door de suggestie van wolken. Dit is om de jurk een zachtere, en nog elegantere uitdrukking te geven. Het staat in contrast met de strakke vorm van de jurk. De stof is redelijk elastisch waardoor de drager haar benen wel goed kan bewegen.




    - Mannelijke tribuut komt nog.


    Als jullie het leuk vinden dat ik een schets van een jurk maak voor je, wil ik dat best doen! C: ]

    [Wauw, dat ziet er echt leuk uit zeg! Knap dat je dat zo kan tekenen. Wat me wel opviel is dat D4 geen technologie maar visvangst is. D3 is technologie en daar ben jij de styliste. Maakt niks uit natuurlijk maar ik ben best wel een betweter, dus dat soort dingen zie ik snel.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Bedankt! Woopsie, heb het even veranderd C: ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    KarensBabes schreef:
    [DRESS: TRIBUTE DISTRICT 3


    Het ontwerp (schets).
    De jurk is strak en doet recht aan de vormen van het meisje. Het maakt haar vrouwelijk, zelfstandig en modern.
    Tegelijkertijd zijn het de brede mouwen die de jurk een sierlijk tintje geven. De mouwen zijn zo lang dat haar handen niet meer zichtbaar zijn, behalve als ze haar armen optilt of de mouwen omhoog trekt. De stenen op de jurk wijzen naar het District waar ze vandaan komt; District 3: Technologie. Het zijn lichtgevende stenen die van kleur veranderen via signalen vanuit een zender. De stenen kunnen ook gaan knipperen.


    De stof van de jurk; lichtblauw, dat doet denken aan de lucht, door de suggestie van wolken. Dit is om de jurk een zachtere, en nog elegantere uitdrukking te geven. Het staat in contrast met de strakke vorm van de jurk. De stof is redelijk elastisch waardoor de drager haar benen wel goed kan bewegen.




    SUIT: TRIBUTE DISTRICT 3


    Het ontwerp (schets).
    Het pak is, matchend met de jurk, erg strak. Het is een stoer, stijlvol pak, en vooral erg speels. Het jasje is losjes en de broek heeft iets wijdere pijpen. Netzoals bij de jurk geven de stenen licht. Dezelfde stof word gebruikt, maar iets donkerder blauw, dat past beter bij de huidskleur van de tribuut.




    [Omg! Wat kan jij mooi tekenen! D: Wist je dat er een paar maanden geleden een tekenwedstrijd van start ging? Helaas zijn we nu klaar en kan je niet meer mee doen! De volgende keer dat ik er een spot ga ik je dwingen mee te doen, Ghehehhehe! C: ]

    Als jullie het leuk vinden dat ik een schets van een jurk maak voor je, wil ik dat best doen! C: ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Wow, mooi! Maar wat heb je gebruikt? Het ziet er niet uit als potlood...Of toch wel?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Haha, bedankt! Het lijkt me heel leuk om mee te doen met een tekenwedstrijd :3 Maar het is gewoon potlood, ja :'D ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    {@MaraCroft Ooh op die fiets, ik dacht dat je ook van D1 zou doen omdat JillStyles ook de styliste speelt van D1 :] }


    What’s tasty in Busan?