• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Yeah, we hebben toestemming! Dít moet ze toch wel snappen :'D]
    Adder - Mentor district vier
    Plotseling begon ze weer te praten. Eerst over boosheid, waardoor ik hoop kreeg dat ze me eindelijk begreep, maar toen veerde ze op en kreeg ik een kop thee in mijn armen geduwd. Het duurde een paar seconden voor ik reageerde, waardoor ik daar uiteindelijk helemaal geen kans meer voor kreeg, want ze besloot opeens dat ik haar had vergeven. Twee tellen later ging het gesprek - of nu ja, haar monoloog - over het breien van roze konijnen. Tenminste, dat dacht ik, het was moeilijk om haar te volgen omdat ze zo'n irritant spraakpatroon had. De snelheid gecombineerd met het belachelijke Capitoolaccent, en natuurlijk het feit dat helemaal niets van wat ze zei ergens op sloeg, zorgden ervoor dat ik er weinig van begreep. Ik moest ingrijpen, besloot ik. Dit ging te ver. Het moest duidelijk worden dat ik haar niet aardig vond, anders zou ze me voor eeuwig lastig blijven vallen. Zonder aarzelen stak ik mijn arm naar voren en kantelde het bekertje, waardoor de hete thee over haar arm heenstroomde.
    Zij was begonnen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Neleora 'Nele' Delaya Synder, stylist D4
    Ik zie tevrede aan hoe Adder de thee van me afpakt. Ik zie meteen dat er iets niet klopt. Ze houd het bekertje te scheef.
    'Pas o-' ik wil haar waarschuwen, maar het is al te laat. Perongelijk glipt het bekertje uit haar hand en alle hete thee vloeid over mijn arm.
    Gillend trek ik mijn arm naar me toe terwijl ik voel hoe de hitte aan mijn huid vreet, met mijn andere arm pak ik de gewonde arm beet en druik hem tegen me aan terwijl ik wankelend naar achteren loop. Ik heb wel door dat ik struikel, maar de pijn in mijn arm is erger. Ik voel hoe tranen over mijn wangen lopen van de pijn. Dit is me het dagje wel zeg, eerst de trap, nu de thee. Ik ben echt zo onhandig.
    Mijn hoofd slaat tegen een muur en het word donker.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    {Omg Adder als je het maar laat om enge dingen met Nele te gaan doen wanneer ze bewusteloos is!}


    What’s tasty in Busan?

    Reeves schreef:
    {Omg Adder als je het maar laat om enge dingen met Nele te gaan doen wanneer ze bewusteloos is!}

    [Ik overweeg haar haren af te knippen. Valt dat ook onder eng?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brennan schreef:
    (...)
    [Ik overweeg haar haren af te knippen. Valt dat ook onder eng?]


    {Sowieso. 0_0 Maar misschien staat dat haar wel hartstikke goed,weten wij veel?}


    What’s tasty in Busan?

    Reeves schreef:
    (...)

    {Sowieso. 0_0 Maar misschien staat dat haar wel hartstikke goed,weten wij veel?}

    [Nou, Adder pakt dan één lok en knipt hem volledig af, laat de volgende intact en haalt dan een centimeter of zesenhalf van de derde af. Ik denk dat het eruit ziet of iemand de kauwgom in zijn haar eruit heeft laten knippen door een kleuter met een kinderschaartje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brennan schreef:
    (...)
    [Nou, Adder pakt dan één lok en knipt hem volledig af, laat de volgende intact en haalt dan een centimeter of zesenhalf van de derde af. Ik denk dat het eruit ziet of iemand de kauwgom in zijn haar eruit heeft laten knippen door een kleuter met een kinderschaartje.


    {Oké, ik neem mijn woorden terug dat het er misschien goed uit zou kunnen zien... Ik kan niet wachten wat de reactie van Nele zal zijn x3 }


    What’s tasty in Busan?

    [Doe maar niks met haar haar, dat heb ik liever niet... doe iets met haar kleding en make up, die kan ze kwijt. Cx Trouwens, je kan oo een plu haar doen, en dat ze dan wakker wordt. C: Dat mag wel. Doe dan wel een pluk aan de linker kant van haar hoofd. C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Nee, ik was al van plan op jouw toestemming te wachten voor ik iets blijvends deed. Als ik Nele nou uit mijn kamer sleep met het plan om haar, weet ik veel, van het dak te gooien en we dan een of andere mentor/stylist laten ingrijpen? Dan hebben we meteen weer wat meer leven in de boel. Daarover gesproken, wil er iemand met Alice praten? ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brennan schreef:
    [Nee, ik was al van plan op jouw toestemming te wachten voor ik iets blijvends deed. Als ik Nele nou uit mijn kamer sleep met het plan om haar, weet ik veel, van het dak te gooien en we dan een of andere mentor/stylist laten ingrijpen? Dan hebben we meteen weer wat meer leven in de boel. Daarover gesproken, wil er iemand met Alice praten? ]


    [Kyle kan met Alice praten.
    Sleep haar maar naar het dak. En duuw haar er maar vanaf.
    Dan brengt het krachtveld haar wel weer omhoog, en dan kan een andere stylist of mentor ingrijpen! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik wil wel inspringen, ik heb niets te doen xD]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Roseeh, reageer! En @Maracroft, doe maar mee! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [@MaraCroft, laat jij Silene dan langs lopen en Nele van Adder afpakken of zo? Dan kunnen we daarna nar de volgende dag, want we beginnen weer dood te bloeden.]
    Adder - Mentor district 4
    Ze ging gewoon knock-out. Wat een watje, bedacht ik me. Stel je voor dat die in de Spelen werd gezet! Dat was dus dode nummer één. Wat gingen we nu eens doen met het rode wicht? Ze kon niet meer vervelend tegenwerken, dus... Ach, ik dumpte haar wel ergens op het dak of zo. Het zou gaan regenen, dus met een beetje geluk had ze een longontsteking tegen de tijd dat ze wakker werd. Bovendien was het niet eens zo'n erge brandwond, stelde ik vast terwijl ik haar aan haar andere arm naar de deuropening begon te sleuren. Ze woog gelukkig bijna niets, waarschijnlijk door een of andere Capitool-obsessie met dun zijn of iets dergelijks. Helaas was ik ook niet bepaald een zwaargewicht en dus kostte het me nog steeds veel moeite om haar door de gang te slepen. Zucht.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Uhm, ga je dan naar het dak of niet? Moet ik in de gang al wat zeggen/zien of op het dak pas?]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Uhm, ga je dan naar het dak of niet? Moet ik in de gang al wat zeggen/zien of op het dak pas?]

    [Doe maar op de gang, haha.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.