• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    {@Enucleato Hihi tof dat je ze leuk vind! ;D Heb je al een keuze gemaakt? Of hoef jij geen jurk te kiezen, ik ben te lui om dat op te zoeken. ^^}

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:43 ]


    What’s tasty in Busan?

    [Een beetje psychopaat merkt het echt wel als er aan haar sloten wordt geprutst (cat)]
    Adder - Mentor D4
    Terwijl ik bezig was met de derde lading gif - ik kon niet alles tegelijk tillen, ik had er namelijk belachelijk veel - hoorde ik voetstappen voor mijn deur. De klopper, besefte ik. Raar. Ik had gedacht dat die was weggelopen toen ik niet opendeed, maar blijkbaar was hij gewoon blijven wachten. Ik haalde mijn schouders op en laadde mijn armen opnieuw vol met flesjes, maar voor ik ze goed weg kon zetten hoorde ik geschraap van mijn deur komen. Mijn ogen vlogen open en knepen toen dreigend dicht. Ik zette de vergiffen nog wel in het plafond, maar sprong daarna van de stoel af, waarbij ik door mijn knieën zakte om het geluid te verminderen, en sloop de kamer door. Natuurlijk wist dat, vanuit de deuropening, de badkamer midden in een dode hoek zat. Vanaf daar kon je echter wel zien wie er binnenkwam... Het bleek echter geen bedreiging te zijn, hoewel het wel vreselijk vervelend was.
    'Haaaaaaaaai! Iemand thuis? Ik heb thee en koekje! THEE EN KOEKJES!'
    'Krijg de tering met die kutkoekjes van je,' snauwde ik terwijl ik terug de woonkamer inliep. 'Over het algemeen willen mensen je niet spreken als ze niet opendoen. Oh, en nog een vuistregel: als iemand je van een trap duwt, mag 'ie je niet. En nou mijn kamer uit.'

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:54 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reeves schreef:
    {@Enucleato Hihi tof dat je ze leuk vind! ;D Heb je al een keuze gemaakt? Of hoef jij geen jurk te kiezen, ik ben te lui om dat op te zoeken. ^^}


    [Ik ben nog aan het twijfelen, ze zijn allemaal leuk! *O*]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Neleora 'Nele' Delaya Synder, stylist D4
    'Krijg de tering met die kutkoekjes van je,' snauwd Adder terwijl ze haar woonkamer binnen loopt. 'Over het algemeen willen mensen je niet spreken als ze niet opendoen. Oh, en nog een vuistregel: als iemand je van een trap duwt, mag 'ie je niet. En nou mijn kamer uit.'
    'Jij ook goede avond! O! Is het al avond? OMG! Wat gaan de uren snel voorbij! Wil je wat? Hou je niet van koekjes?' Ik volg haar haar woonkamer binnen en zet mijn dienblad met koekjes en de thee neer op het eerste meubelstuk wat ik tegen kom. Als ik mijn armen vrij heb kijk ik weer naar Adder.
    'Waarom was je eigenlijk niet op mijn feestje? Het was heel gezellig, ik heb zelfs heel wat van mijn jurken kunnen weg geven... O! Dat is waarom je niet open hebt gedaan, je dacht zeker dat jij niet uitgenodigd was. Of je durfde niet omdat je bang was dat ik je nu haat... omdat je me van de trap liet vallen. Sorry, ik haat je echt niet. Je deed het niet expres. De volgende keer moet je gewoon binnen komen, dan mag je zelfs een jurk uitkiezen! Ik heb een helemooie roze die jouw vast prachtig gaat staan! Echt, ik weet het zeker!' Lach ik.
    'Trouwens? Wil je een koekje en wat thee? Ze zijn nog warm! Nouja, de thee, de koekjes zijn zelfgebakken, maar nu wel koud... houd je van zelfgebakken koekjes? Ik kan best goed koken!' Ik duuw een koekjes onder haar neus.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Adder - Mentor D4
    Rotkind dat het was. In een snelle beweging griste ik het koekje uit haar hand, waarna ik het tot gruis verpulverde en de kruimels over haar belachelijke haar verstrooide. 'Ik deed het wel expres,' zei ik, overdreven goed articulerend. 'Ik. Kan. Je. Niet. Uitstaan. Eerlijk gezegd heb ik veel zin om je hoofd te verbranden in een greppel, maar ik mag geen stylisten meer doden van de leiding. Als je me lastig blijft vallen, meng ik vingerhoedskruid door je eten heen.'
    Dat ze hints miste kon ik nog wel begrijpen, maar ik had het haar meerdere keren rechtstreeks verteld. Niet alleen had ik haar van de trap geduwd, ik had ook haar kapsel, afkomst, karakter, kat, kledingsmaak, het kapsel nog een keer, haar intelligentie of liever gezegd het gebrek daaraan en haar koekjes bekritiseerd. Was ze gestoord of zo? Een psychiatrisch probleem, een neurologische afwijking? Waarom was ze in godsnaam zo stomvervelend?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.


    (Grotere foto)

    {Hi. (: Dit is de outfit van Eden voor de interviews! En dat het haar rood is moet je er maar even bij bedenken. :] @Hurtedheart ik weet niet of je al een idee had wat jij Aiden aan wilde laten doen, anders kan ik hem wel aanpassen dat de outfits een beetje bij elkaar passen. :] Can somebody tell me what you think?}

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 14:37 ]


    What’s tasty in Busan?

    [Ik laat aiden wel een paars met zwart pak aandoen met zwarte bloedende rozen ofzo. Een beetje hetzelfde patroon bij de jurk alleen dan bij Aiden zijn kraag. :) ik heb namelijk geen ander idee.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Ik laat aiden wel een paars met zwart pak aandoen met zwarte bloedende rozen ofzo. Een beetje hetzelfde patroon bij de jurk alleen dan bij Aiden zijn kraag. :) ik heb namelijk geen ander idee.]


    {Sure! Stom dat ik niet eerst heb overlegd of zo, I mean, ik heb zo maar even wat zitten maken, haha. Maar heel tof dat je dit ook goed vind. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken! ^^}


    What’s tasty in Busan?

    Neleora 'Nele' Delaya Synder, stylist D4
    'Vingerhoedskruid? Wat is dat?' vraag ik fronzend terwijl ik door mijn haar wrijf. 'Is dat een koekje? Of een heerlijke soort suiker? Als je wilt dat ik een keer kom eten bij je hoef je me heus niet zo iets duurs te geven hoor! Ik kom graag bij mensen langs, daar heb ik geen redenen voor nodig!' Ik pak een nieuw koekje, dat laatste heeft ze verkruimeld. Ik kijk haar grijnzend aan en probeer nu zelf een koekje te verkruimelen, het lukt niet.
    'Hoe doe je dat?' Ik probeer het nu met twee handen, het lukt nog steeds niet. De frons op mijn gezicht wordt dieper... tot dat...
    Krak, het koekje breekt door midden en ik lach. 'Ah, het is al gebeurd! Mooi, ik was bijna bang dat ik het niet kon!' Ik pak de twee koekjes beet met een hand en breng die boven Adders hoofd. Daar laat ik ze los, net als zij mijn koekje boven haar hoofd los liet. Dit is alleen maar eerlijk.
    Ik zie hoe de koekjes op haar hoofd vallen en er daarna af glijden. Ik kijk haar grijnzend aan.
    'Zullen we anders een club openen? De Koekjes-club? Of misschien... ehm, de Roze-Koekjes-club?'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Reeves schreef:


    (Grotere foto)

    {Hi. (: Dit is de outfit van Eden voor de interviews! En dat het haar rood is moet je er maar even bij bedenken. :] @Hurtedheart ik weet niet of je al een idee had wat jij Aiden aan wilde laten doen, anders kan ik hem wel aanpassen dat de outfits een beetje bij elkaar passen. :] Can somebody tell me what you think?}


    [Beautiful, again. C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Hahum, wat als Adder die theepot over Nele heengiet?]
    Adder - Mentor D4
    'Vingerhoedskruid? Wat is dat? Is dat een koekje? Of een heerlijke soort suiker? Als je wilt dat ik een keer kom eten bij je hoef je me heus niet zo iets duurs te geven hoor! Ik kom graag bij mensen langs, daar heb ik geen redenen voor nodig! Hoe doe je dat? Ah, het is al gebeurd! Mooi, ik was bijna bang dat ik het niet kon. Zullen we anders een club openen? De Koekjes-club? Of misschien... ehm, de Roze-Koekjes-club?'
    Verbijsterd staarde ik haar aan. Volgens mij had ik nog nooit iemand zoveel onzin horen ratelen in één minuut, maar dat deed niet af aan hoe vervelend ze was. 'Ken je vingerhoedskruid niet? Jezus, wat ben jij dom zeg. En nee, ik wil geen club openen,' zei ik langzaam. 'Ga weg.' Stom mens. Als ze zo doorging flikkerde ik haar mijn raam uit. Jammer dat we niet op de twaalfde verdieping zaten, maar vanaf de vierde zou haar nek met een beetje mazzel ook wel breken. Zonder commentaar te geven op de koekjes in mijn haar - ze leek mijn woorden beter te begrijpen als ik er minder gebruikte - schudde ik de kruimels van mijn hoofd af. Mijn ogen dwaalden even af naar de theepot en toen weer terug naar de idioot voor me. Hete thee kon bijzonder pijnlijk zijn...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Rose, je kan geen zelfmoord plegen in het trainings gebouw, remember?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Het pak laat ik gewoon zien in een zwarte kleur. Dan moet je hem paars zien met die zwarte rozen in de kraag :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Het pak laat ik gewoon zien in een zwarte kleur. Dan moet je hem paars zien met die zwarte rozen in de kraag :)]


    [Sure, het moet niet onmogenlijk worden, C':]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Neleora 'Nele' Delaya Synder, stylist D4
    'Ken je vingerhoedskruid niet? Jezus, wat ben jij dom zeg. En nee, ik wil geen club openen, ga weg!' Adder kijkt me boos aan en ik voel hoe een rilling langs mijn rug loopt, ze ziet er echt uit alsof ze zin heeft om me te vermoorden. Waarom heeft ze dat eigenlijk? Ik heb toch niet iets verkeerd gedaan? Haar beledigd? Ik heb haar toch wel netjes een koekje gegeven? Haar wel netjes een kopje thee gegeven? OH NEE! Ik ben dat laaste vergeten, hoe druf ik? Paniekerig kijk ik rond op zoek naar een bekertje. Als ik er een heb gevonden schenk ik er de warme thee in en doe ik er een thee zakje met kruiden in. De naam van het kruid is iets heel langs en ingewikkelds en ik weet niet hoe ik het moet uit spreken.
    'Sorry, het spijt me dat ik je boos hem gemaakt... ' zucht ik verslagen terwijl ik het kopje nog even vast houd. Het is even stil.
    'Ik wist niet dat je graag meteen thee wou, nouja, daar sta ik dan weer tijd te rekken. Hier, alsjeblieft de thee... wees alsjeblieft niet meer boos op me!' Fluister ik.
    Dan kijk ik op. Adder is even stil. Ik houd nog altijd de thee vast.
    'YAY! Je hebt me vergeven! Dankje, dankje!' Lach ik. Als mensen niet praten stemmen ze toe, dat was iets wat ik van mijn moeder heb geleerd. Het werkt altijd, en het klopt ook nog eens! Niet dat ze zo verbaast zijn dat ze niet kunnen praten, haha.
    'Wat zullen we nu dan doen? Ik kan je leren hoe je moet brijen. Het is heel gemakkelijk, en zo kan je een wollen muts maken voor wanneer het koud is... O! Ik heb nog wel een roze muts! Eentje met een pluizig konijntje erop! Als je die wilt... ik haal hem wel even!' Ik kijk haar blij aan, ik wil haar graag laten merken hoe blij ik ben dat ze me heeft vergeven.

    [Je mag thee over haar arm gooien?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.