• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Enucleato schreef:
    (...)

    [Ö Sadist! Je bent al bijna net zo erg als Rose!]


    {Ahaha ik voel me vereerd! Maar dat mag dus? (Als in STERF. JA JIJ OOK. STERF. WAAH.) Dan word het een gelukstreffer voor Eden, plus de eerste persoon die ze vermoord, booya.^^}

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 10:42 ]


    What’s tasty in Busan?

    [Waar moet ik mn stylisten en mentrix heensturen?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ben er weer. Wat heb ik gemist? En waar moet Aiden op reageren. Sorry had onwijs veel toetsen :'S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Ben er weer. Wat heb ik gemist? En waar moet Aiden op reageren. Sorry had onwijs veel toetsen :'S]

    [We begrijpen het wel ^^ De RPG is de laatste paar dagen een beetje doodgelopen, maar daar moeten we vanmiddag maar eens verandering in brengen. Ik moet nu echt naar school, dus ik heb even geen tijd voor verdere uitleg ben ik bang.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    KarensBabes schreef:
    [Hey, ik ben de kleding zelf aan het ontwerpen, maar dat kost iets meer tijd dan ik had gedacht. Het word wel heel leuk! Dat beloof ik ]


    [Omg, dat klinkt leuk: "zelf ontwerpen"! Ik ben benieuwd! C:]

    {@MaraCroft dan hoop ik niet dat je dat voor de tributen doet van D1, want daar ben ik al mee bezig! Ik weet niet hoe HurtedHeart er over denkt dat je voor Aiden misschien iets kan zoeken, maar ik spacede hem helemaal en ik heb nu een aardig rijtje jurken waar ik er graag één uit zou willen nemen, en dan in polyvore bewerken met accessoires en zo. Ja.. Ik zie het helemaal voor me. ^^}


    [Anders zet je dat rijtje jurken in de rollentopic? C:]

    MaraCroft schreef:
    [@Reeves Haha ja, ik vind dit ook geweldig ^^ Maar ik doe heus niet kleren van andere districten, alleen waar ik iets mee te maken heb, ik ben de jongen van district 7, waarbij de stylist en het meisje allebei niet actief zijn.]


    [Dan mag jij die kleding ontwerpen als je dat wilt, C:]

    {@Enucleato Ik zal dat rijtje met de jurken er vanmiddag wel even op zetten! Dan haal ik eerst de jurk er uit die ik heb gekozen ^-^}


    What’s tasty in Busan?

    Neleora 'Nele' Delaya Synder, stylist D4.
    Sluipend op mijn zachte warme sokken loop ik door de gang. Ik heb net alle andere stylisten de deur uit geduuwd en zo net zo plotseling het feestje geëindigd als dat ik het was begonnen. Natuurlijk liet ik ze niet vertrekken zonder een mooie jurk, of twee. Ik tuur even achter me, niemand. Ik begin te grijnzen en ik hoor het geklots van het dienblad dat ik in mijn armen heb als ik weer verder sluip. Nergens tegen aan sluipen, Nele, dan laat je de thee vallen.
    Ik hip wel een beetje met mijn been, maar het gaat wel. Hij bleek niet gebroken te zijn, een wonder. Blijkbaar drink ik dus toch genoeg thee en heb ik daardoor een hoger kalk gehalte in mijn botten... of was dat zo met melk?
    Ik haal mijn schouders op, maakt niet uit. Ik ben stylist volgens mij verwacht niemand van me dat ik iets anders kan dan koekjes bakken en jurken maken.
    Ik ben er eindelijk en ik kijk op naar het naamboordje op de deur.
    Mentor District 4. Adder. Staat op het naamboordje. Ik glimlach naar het naamboordje alsof ik oefen voor de persoon die ik zo meteen ga zien. Ik klop een paar keer op de deur. Dan zet ik geërgerd het dienblad neer en klop ik harder. Ik weet zeker dat ze er is... Nog harder? Nee, straks maak ik iets kapot.. niet dat ik zo sterk ben dat ik een deur kapot kan meppen... hoewel... ik eet heel veel chocolade, en dat maakt je toch sterker? Als dat zo is, waarom voeren ze de tributen dan niet heel veel chocolade? Hmm... Misschien moet ik Adder eens zeggen dat ze dat onze tributen eens moet laten doen. Misschien.
    Ik ga op de grond zitten met mijn rug tegen de muur en mijn dienblad naast me, maar wel zo dat niemand er op gaat staan.
    Ik zal hier blijven zitten tot dat Adder komt opdagen. Ja haar naam ken ik nu wel. Afwezig neem ik een koekje van de stapel die ik mee genomen heb en ik wacht.

    [Nele, de ultime stalker!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Brennan schreef:
    [We begrijpen het wel ^^ De RPG is de laatste paar dagen een beetje doodgelopen, maar daar moeten we vanmiddag maar eens verandering in brengen. Ik moet nu echt naar school, dus ik heb even geen tijd voor verdere uitleg ben ik bang.]

    [Morgen Up's? C': Ik herkansing Wiskut.]

    Reeves schreef:
    {@Enucleato Ik zal dat rijtje met de jurken er vanmiddag wel even op zetten! Dan haal ik eerst de jurk er uit die ik heb gekozen ^-^}


    [Sure, C: Ik ben benieuwd! ^^ ]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 16:49 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik zou eerder hebben gepost, maar Quizlet was even dood. Sorry. Nele is trouwens niet echt snugger, he?]
    Adder - Mentor district 4
    Met een grijns op mijn gezicht klauterde ik op de stoel, mijn handen vol potjes en flesjes. Boven mijn hoofd had ik een paneel van het plafond verplaatst, waardoor ik mijn vergif kwijt kon in de holle ruimte tussen de twee verdiepingen. Terwijl ik de eerste lading wegzette werd er echter op de deur geklopt. Zoals zo vaak deed ik niet open. Ik had een andere styliste dan de tributen van mijn district omdat ik geestelijk instabiel was. Om een voorbeeld te noemen, de eerste keer dat ik mentor moest spelen heb ik het haar van mijn stylist afgeknipt tot op een stuk of dertig verschillende lengtes. Het was hilarisch, maar de leiding was er niet bijzonder blij mee. Sindsdien had ik een styliste met kort, muisbruin haar die redelijk voor zichzelf op kon komen. Zij klopte inmiddels niet meer aan, wetende dat ik er niet om maalde om haar uren te laten staan, maar had inmiddels haar eigen sleutel van mijn kamer. Ze was beter dan de andere stylisten, maar ik mocht haar nog steeds niet.
    Pas toen er opnieuw op de deur werd gebonsd herinnerde ik me weer waarom mijn gedachten naar Moira waren afgedwaald: ik hoefde niet open te doen. Als iemand me iets belangrijks kwam vertellen kwamen ze zelf binnen. Op mijn gemak pakte ik de volgende lading flesjes en verstopte ze weer in het plafond. Dat mens met haar been zou wel gaan klagen en dan werden mijn spullen weer gejat, dus ik moest voorzorgsmaatregelen treffen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    {@Enucleato De jurken staan er op! Hier is de link op het rollentopic: Klik!
    En hier de foto nog wat groter: Klik!
    Hope you girls peeps like it. (: }

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:06 ]


    What’s tasty in Busan?


    [Dit is wat Adder draagt op de interviews. Volgens mij worden de mentoren niet geïnterviewd, maar ze zullen vast wel even in beeld verschijnen en in verveel me gewoon heel erg.
    Adders styliste, Moira, kent haar inmiddels langer dan vandaag. Ze weet dat Adder geen jurk aan zal trekken en ook geen hoge hakken, en dat ze meteen dwars gaat liggen als ze het toch probeert. Hierom heeft ze het simpel gehouden. In de kleur van de broek en het shirt komen het strand en de zee terug en ook de armband is duidelijk van district vier. Moira's team zal Adders haar opsteken in een losse knot, waardoor er nog losse plukjes voor haar gezicht vallen. De slangenring is een kenmerk van Adder, gebaseerd op haar naam. Dit sieraad draagt ze ieder jaar en de commentatoren maken er steeds een opmerking over, die steevast gevolgd wordt door speculaties over haar onbekende verleden.]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:11 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silene Hathaway, Styliste D2

    We werden nogal plotseling uitgelaten en ik ging terug naar mijn kamer. Ik deed de deur achter me dicht en bekeek de jurk nog eens die ik van Neleora had gekregen. Ik was nooit zo geïnteresseerd geweest in dit soort kleding, maar ik vond het toch best wel leuk. Ik besloot het morgen aan te trekken en hang het aan de kast. Ik kijk nog eens naar de mannequins met mijn ontworpen kleding voor het interview en glimlach tevreden. Best goed voor mijn eerste keer, al zeg ik het zelf. Ik hoop maar dat de tributen dat ook vinden, en het publiek natuurlijk. Ik pak een zak chips en ga voor de teevee zitten, misschien is er eens wat interessants op. Maar ik zet hem bijna meteen weer uit, want ik vind niks interessants. Ik zucht en bedenk me dat ik nog wat met de mensen van de make-up moet bespreken. Ik roep ze bij me en probeer duidelijk te maken wat ik wil. Ze begrijpen me aardig snel en ze zijn ook aardig.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 9:43 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Reeves schreef:
    {@Enucleato De jurken staan er op! Hier is de link op het rollentopic: Klik!
    En hier de foto nog wat groter: Klik!
    Hope you girls peeps like it. (: }


    [Cuteee! Heel cutee! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Myrthe, als je wil kun je Nele wel gestommel in Adders kamer laten horen? Ik reageer wel langzamer want ik moet aan Nederlands, hehe.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Neleora 'Nele' Delaya Synder, stylist D4.
    Ik knipper met mijn ogen en ik voel hoe ik steeds vermoeider begin te worden. Als ik me omdraai merk ik dat het bord met koekjes naast me al leeg is. Ik haal mijn schouders op. Ik weet niet waar Adder is, maar ze heeft het vast druk, ofzo...
    Ik begin aan mijn thee. Rustig dip ik het thee zakje in het warme water, ondertussen is het al een heel stuk kouder, door het wachten, maar omdat ik er een zelfgemaakte theemuts omheen had gedaan is het nog wel te drinken.
    Ik slurp zachtjes dromerig aan mij kopje. Ik wordt moe, hoe kan dat? Ik zit gewoon stil.
    Misschien wordt ik wel moe van stil zitten, ik als hyper persoontje. Van die gedachte moet ik heel erg hard lachen.

    Nerveus kijk ik weer op naar de deur. Hoe lang zit ik hier? En telkens als ik weg kijk trekt die deur mijn blik weer.
    Het naamboordje met "Adder" begint zelfs uitdagend te glimmen, en de deurkruk ziet er verleidelijk uit. Heel verleidelijk.
    Ik krijg een idee en ik glimlach. Ik sta op en loop terug naar mijn kamer met alle spullen die ik had mee genomen.
    Vijf minuten later kom ik weer naar buiten. Ik heb een nieuw dienstblad met koekjes en een nieuwe pot thee. Glazen zal Adder vast wel hebben.
    Maar ik heb ook nog iets anders bij me, iets wat heel speciaal voor me is. Zeven glinsterende haakjes aan een kettinkje. De haakjes van verschillende groten.
    Bij Adders deur aangekomen zet ik het dienblad neer en de thee ook. Ik stop een koekje in mijn mond en ik pak mijn ketting.
    Ik probeer het eerste haakje en duuw er ook nog een tweede bij. Geërgerd kom ik er achter dat deze niet lukken. Ik bestuur het slot.

    Klik. Eindelijk hoor ik dat geluid waar ik al tijden naar zat te luisteren. Oké, het waren maar drie minuten, maar ik heb gewoon geen gedult. Dus wat zal het!
    Ik duuw de deur open en til het dienblad en de thee weer op.
    'Haaaaaaaaai! Iemand thuis?' Roep ik door de kamer waar ik binnen ben gekomen. Ik duuw met mijn elleboog het licht aan. Het was donker.
    'Ik heb thee en koekje! THEE EN KOEKJES!' Roep ik enthousiast.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Brennan schreef:
    [Myrthe, als je wil kun je Nele wel gestommel in Adders kamer laten horen? Ik reageer wel langzamer want ik moet aan Nederlands, hehe.]


    [Check the post, C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.