• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Okee, top! Ik zal alles even lezen en het zo snel mogelijk regelen]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    Enucleato schreef:
    (...)

    [Iedereen... nouja, iedereen die nog mee doet heeft gepost. C: ]


    {Dat klinkt best wel, ja, hoe noem je dat, sneu? Dat er eigenlijk maar zo weinig mensen zijn die serieus iets hebben gepost :'] Or is it just me?}


    What’s tasty in Busan?

    [Ik weet ook niet welk woord, en of je hetzelfde bedoeld als ik, maar ik vind het best wel vervelend van die mensen dat ze ons zo in de steek laten zeg maar. Maar goed, ik vind het met ons zo ook al gezellig ^^]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    MaraCroft schreef:
    [Ik weet ook niet welk woord, en of je hetzelfde bedoeld als ik, maar ik vind het best wel vervelend van die mensen dat ze ons zo in de steek laten zeg maar. Maar goed, ik vind het met ons zo ook al gezellig ^^]


    {^ Wat zij zegt! :] }


    What’s tasty in Busan?

    ![Als het topic vol zit zal ik dit bericht aanpassen en de link van het nieuwe topic er in plaatsen. C:]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145485

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:32 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Awhhh! Dat is lief!!! C: *geeft knuffel aan iedereen* Ik ben blij dat jullie mee blijven doen. C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [He, guys, ik wil even sorry zeggen dat ik zo laat reageer steeds. Ik heb het de laatste dagen een beetje druk gehad en ik zit ook volledig vast eigenlijk, volgens mij moeten we dit gesprek even gaan afronden en de nieuwe dag beginnen. Zoals ze al zei opent Myrthe (Enucleato) het nieuwe topic en zij is dan dus degene die alles bijhoudt tot dat volzit, daarna kijken we wel weer wie het gaat regelen ^^ Nou ja, ik ga nu naar bijles, maar dan kunnen jullie in ieder geval weer heel even verder. Nogmaals sorry!]

    Adder - Mentor district vier
    'Nou, ze is vanmiddag dus van de trap... gevallen... maar daar lijkt ze geen ernstig letsel aan overgehouden te hebben,' zei ik. Gevallen. Ja, tuurlijk. 'Dat op haar arm is een brandwond van hete thee en die korrels in haar stomme haar zijn koekkruimels.' Het goede nieuws was dat ik min of meer onvervangbaar was en ze me dus niet konden afschieten omdat ik lastig was. Nee, dat zouden de kijkers niet pikken, dat hun favoriete - want: meest onbekende - district vier-mentor werd vermoord... en dus kon ik vrij veel maken. Natuurlijk werd ik wel gestraft, maar omdat dat achter de schermen moest blijven kon daar nooit groot bij worden uitgepakt. Bovendien leken de leidinggevenden hier inmiddels wel te begrijpen dat ik nou eenmaal agressieproblemen had, en dat ze me daar geen medicijnen voor konden aanbieden omdat ik dan een woedeaanval kreeg. Hehe. Het was soms best wel leuk om mij te zijn, ook al moest ik dan veel te veel tijd in het o zo gehate Capitool doorbrengen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oh, dat is niet erg, als jij er niks aan kan doen, dat is alleen maar vervelend, vooral voor jou. Ik hoop dat het dan goed is als ik dit een beetje afrond? Anders zegt iemand het maar :3 Achteraf: ik kan dit niet echt afronden zonder Adder te besturen. Zeg het maar als het anders moet, ik doe dit met goede bedoelingen.]

    Silene Hathaway, Styliste D2

    Thee en koekkruimels... Nele! Ergens begrijp ik Adder's irritatie, maar volgens mij loopt dit toch een beetje uit de hand. 'Als je het goed vindt neem ik haar wel van je over,' zeg ik, hopend dat Adder dit aanbod aannemelijk vindt. 'Best, als je mij er verder maar buiten laat,' zegt ze ongeïnteresseerd en ze loopt weg. Ik kijk naar de lift en zie dat we op de vierde verdieping zijn. Ah, als het goed is is dat de afdeling van Adder en Nele, logisch. Ik pak Nele's arm zoals Adder deed en vraag me af of er geen betere manier is. Ik probeer haar meer op te pakken als een kleuter, maar dat is moeilijk. Ik pak haar dan maar op als een prins een prinses zou dragen, maar het kan me niks schelen. Ik breng haar naar haar kamer en bedenk me dat de deur dicht is. Ik vind een sleutel in Nele's zak/tas en open de deur. Ik breng haar naar het bed en vraag me af of ze nu slaapt of buiten bewustzijn is. Als ze buiten bewustzijn is, moet ik dan niet iets doen? Ik heb geen idee wat, en ik weet niet hoe ik dit met de sleutel moet aanpakken (als ik naar buiten ga is de sleutel binnen en kan ik de deur niet op slot doen, of de sleutel is bij mij en dan kan Nele het niet meer open doen) dus ik besluit hier op de bank te slapen. Als ze morgen niet wakker wordt zie ik wel verder. Ik doe de deur op slot en plof neer op de bank. Ik besef me dat ik best moe ben geworden en ik val best snel in slaap.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:29 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Enucleato---------------------->Sorlembum]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Neleora 'Nele' Delaya Synder, stylist D4
    Met een kreun word ik wakker. Ik voel me zwaar en lomp en moe, alsof ik niet heb geslapen. Ik knipper met mijn ogen terwijl ik denk aan gisteren. Wat was er okal weer allemaal gebeurd? Iets met een trap... koekjes? Jurken... en thee... Hmm? Heb ik een feestje gehouden? Dat zou wel die stijfheid in mijn spieren verklaren, dat ben ik altijd na dat ik heb gefeest. Maar er moet meer zijn, ik heb pijn in mijn arm. Als ik hem op til zie ik een vrij grote brandwond.
    'Auwts, hoe kom ik daar nou weer aan?' vraag ik mezelf hardop af terwijl ik met mijn andere hand zachtjes over de kloppende brandwond ga. Ik kreun.
    Langzaam begin ik me alles weer te herinderen: Adder, de trap, de jurken, alles! Behalve een ding. Hoe kom ik hier? Langzaam kom ik overeind, om een koud doekje te halen voor op de wond en om wat thee te drinken. Als ik thee drink komen mijn herinderingen terug.
    Ik zie tijger me blij tegemoet lopen als ik naar de keuken toe ga, hij miauwd tevrede. Ik buig me naar voren en aai hem over zijn pluizige kop. Dan open ik de ijskast voor een koud doekje. Terwijl ik de ijskast af scan naar dat doekje zie ik dat mijn avond eten is verdwenen. Boos kijk ik om naar tijger. Ik pak een koud doekje en leg het op mijn arm. Ik voel ook aan mijn achterhoofd. Daar klopt het ook, maar iets minder dan mijn hand. Ik zucht. Ik moet echt beter uitkijken. Dan grijns ik weer en zet ik thee. Binnen een minuut heb ik een hele kan thee, en ik pak ook nog een pak met koekjes. Zo loop ik naar de bank. Zonder op te letten waar ik ga zitten zet ik het dienblad en de thee op een tafeltje en dan... Snel kom ik weer overeind. Ik ben op een been gaan zitten. Met grote ogen kijk ik naar beneden en zie opeens Silene op mijn bank liggen slapen. Met grote ogen kijk ik even naar haar en daarna herinder ik me weer hoe ze mij naar mijn kamer heeft gebracht. Grote dankbaarheid voel ik in mijn hart en ik buig me naar voren om haar een knuffel te geven.
    'Goede morgen!' roep ik tegen de nog slapende Silene. 'DANKJEWEL!'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Nee, zo is het prima. Je mag Adder's reactie veranderen naar 'Best, maar als iemand het vraagt heb ik dat niet gedaan.' of iets dergelijks :') Overigens sta ik echt niet voor Nele's ruggengraat in als ze nog steeds niet begrijpt dat Adder haar haat. Ik ga zo even van computer wisselen en dan post ik, ook voor Alice trouwens.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silene Hathaway, Styliste D2

    Ik zie een grote beer die op me afkomt, maar ik kan niet bewegen. Wat is dit nou? Ik voel armen om me heen en ik doe mijn ogen open, voor zover dat lukt. 'Dank je wel!' Ik voel me losgelaten worden en ik ga rechtop zitten. Zo ben ik nog nooit wakker geworden, maar oké, het is een ervaring erbij. Ik kijk om me heen en herinner me gisteren weer. Dan kijk ik naar Nele. 'Gaat alles goed?' vraag ik. Gelukkig was ze zelf wakker geworden, anders wist ik echt niet wat ik moest doen. Misschien is het wel handig eens een EHBO-cursus te volgen...


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Nele kan wel tegen een stootje -cheerleader-! Ik moet nu slapen, ik post morgen!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Neleora 'Nele' Delaya Synder, stylist D4
    'Wat wil je drinken? Warme melk? Cola of thee? Ik heb ook nog vis in de koelk- Oh nee, niet meer. Tijger at de vis.. Hm... Wat wil je als ontbijt? Ik heb brood, koekjes, alles! Je hoeft het maar te zeggen!' Ik kijk haar blij grijnzend aan.
    'Blijf je vanacht ook slapen? We kunnen een slaapfeestje houden met alle stylisten en mentoren... Hmm... ik weet niet of dat gaat passen in dit huis, maar je weet maar nooit! En samen op de bank is alleen maar gezellig. Wacht, ik heb genoeg kussens en dekens, dus die kunnen we makkelijk gebruiken voor het slapen... Maar ik heb wel meer koekjes nodig. Even wat maken dan maar... wat wil je trouwens voor ontbijt? Je zegt het maar, ik kan alles maken! Hmm, misschien moet ik nog wat koekjes aan Adder geven, ze is vast geschrokken van me toen ik zo bewusteloos ging gisteren, ik ben ook zo onhandig!' Ik wrijf grijnzend over de koude doek op mijn arm. 'Wat wil je trouwens als ontbijt?'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Hoe zit dat trouwens, wanneer is het interview ongeveer? Is dat vanavond bij voorbeeld al?]

    [Wow, dit verwachtte ik niet, moet ik nu een nieuw topic openen? Of haal ik RPG's door elkaar?]

    [Laat maar, ik zie dat Enuclateo (nieuwe naam vergeten :s) het nieuwe topic opent.]

    [Sorlembum]

    Silene Hathaway, Styliste D2

    Ik had eigenlijk wel zin in wat water om in mijn gezicht te gooien, maar dat is een beetje raar. 'Nou, ik denk dat het beter is als ik thuis even ga douchen, dan val ik jou ook niet meer lastig,' zeg ik, hoewel Nele eruit ziet alsof ze het juist jammer zal vinden als ik ga. 'Alles loopt een beetje raar, en ik moet nog wat dingen regelen.' Ik denk snel na over dingen die ik nog moet regelen zodat het niet als liegen voelt. 'Maar een logeerpartij klinkt wel gezellig, dan kan ik me beter voorbereiden, daar heb ik wel zin in.' Ik wil niet van haar af zijn of zo, ik vind het alleen niet zo prettig om onverwachts bij anderen "onderdak te krijgen". Ik hoop dat anderen ook zin hebben in een logeerpartij en ik hoop dat ik Nele niet kwets zo.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 19:16 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.