• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Yay _O_]

    Noralie Anderson
    Hij grinnikt en knikt dan op mijn vraag. Hij vertelt me dat hij en Brooke liedjes coveren en het dan op internet zetten. Oja, Brooke, zo heet zijn zusje. Ik was het ondertussen al weer vergeten, ik ben nou eenmaal slecht met namen. Hij vraagt dan of ik het erg vind als hij iets voor me speelt en ik knik dan.
    'Dat is erg... erg romantisch,' zeg ik dan glimlachend.
    Ik sta op en pak de gitaar voor hem en geef die aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze stond op en pakte de gitaar en gaf die aan me. Even zat ik te twijfelen, maar vond toen toch een geschikt nummer. Ik stemde de gitaar en pakte het plectrum.
    Toen ik de eerste snaren raakte, voelde dat ik er goed in zat.
    Ik kon altijd mijn gevoelens kwijt in mijn zang. Sommige moesten erover praten, anderen schrijven, anderen lezen, maar ik zong het altijd.
    Na een paar seconden zong ik de eerste zin van 'You raise me up' van Westlife.
    Het verliep eigenlijk beter dan ik dacht. Tijdens de het nummer liet ik mijn ogen in de hare blijven staren.
    Toen het was afgelopen legde ik de gitaar voorzichtig op het bed.
    'En?', vroeg ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Volgens mij is Jacco's alter ego hier ;O]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heh?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik kijk toe hoe hij de gitaar stemt en dan met de plectrum een keer de snaren aanslaat. Het klinkt mooi zuiver. Ik zou dat dus echt niet kunnen. Instrumenten zijn niet mijn ding, behalve de pen. Dat is mijn beste instrument. Mijn wapen, mijn verdediging, mijn uitlaatklep. Dan begint Bentley met zingen en het klinkt mooi. Echt mooi. Ik luister er naar en het is eigenlijk als een streling voor mijn oren. En al die tijd kijkt hij me aan. Het is echt zo prachtig eigenlijk en ik luister er ademloos naar. Als het nummer gedaan is ben ik er nog steeds in de betovering van. 'Dat was echt prachtig,' zeg ik dan met een glimlach en kijk hem nog steeds aan. 'Je hebt echt een aangename stem, en je speelt onwijs goed gitaar. Echt onvoorstelbaar, zulk soort dingen kan ik echt niet. Dus die laat ik maar aan anderen over. Als mensen zoals jij.' Ik loop in zijn richting en druk dan een kus op zijn lippen. 'En het liedje zelf ook is heel mooi.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    [Ik ga slapen, night x]


    [This. En jij bent er nog ;O]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [This. En jij bent er nog ;O]
    [Ja, hahaha, maar ik ga nu echt, good night x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Blanes schreef:
    (...)[Ja, hahaha, maar ik ga nu echt, good night x]


    [Sleep thight (: x]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hellow:3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bentley Heathrow

    Ik grinnikte. 'Dankjewel', zei ik en ze drukte een kus op mijn mond.
    'En het liedje zelf is ook mooi'.
    'Een mooi liedje voor een mooi meisje', glimlachte ik en drukte een vederlicht kusje op het puntje van haar neus.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Morning ^.^]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hellooojjjj]

    Noralie Anderson
    Hij glimlacht en zegt een mooi liedje voor een mooi meisje. 'Dat is echt heel lief,' zeg ik zacht en met een glimlach. Hij drukt een muizen kusje op mijn neus waar ik om moet lachen. 'Ga je mee beneden wat drinken?' Vraag ik hem dan en kijk hem afwachtend aan. 'Hoewel, als je mee gaat zou ik wel je shirt weer aan doen.' Ik grinnik kort.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Jíj bent lief', grinnikte ik.
    'En is goed, maar ik kan ook zonder shirt naar beneden?', lachte ik. Maar natuurlijk wist ik dat dat geen goed idee was.
    'Zal ik mn shirt dan maar aan doen?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij zijn shirt dan maar aan zal doen en ik knik. 'Graag, anders gaat mijn moeder dingen denken enzo,' zeg ik dan.
    Dan ga ik met mijn hand naar mijn hals. De zuigzoen! Die moet ik ook verbergen. Wat een geluk dat ze die daarstraks niet heeft gezien.
    Ik kijk even naar mijn kleren en kom te ontdekking dat ik het jurkje nog aan heb en dat een sjaal daar echt niet bij past.
    'Ik trek even snel wat anders aan,' zeg ik dan.
    Ik loop naar mijn kast en pak er een normale jeans uit en een shirtje. Daarmee loop ik naar de aangrenzende badkamer en doe de deur half achter me dicht. Ik verwacht namelijk niet dat Bentley naar binnen gaat staan gluren. Ik trek het jurkje van de grond en buig voorover om de jeans als eerste te pakken. Ik sta weer recht en schiet dan in de jeans. Dan pak ik ook het shirtje nog van de grond en trek die aan. Het jurkje verdwijnt gelijk in de wasmand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Ja, inderdaad', zei ik op haar reactie.
    'Ik trek even snel iets anders aan', zei ze toen ze met haar hand over de zuigzoen gleed.
    Ze rende naar de kast om daar een jeans en een shirtje uit te halen en liep naar de aangrezende badkamer, de deur niet helemaal gesloten.
    Even schoot de gedacht dat ik stiekem kon kijken door mijn hoofd, maar ik deed het niet.
    In plaats daarvan bracht ik even mijn haar in model bij de spiegel die tegen de muur hing.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf