• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Stiekem drukte ze een kusje op mijn wang.
    'Even mijn jas pakken', zei ze.
    Ik legde mijn hand op haar wang en drukte een kusje op haar lippen.
    'Is goed, waar heb je die liggen?', vroeg ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij drukt een kusje op mijn lippen en ik glimlach dan naar hem. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren, maar voor zolang het duurt kan ik er maar beter van genieten.
    'In de hal, dus op weg naar buiten,' zeg ik dan tegen hem. 'Moet jij nog een jas halen thuis of red je het zonder?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Verader! Jaimz! Whaha! Ik kan niemand in dit topic vertrouwen! XD Whaha. *Feeling lonely dus probeert grappig te zijn wat mega faalt* .....]


    [Als je nog steeds loner bent; Jenny ook dus dan kunnen ze elkaar tegen komen ofzo?]


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Ik rolde met mijn ogen. "Oké, dan ga ik wel naar binnen, loop achter je kleren en ga weg als jou dat gelukkig maakt" zei ik lachend waarna ik mijn handen even in de lucht gooide. Of ik helemaal serieus was ? Nee. Of ik het zou doen ? Ja, waarom niet. Het leek me hilarisch. Ik zette terug een paar stappen naar hem toe en sloot mijn armen om zijn middel. Ik likte even over mijn lippen en ging op mijn tenen staan. Ik plantte mijn lippen dan eindelijk op die van hem en sloot mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 17:35 ]

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik rolde met mijn ogen. "Oké, dan ga ik wel naar binnen, loop achter je kleren en ga weg als jou dat gelukkig maakt" zei ik lachend waarna ik mijn handen even in de lucht gooide. Of ik helemaal serieus was ? Nee. Of ik het zou doen ? Ja, waarom niet. Het leek me hilarisch. Ik zette terug een paar stappen naar hem toe en sloot mijn armen om zijn middel. Ik likte even over mijn lippen en ging op mijn tenen staan. Ik plantte mijn lippen dan eindelijk op die van hem en sloot mijn ogen.


    John Ellean Brdoy
    Het duurde een paar minuten voordat ik voorzichtig mijn lippen van haar afhaalde. "Zou je dat serieus doen?" Mompelde ik terwijl ik mijn vingers in rondjes over haar rug liet draaien. Haar lange haar tikten tegen mijn vingertoppen en ik glimlachte verlegen. Voor ze kon antwoorden gaf ik haar een kusje op haar onderlip en trok haar diichter naar me toe.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Ik beet zachtjes op mijn lip en opende langzaam mijn ogen. Ik liet mijn lip los en wou antwoorden, maar net op dat moment drukte hij een kusje op mijn onderlip en trok me dichter naar zich toe. Ik haalde mijn hoofd ietsjes van hem af en knikte, "Het lijkt me zo cool om naar binnen te lopen, dingen te pakken en gewoon weg gaan, het is zoals weglopen terwijl een huis achter je ontploft". Ik plantte mijn lippen op zijn mondhoek en keek hem vrolijk aan.

    Bentley Heathrow

    'Ik red het denk ik wel zonder', zei ik en volgde haar naar de gang waar ze haar jas ophaalde.
    'Kom op, naar buiten', zei ik en trok haar mee naar buiten.
    'Duss... Waarheen? En kom nou niet met het het-was-jou-idee-om-naar-buiten-te-gaan-dus-jij-beslist dilemma', grijnsde ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik heb een simpel jasje aangetrokken, gewoon zodat ik iets beter beschermd ben tegen de kou. Bentley trekt me mee naar buiten en ik lach om zijn woorden. Ik trek hem aan zijn hand mee weg van mijn huis.
    'In feiten is het wel zo,' zeg ik lachend. 'En ik stel voor wandelen totdat we iets tegenkomen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik beet zachtjes op mijn lip en opende langzaam mijn ogen. Ik liet mijn lip los en wou antwoorden, maar net op dat moment drukte hij een kusje op mijn onderlip en trok me dichter naar zich toe. Ik haalde mijn hoofd ietsjes van hem af en knikte, "Het lijkt me zo cool om naar binnen te lopen, dingen te pakken en gewoon weg gaan, het is zoals weglopen terwijl een huis achter je ontploft". Ik plantte mijn lippen op zijn mondhoek en keek hem vrolijk aan.


    John Ellean Brody
    Ik schoot in de lach en antwoordde: 'Je mag het huis best laten ontploffen hoor.' Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd en dacht na over water zou gebeuren als mijn vader opeens dood werd gevonden. Zouden ze achter mij aan komen? Ik slaakte een diepe zucht; ik zou het toch nooit doen.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Bentley Heathrow

    'Nou, kom op dan', grijnsde ik en pakte haar hand en trok haar mee rechtsaf.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te lachen. "Nee, ik pas" zei ik grijnzend, "Ik ben daar te traag voor". Ik liet mijn neus even langs de zijne gaan en liet hem los. Ja, ik had hem net een eskimokusje gegeven. Ik nam mijn tas op en camera.
    "Oké, kom op, eerst dat dan".

    Noralie Anderson
    Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar rechts. 'Trouwens, ik zou niet eens kunnen zeggen waar we heen gaan, ik ben hier pas sinds gisteren,' zeg ik met een lachje en loop hand in hand met hem mee.
    Voor anderen moet het er vast uit zien alsof we een stelletje zijn. Maar dat zijn we niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te lachen. "Nee, ik pas" zei ik grijnzend, "Ik ben daar te traag voor". Ik liet mijn neus even langs de zijne gaan en liet hem los. Ja, ik had hem net een eskimokusje gegeven. Ik nam mijn tas op en camera.
    "Oké, kom op, eerst dat dan".


    John Ellean Brody
    Ik keek met een domme glimlach toe hoe Delanay haar tas pakte. "Oké, kom op, eerst dat dan." Ik pakte haar hand en liep op een rap tempo naar mijn Hummer. Ik trok de deur open en pakte haar op zodat ze in mijn armen lag als een babytje. Met een grijns legde ik haar op de relaxte stoel en klikte haar gordel dicht. "There you go, my lady." Plagerig gaf ik haar een kort kusje op haar kruin en sloeg de deur weer dicht. Zelf kroop ik achter het stuur en draaide de sleutel in het contact om.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [kan je ook reageren met Sam?]


    Samuel Lucas McClain.

    "Neehoor, is niet nodig, ik heb normaal wel nog ergens een boek staan". Ik liep de keuken uit naar het deel waar de bibliotheek was. Die bestond dus uit magazines zoals Knack Black en al die dingen. Vogue en zo ook. Ik liet mijn ogen over de zijkanten gaan van de boeken en begon te grijnzen toen ik mijn kookboek vond. Vrolijk liep ik terug naar de keuken en sloeg het veel te dikke boek open.
    "Nu nog vinden waar het staat".

    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te lachen toen hij me als een baby in de auto zat. Zo klein was ik nu toch ook weer niet ? Hij klikte mijn gordel vast waardoor een nieuwe lach over mijn lippen rolde. Ik keek naar hoe hij achter het stuur ging zitten. Toen de radio aansprong kwam Skyfall opkwam. Ik begon te glimlachen en zong vrolijk mee.
    De reis zou vast niet al te lang duren, en eerlijk ? Ik keek echt uit naar het moment dat ik het huis gewoon binnenliep.