• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik loop weer de badkamer uit en glimlach dan naar Bentley. Hij doet zijn haar in model en ik grinnik kort. 'Alles is goed, zolang je haar maar goed,' zeg ik grinnikend. Ik pak uit mijn kast nog een sjaal en bump Bentley dan opzij met mijn heup voor de spiegel vandaan zodat ik de sjaal goed over de plek heen kan doen. Als ik daarmee klaar ben kijk ik Bentley even aan.
    'Klaar?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Bijna', zei ik en ik raapte mijn shirt van de grond. Ik trok hem over mijn hoofd, haalde nog even mijn hand door mijn haar en ik was klaar.
    'Klaar', zei ik en liep naar de deur die ik open hield.
    'Na u', lachte ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ga naar school, geschiedenis tentamen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ook baayyyy (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Hij trekt zijn shirt over zijn shirt. 'Dan snap ik 1 ding niet Ben,' zeg ik lachend. 'Waarom doe je eerst je haar in model om vervolgens er een shirt overheen te trekken waardoor het toch net iets anders staat?' Maar hij haalt alweer een hand door zijn haar. Hij was er dus op voorbereid. 'Laat maar, ik heb niets gezegd,' lach ik. Hij houdt de deur voor me open en ik zeg dank je en loop naar buiten en begin dan naar beneden te lopen richting het drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    'Daar dacht ik ook aan, toen ik mijn shirt aandeed, maar ik was erop voorbereid', lachte ik en volgde haar naar beneden.
    Beneden zaten mijn ouders en de ouders van Noralie aan tafel. Micah, Mason, Lucas en Brooke zaten in de zitkamer televisie te kijken.
    Ik glimlachte even naar mijn ouders die me aankeken.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    We lopen naar beneden en ik zie mijn broers en zijn zus. Ik ben haar naam alweer vergeten. Ze kijken tv en wij lopen door en ik zie onze ouders zitten. Ik glimlach en trek Bentley dan mee naar de keuken. 'Wat wil je drinken?' Vraag ik dan terwijl ik in de koelkast kijk. We hebben zo'n Amerikaanse koelkast met echt alles erin wat je kan bedenken. We zijn gelukkig wel alleen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heahtrow

    Ze trok me mee richting de keuken en het eerste wat me opviel was een enorme koelkast. Zo eentje hebben wij ook, maar dan wel kleiner.
    'Wat wil je drinken?', vroeg ze en trok de deur open, waarna ze in de koelkast keek.
    Ik had op zich wel zin in iets alcoholisch, maar ik dacht dat ze me zou tegenhouden als ik het vroeg, aangezien ik net je weet wel heb vertelt.
    'Cola?', vroeg ik toen maar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij vraagt om een cola en ik knik dan. Ik pak de cola erbij en voor mezelf fanta. Ook pak ik er twee glazen uit, uit het kastje boven me. Ik zet ze neer en schenk dan wat drinken in en geef hem zijn glas aan en ik neem al een slok uit de mijne n glimlach dan naar hem. 'Onze ouders merken gelukkig niets.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ze zette de glazen neer en schonk fanta voor haarzelf in en cola voor mij. Ze nam een slok en glimlachte.
    'Onze ouders merken gelukkig niets'
    Ik knikte, omdat ik cola in mijn mond had. Ik slikte het snel door, waardoor het koolzuur in mijn neus kwam en ik me bijna verslikte.
    Subtiel, Ben, subtiel.
    'Gelukkig niet nee', zei ik en zette mijn glas neer.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik kijk toe en zie dan hoe hij zich bijna verslikt en in eerste instantie houd ik mijn lach in, om zeker te weten dat hij niet stikt ofzo maar wanneer hij gewoon praat moet ik lachen.
    'Sorry dat ik lach maar dat zag er echt heel grappig uit,' zeg ik met een lachje.
    Ik kijk hem aan en drink dan nog wat waarna ik ook mijn glas neer zet. 'Gaan we nog naar boven? Of moet je zo gaan?' Vraag ik hem dan en kijk hem aan. 'Tenzij je wat anders wilt doen nog.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Lach niet, straks stikte ik echt', zei ik verontwaardigd met een pruillipje.
    'Hmm, we kunnen misschien even buiten wandelen?', stelde ik voor en dronk mijn glas leeg.
    'Ik moet nog niet naar huis, tenzij je me weg wil hebben?', zei ik zielig.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Maar je bent niet gestikt,' zeg ik met een lachje en druk stiekem snel een kusje op zijn wang. Hij stelt dan voor om buiten te wandelen en ik glimlach. Ik drink ook mijn glas leeg. 'Natuurlijk wil ik je niet weg hebben,' zeg ik glimlachend. En ik loop dan richting de living. 'Even mijn jas pakken,' zeg ik tegen Bentley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben naar Zwolle voor open dag, doei x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Chillazz x]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.