• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Speelgoedauto]

    Noralie Anderson
    Zijn handen glijden om mijn middel en eindigen bij mijn onderrug. Mijn handen sla ik om zijn nek heen en het is een intenste tongzoen.
    Die ik nog lang niet ten einden wil hebben.
    Mijn handen verplaatsen zich naar zijn haar waar ze zich verstrengelen ermee.
    Maar dan hoor ik geklop op mijn deur en mijn moeders stem met de vraag of alles goed gaat en of we iets willen te drinken of te eten.
    Mijn moeder heeft de neiging om naar binnen te komen zonder mijn antwoord af te wachten dus ik verbreek gelijk de kus en spring dan op, haal een hand door mijn haar en loop snel naar de deur.
    Ik doe die een klein stukje open, gelukkig staat de zitzak waarop Bentley nu is, achter de deur dus kan ze hem niet zien.
    'Hee mam,' zeg ik dan glimlachend. 'Ehm, ik weet niet, Bentley, wil jij wat drinken?' vraag ik dan onschuldig aan hem alsof er totaal niet iets gebeurd is tussen ons.
    'Ach, ik hoor het zo wel, kom maar naar beneden als jullie iets willen.'
    En gelukkig loopt ze weer weg en ik kijk even opgelucht naar Bentley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Wat bedoelde je eigenlijk met 'misschien zag ze hem niet eens?' x)]
    [Het klonk best vreemd he, maar dat is het niet. Oke oke, het is een littetken aan zijn rechterkant bij zijn overgang naar het rechterbeen zeg maar... Hmmm. Net onder zn broeksrand aan de zijkant. Ik kan zo goed uitleggen :Y)]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    'Okee, dat scheelde niks. Bijna onze tweede keer al', lachte ik opgelucht. Ik stond op en liep naar haar toe en sloeg mijn armen om haar middel, waarna ik haar optilde en een rondje draaide.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Ach, 1 ding is zeker, hier komen mijn broers in iedergeval niet. De gouden regel tussen ons vieren. Niemand komt in elkaars kamer. Voor de rest mogen we elkaar over pesten, treiteren wat dan ook,' zeg ik simpel. Dan staat Bentley op en loopt naar me toe en slaat zijn armen om mijn middel. Hij tilt me op en laat me dan een rondje draaien waardoor ik vrolijk lach. Ik druk een kus op zijn lippen. Ik vraag me af wanneer dit voorbij is, dit gedoe tussen Bentley en mij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik grinnikte om de regel die ze hier hebben.
    Ze lachte vrolijk toen ik haar optilde en ze drukte een kus op mijn mond.
    Ik zette haar weer neer en nam haar in een knuffel.
    Toen ik de knuffel verbrak liet ik me weer in de zitzak vallen waardoor mijn broek een centimeter naar beneden gleed.
    Snel probeerde ik het te verbergen, maar ik was bang dat ze hem gezien had.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik grinnik als zijn broek naar beneden zakt, maar dan val ik stil als ik iets zie.
    Zag ik dat nou goed..?
    Hij verbergt het gelijk en ik kijk hem dan even vragend aan.
    'Ik heb een litteken op mijn rug waar je de reden van weet, wat is daar de reden van?' vraag ik hem dan nieuwsgierig.
    Ik ben nieuwsgierig aangelegd, dus dan vraag ik dat soort dingen nou eenmaal zonder een blad voor de mond te nemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik kon nog proberen om te zeggen 'van wat?', maar ik weet dat dat geen zin had.
    Ik wist even niet waar ik moest beginnen. Het verhaal achter mijn litteken van acht centimeter lang.
    'Nou..', begon ik.
    'Ik ben best jong begonnen met alcohol drinken, roken and stuff. We zaten altijd bij een vriend van ons achterthuis, want hij kon aan alles komen. Ik was veertien toen ik begon', zei ik en viel even stil. Ik had dit nog nooit aan iemand verteld.
    'Het ging eigenlijk altijd goed, tot één keer. Ik was vijftien. Ik weet nog hoe ik in de achtertuin zat. En ineens werd ik wakker in het ziekenhuis, drie maanden later. Ik heb drie maand lang in coma gelegen door alcohol. Ik heb een zwart gat in mijn leven wat nog steeds niet opgevuld is.
    De operatie daarna is ging redelijk goed. Al het alcohol werd uit mijn bloed gehaald, maar er bleek iets mis te zijn met mijn lever. Gelukkig was er een donor, waardoor ik een nieuwe lever kon krijgen. Anders was ik hier nu niet geweest', zei ik zacht en liet mijn hoofd hangen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Een lever zit niet zo laag x) hoe komt dat litteken daar dan? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Doe niet zo bijdehand, ik heb al drie jaar geen biologie meer ;p
    Nou, door de transplantatie? Weet ik veel. Gebruik je fantasie :Y)
    Toon medelijden, hij was bijna dood :c]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Je lever zit in je buikholte x) aan de rechterkant x)

    Maar oke, ik zal het wel gewoon negeren :Y)]

    Noralie Anderson
    Ik vraag me af wat de en stuff betekent in zijn zin drinken, roken en stuff. Dat hij rookt dat zag ik al in het park, en het is te proeven in zijn kussen. Ik heb het niet zo op rokende mensen, maar tijdens het proeven voelt het toch wel... mannelijk. En vind ik het niet erg. Maar ik vraag niet naar wat de en stuff betekent, ik luister gewoon verder en mijn mond valt lichtelijk open als hij zegt dat hij drie maanden in coma heeft gelegen. Ik weet dat de kans al zo snel kleiner wordt hoe langer je in coma ligt. En de kans wordt alsmaar groter dat wanneer hij eruit komt, hij er dan niet 100% uitkomt. Maar gelukkig is hij eruit gekomen. Zo gelukkig. 'Wauw, dat moet verschrikkelijk zijn geweest,' zeg ik zachtjes en kijk hem aan met verontschuldigende ogen, omdat ik er naar vroeg. Hij heeft zijn hoofd laten hangen en ik word er een beetje stil van. Ik weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren. Ik drink ook weleens, als ik uit ga ofzo, maar ik ben nog nooit dronken geweest, heb nog nooit gerookt, en ik heb geen idee wat hij met die stuff bedoelt. 'Gelukkig leef je nog,' zeg ik zachtjes en glimlach dan eventjes naar hem. 'Anders had ik geen leuke buurjongen gehad,' probeer ik het wat luchtiger te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Er verscheen een waterige glimlach op mijn gezicht.
    'Ja, het was echt een nare tijd. Ook toen ik uit de coma kwam, dacht ik dat ik dood ging', zei ik zacht.
    Ik keek verder haar kamer in en zag een gitaar in de hoek staan [ja, er staat een gitaar, geen gemaar].
    'Speel je?', vroeg ik aan haar terwijl ik naar de gitaar wees.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ga slapen, night x]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij zegt dat hij dacht dat hij dood ging en ik bijt op mijn lip terwijl ik naar hem kijk.
    'Dan ben ik heel blij dat je niet dood bent gegaan en een donor-lever hebt gekregen,' zeg ik waarna ik een kusje op zijn wang druk.
    Ik kijk in de richting waar hij heen wijst als hij vraagt of ik speel.
    'Neehh, ik speel niet,' zeg ik dan. 'Hij is van Lucas, ik doe altijd alleen hopeloze pogingen om het te leren. Maar dat faalt, uiteraard.'
    Ik grinnik kort en kijk hem dan aan.
    'Speel jij wel dan?' vraag ik hem.

    [Tevreden dat ik niet tegenwerk? :P slaaplekker ^^]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 22:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hhaha, jaa, je bent geweldig ;p]

    Bentley Heathrow

    Ik grinnikte door haar opmerking en knikte als antwoord op haar vraag.
    'Brooke en ik coveren liedjes en zetten ze dan op internet. Zij piano, ik gitaar en beide zang. Vindt je het erg als ik iets voor je speel?', vroeg ik aan haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf