• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [halloww]

    John Ellean Brody
    Ik draaide mijn auto de straat in en stopte voor de enorme villa. 'Hier is het.' Ik pakte de huissleutel en haalde diep adem. "Oké. Gewoon de deur open doen, door de huiskamer en de eerste trap nemen. Het is dan de vierde kamer van de tweede gang aan de linkerkant. Kan je dat onthouden? Het is een beige deur." Ik glimlachte even en wreef over haar knie. "Als mijn moeder of vader iets zegt dan zeg je gewoon iets gevats en bijdehandst. Ik weet zeker dat je dat lukt."


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Bentley Heathrow

    'Hmm, ohja. Gewoon een rondje door Central Park dan?', vroeg ik en hield nog steeds haar hand vast. We liepen al heel de tijd hand in hand, wat me een goed gevoel gaf.
    'Waar kom je eigenlijk vandaan?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    mismi schreef
    Anna Bailey Miller
    "Nee joh, tuurlijk ben je ons niet tot last, anders had ik het niet gevraagd" zeg ik dan en ik glimlach even. "Onze ouders zijn er vanavond toch niet en alle gezelligheid is altijd welkom bij ons" zegt mijn zus dan en begint richting de parkeergarage te lopen. Eenmaal daar stop ik al mijn tassen in de kofferbak van de grote BMW van mijn zus. "Rij je met mij mee, of rij je met Hayden mee?" vraagt me zus dan. "Ik rij wel met hem mee, ik wijs hem wel de weg." zeg ik dan. "Oke, dan zie ik jullie zo thuis" zegt ze en ze stapt in om vervolgens weg te rijden. Ik loop met Hayden naar zijn auto. We wonen niet in hartje New York, het is een stukje rijden. We zijn verhuisd nadat heel veel mensen op een gegeven moment gingen vragen of ik hun paarden zadelmak wou maken en omdat het makkelijker is om dat aan huis te doen, ook vanwege school en mijn andere hobby dansen, zijn we verhuisd naar een flink stuk grond net buiten de stad. Inmiddels is het een vrij grote stal waar een aantal van mijn vriendinnen hun paarden ook hebben staan. Sommige 'werken' ook voor mij en helpen me met de paarden. "Heb je ooit op een paard gezeten?" vraag ik dan aan Hayden. Dan gaat mijn telefoon en zie ik dat een berichtje heb, van Rafael. Ik lees hem en stuur iets terug. Ja hoor, ik ben helemaal geslaagd en wat betreft die jongen: hij heeft zijn nummer op de achterkant van het bonnetje geschreven

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 19:29 ]

    Noralie Anderson
    Een rondje door central park. 'Klinkt goed,' antwoord ik glimlachend. Het is zo'n 5 minuutjes erheen lopen dus we zijn er al snel. Hij vraagt waar ik vandaan kom.
    'Ik kom van Los Angeles,' zeg ik glimlachend. 'Van de ene grote stad naar de andere grote stad aan de andere kant van het land.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    "Met plezier" zei ik grijnzend, waarna ik de sleutels uit zijn hand nam. Ik deed de gordel los, de deur open en stapte uit. Vlotjes deed ik de deur open en liep de woonkamer doen.
    "Schat ! Er loopt iemand onze woonkamer binnen !" hoorde ik een vrouw roepen. Ik rolde met mijn ogen. Nee echt ? Ze kwam voor me staan, "Wat doe jij hier ?" vroeg ze. Ik scande haar gezicht even en begon te lachen, "Let maar niet op mij, doe alsof ik er niet ben !" probeerde ik. Ik ging beginnen met niet bijdehand, goed idee toch ? Ik liep rustig door de trap op. Ik sloeg de 2e gang in, maar toen kwam een man voor mijn neus staan. Oh, de pedofiel. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, "Nee, sorry, u bent mijn type niet, net iets te oud, zelf al was ik 24". Ik schonk hem nog een geforceerde lach en liep rustig door naar John's kamer, waarna ik de kast opentrok. Ik haalde zijn koffers eruit en gooide alles in de koffers die ik dacht dat van pas konden komen. Ik opende een deur in zijn kamer, de badkamer ook wel genoemd, en haalde daar al het nodige uit. Ik sloot de koffers en liep de kamer rustig uit. Toen ik beneden kwam vroeg zijn moeder diezelfde domme vraag. Hallo, ik had koffers vast !
    Ik keek haar droog aan, "Mijn giraf zoeken, ik ben hem kwijt". Ik liep door en sloot de deur netjes achter me. Laat het huis ontploffen, alsjeblieft ! Ik opende de koffer van de auto en dropte de 2 koffers erin. Rustig ging ik weer zitten en klikte mijn gordel vast.
    Even tuitte ik mijn lippen, "Volgens mij waren ze niet zo blij met mijn bezoek".

    Andrew Cole

    'Oké gelukkig want eigenlijk ben ik veel te lui om naar mijn huis te gaan voor een kookboek.' zeg ik lachend en dan loopt hij weg. Ik kijk even om me heen en wacht tot die terug is. Ik hoop echt dat deze keer het taart bakken een beetje goed gaat, de vorige keer was die namelijk helemaal ingezakt. Wat een geweldige taartenbakker ben ik toch. Ik kon eigenlijk best redelijk koken maar taarten bakken kon ik niet zo goed. Nu ik denk aan koken denk ik eigenlijk gelijk aan Noralie, zij zou nog een keer bij mij komen eten. Hoe zou het eigenlijk met Rafael zijn gegaan. Ik besluit gewoon een sms te sturen. Heey, je zou me toch vertellen hoe het gegaan was? Ik wacht er nog steeds op (; x stuur ik gauw naar haar en net op et moment dat ik mijn mobiel wegstopt komt Samuel aangelopen. Ik grinnik even, 'Dat wordt nog even zoeken dus' zeg ik lachend en begon een beetje door het boek te bladeren. Ik kwam wat taarten tegen maar geen chocoladetaart, aar weer veder bladeren dan.

    Bentley Heathrow

    'LA, hm? Is het leuk daar? Ik ben er wel eens geweest, maar niet echt voor een lange tijd', zei ik en keek links en rechts of er een auto aankwam, waarna ik overstak, Noralie meetrekkend. En liep het park aan de noord-kant naar binnen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Bentley trekt me mee het park in en ik krijg dan een sms'je. Dat geluid herken ik. Ik diep dan mijn mobiel op uit mijn zak en zie dat het Drew is. Ik ben verbaasd. 'Sorry, heel even het sms je beantwoorden,' zeg ik tegen Bentley en typ snel een antwoord.
    Hoi, het is wel goed gegaan, gewoon vrienden. X
    Het is misschien een beetje een kort sms'je maar ik ben nu met Bentley dus is het niet gezellig voor hem. Ik stop mijn mobiel weer weg en pak Bentley's hand beet en glimlach naar hem. Het is een beetje frisjes maar niet met mijn jas aan. 'Het was leuk in L.A. ja,' zeg ik dan. 'Lekker warm altijd.'

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 19:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Reageer zo, ga eten(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bentley Heathrow

    'Is dat een teken dat het hier niet lekker warm is?', lachte ik.
    'Heb je er trouwens bezwaar tegen als ik eben een sigaretje opsteek?', vroeg ik aan haar toen ik op een bankje plaatsnam.
    'Eerlijk antwoorden hoor, als je het niet wil, doe ik het niet', zei ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lifeisajoke schreef:

    Delaney Marie McClain.

    "Met plezier" zei ik grijnzend, waarna ik de sleutels uit zijn hand nam. Ik deed de gordel los, de deur open en stapte uit. Vlotjes deed ik de deur open en liep de woonkamer doen.
    "Schat ! Er loopt iemand onze woonkamer binnen !" hoorde ik een vrouw roepen. Ik rolde met mijn ogen. Nee echt ? Ze kwam voor me staan, "Wat doe jij hier ?" vroeg ze. Ik scande haar gezicht even en begon te lachen, "Let maar niet op mij, doe alsof ik er niet ben !" probeerde ik. Ik ging beginnen met niet bijdehand, goed idee toch ? Ik liep rustig door de trap op. Ik sloeg de 2e gang in, maar toen kwam een man voor mijn neus staan. Oh, de pedofiel. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, "Nee, sorry, u bent mijn type niet, net iets te oud, zelf al was ik 24". Ik schonk hem nog een geforceerde lach en liep rustig door naar John's kamer, waarna ik de kast opentrok. Ik haalde zijn koffers eruit en gooide alles in de koffers die ik dacht dat van pas konden komen. Ik opende een deur in zijn kamer, de badkamer ook wel genoemd, en haalde daar al het nodige uit. Ik sloot de koffers en liep de kamer rustig uit. Toen ik beneden kwam vroeg zijn moeder diezelfde domme vraag. Hallo, ik had koffers vast !
    Ik keek haar droog aan, "Mijn giraf zoeken, ik ben hem kwijt". Ik liep door en sloot de deur netjes achter me. Laat het huis ontploffen, alsjeblieft ! Ik opende de koffer van de auto en dropte de 2 koffers erin. Rustig ging ik weer zitten en klikte mijn gordel vast.
    Even tuitte ik mijn lippen, "Volgens mij waren ze niet zo blij met mijn bezoek".


    John Ellean Brody

    Zodra Delenay naast me zat draaide ik de sleutel om en schoot de straat uit. Ik wilde er weg, niet de hele tijd aan mijn moeder moeten denken. "Del, wat is er gebeurd?" Ze zag er tevreden uit dus ik dacht dat er wel wat gebeurd zou zijn, iets bijdehands. Ik gaf wat meer gas en opende de raampjes.


    Don't let your life be lived by somebody else.


    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te grijnzen en haalde mijn schouders op, "Je moeder vroeg wat ik kwam doen, dus ik zei dat ze niet op mij moest letten en gewoon moest doen alsof ik er niet was, toen ben ik naar boven gelopen, kwam ik je vader tegen, ik zei tegen hem dat ik hij niet mijn type was en dat hij toch te oud voor me was ookal was ik 24, toen ik weer naar beneden ging met jouw koffers vroeg je moeder hetzelfde, dus ik zei dat ik mijn verloren giraf kwam zoeken en toen liep ik weg". Ik stak mijn hand uit het raampje en keek naar buiten. De zon scheen nog, maar je zag dat het avond werd doordat het begon te schemeren.
    "Uh, John, vergeet niet af te slaan bij de volgende straat rechts".

    Noralie Anderson
    'Daar zou ik nu zonder jasje lopen,' glimlach ik. Hij gaat zitten en ik volg zijn voorbeeld en hij vraagt of ik het erg vind maar ik schud mijn hoofd. 'Je eigen keuze,' zeg ik met een glimlachje. Zelf heb ik het nog nooit geprobeerd en ik hoef het ook niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik pakte mijn pakje peuken uit mijn broekzak en haalde er een sigaret en een aansteker uit, waarna ik hem opstak.
    'Als je er last van hebt, moet je het zeggen he?', zei ik en blies de rook uit.
    Ik legde mijn vrije hand op haar rechter bovenbeen.
    'Ik vond het fijn, net', bracht ik toen uit.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf