• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:16 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury;
    'Mooi diertje, van mij mag je die hebben hoor' zeg ik lief en loop naar Kenji toe
    Het blijft in men maag zitten, wat Baily zei, maar... Ik weet zeker dat ik het snel genoeg zal horen..
    Kenji;
    'Kijk papa, deze wil ik graag' zeg ik zacht en hou het lieve, kleine hondje vast.
    'Mag ik deze??' vraag ik lief en geef het hondje een zacht kusje op haar hoofdje

    Gaara;
    Ik kijk verbaast op naar Hue en glimlach
    'Je zoon is heel goed, zo jong en nu al goed kunnen vechten, in elk geval tegen een zand dummie...' zeg ik
    Ik maak een andere, maar het zand zet ik nu steviger vast

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 21:34 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue: 'gaat het wel love' fluister ik zachtjes
    michiko:'jeey mogen ze nu al mee' zeg ik lief


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Baily;

    ochtend, ik wil geen ochtend. Het moet. Ik kan de wereld aan!
    Snel doe ik de ochtenddingen en spring ik op de fiets. Ik wil zo snel mogelijk op school zijn, de dag zo snel mogelijk voorbij!
    Ik moet Amaury vertellen wat er aan de hand is. Dat moet. Ik let niet op op straat.
    NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAUW IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEE *crash*


    dreams come true, nightmares to

    Haru;
    Ik geef tegen deze dummie ook een harde trap.
    Ook bij deze komt er een grote deuk in en kijk er met grote oogjes naar.
    Als ik om kijk zie ik papa, zwaai vrolijk naar hem en ga dan verder.

    Hue;
    Ik glimlach zacht en knik.
    'Hij lijkt echt heel erg op mij..' zeg ik met een zucht en woel door mijn haren.
    'Hopelijk niet te veel' vervolg ik mijn zin.

    @SuperEva, sschaaaat, ehmmm, het is nog geen dag bij Amaury en Yue enzo xD Sorryy....

    Amaury;
    'Niets.. Niets bijzonders eigenlijk, denk ik... Maar.. Ik zit met Baily in mn maag... Het is iets wat op school gebeurt, en ik hoop dat het niet erg is..' zeg ik en kijk naar de puppy
    'Als het mag van de winkelmeneer, dan mag het van mij ook' zeg ik zacht
    Kenji;
    Ik juich zacht en loop naar de winkelmeneer
    'Meneeeeer?? Mogen de puppy's al mee??' vraag ik lief

    Gaara;
    Ik knik zacht
    'Ik snap je, maar met de juiste opvoeding gebeurt het niet hoor' zeg ik met een glimlach

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 21:46 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Baily;
    Ik knalde met mijn hoofd tegen een auto. Ik lag helemaal tegen de grond. Bloed druppelde sneller dan ik wou uit mijn nek. Ik wou wat zeggen, maar kreunde alleen. Ik zag de auto wegrijden. In deze eenzame, verlaten straat waar nooit iemand komt. Niemand zal me opmerken, ik zal hier gewoon blijven liggen. Doodbloeden. Ik keek even de andere kant uit. Ergens een kwartiertje rijden verder zag ik een dorp staan. Met de school. Met het winkelcentrum, het politiebureau, het ziekenhuis, de dierenwinkel,... Help me...Help me...


    dreams come true, nightmares to

    yue: 'het komt wel goed lieverd' zeg ik zacht
    michiko: 'mama papa het mag' lach ik

    ze zitten nog in de ochtend van de dag xD


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    uff, sorry SuperEva!!!!!!!!! :$:$:$:$

    Amaury;
    'ik hoop het' zeg ik zacht
    'Kom, dan nemen we ze, we moeten wel spullen nog halen, of hadden jullie die al?' zeg ik lief
    Kenji;
    'Nog niet pap' zeg ik en streel mijn puppy
    'Ik noem je.. Ehm... Latika!'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue: 'vast wel' glimlach ik zacht. 'laten we dan maar gelijk de spullen kopen' lach ik
    michiko: 'jaa en ik noem je snowie' lach ik

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 21:52 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik oefen rustig verder op de dummie.

    Hue;
    'Maar ik ben zo bang dat ik faal als vader en net zo een monster word als de mijne was' zucht ik en bal mijn handen tot vuisten.
    'Het ergste van alles is dat het nog bijna gebeurt ook..' zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt en mijn gezicht in mijn handen laat zakken.
    Ik heb gewoon hulp nodig hiermee.. Achteraf kan ik het toch niet alleen aan. Niet meer in ieder geval..

    @Aimeka : niet erg hoor (lol)

    Baily;
    Na een tijdje strompelde ik recht en liep naar het dorp. Ik leek wel een zombie.
    Moet..die..stad..halen...Moet..die..stad..halen...Moet..die..stad..halen...


    dreams come true, nightmares to

    Amaury;
    Ik voel iets pijn doen in mijn lichaam en kijk naar buiten
    Ik druk mijn portemonnee in Yue haar handen en kijk haar aan
    'Ik moet even buiten kijken.. Er klopt iets niet..' zeg ik gehaast, kus haar zacht en loop de dierenwinkel uit
    Ik zie iemand van heel ver op de grond liggen en ren naar de persoon toe
    Ik kan langzaam zien dat het een meisje is
    Ik ren harder en schrik als ik Baily herken
    'BAILYY!' roep ik geschrokken en kniel bij haar neer
    Ik slik zacht en bel meteen 112
    Kenji; Ik kijk papa na en schudt mijn hoofd
    Ik loop naar de halsbanden en kies een heel mooi halsbandje uit wat om haar nekje past

    Gaara;
    Ik ga naast Hue zitten en leg mijn hand op zijn schouder
    'Niet zo sip jij.. Ik ben gehaat door het monster wat in me gezeten heeft...' zeg ik zacht
    'Niemand kan een groter monster zijn dan ik was, ik vermoorde mensen die ik niet mocht, mijn eigen moeder, mijn vader...Mijn tante...' zeg ik een beetje sip..
    Ik schudt mijn hoofd en knijp in zijn schouder
    'Ik help je er wel mee.. Ik wil toch nog iets goeds doen in mijn leven als het gaat om een monster..' zeg ik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue: 'en weet je al welk halsbandje jullie nemen' vraag ik lief
    michiko: 'jaaaa deze' lach ik en laat het halsbandje ziet die zachtroze i


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Baily;

    in de verte zag ik iemand op me af lopen. Amaury.
    "BAILY!" roept hij geschrokken en knielt bij me neer.
    Hij slikt zacht en belt de 112. Ik zucht opgelucht. Ik zou het overleven.
    Misschien niet...
    "Amaury..nog van gisteren....het gaat slecht op school, ik heb meer contact met de directeur dan met andere klasgenoten...het gaat echt niet meer..." de tranen lopen over mijn wangen als ik mijn ogen sluit...


    dreams come true, nightmares to

    Haru;
    Ik zak na een aantal minuten door mijn benen en ga op de grond liggen.
    Ik draai mezelf op mijn rug en lig hijgend naar de lucht te kijken.

    Hue;
    'We lijken eigenlijk best op elkaar.. Jij vermoorde mensen die je niet mocht en ik deed het voor de lol en als werk' zeg ik zacht.
    Ik kijk hem met een zwakke glimlach aan.
    'Bedankt.. Je bent een goed persoon Gaara.. Laat niemand dat veranderen oké?' zeg ik met een glimlach.
    Ik kn me niet voorstellen dat hij mensen vermoordde, maar schijn kan bedriegen en dat is dan bij hem het geval.