• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:16 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik klim op het bankje en ga naast Gaara zitten.
    'Ja dat is zo' zeg ik zacht en beweeg met mijn beentjes.

    Hue;
    Ik glimlach zacht en knik.
    'Bedankt voor de informatie.. Vanmorgen was niet zo een succes in de stad' zeg ik met een zucht.

    Yue: 'liefje als ze wat ouder zijngaan die benches weg'
    Michiko: 'kenji het is beter voor hun om er in te slapen en vooral als we zelf slapen want anders kunnen ze dingen stuk maken of overal plasjes doen'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Ik lach zachtjes en glimlach naar Haru
    'Je bent 2 dagen, maar ziet en gedraagt je als een 5 jarige.... Je groeit 2,5 jaar per dag dus eigenlijk...' zeg ik en kijk naar Hue
    'Is dit bij Selienna ook gebeurt? Als kind alleen, maar sinds je haar kent ook?' vraag ik aan hem

    Kenji;
    'Dan slaapt Latika maar in mijn kamer, dan maak ik de plasjes wel schoon.... En ik zorg er wel voor dat ze niets kapot maakt, maar ik wil geen bench, dat is gewoon zielig voor Latika!!' zeg ik protesterend en kijk boos


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue: 'kenji ze gaat gewoon in de bench en anders geen puppy' zeg ik streng
    michiko: snel houd ik snowie goed vast


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik zet Latika voorzichtig in haar nestje en kijk uitdagend naar mama
    'Goed, geen puppy' zeg ik nog steeds boos


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Baily;

    het volgende moment dat ik wakker werd lag ik in een witte kamer. Alles was wit, de stoel, het bed, de gordijntjes. O gosh ik lig in het ziekenhuis!
    blij dat ik het had overleefd wou ik uit mijn bed springen, maar ik kroop in elkaar toen er een stekende pijn door mijn hoofd ging. er kwam een verpleegster binnen die zei: "Baily! je bent wakker! Niet proberen recht te gaan zitten, want dan doe je jezelf pijn.."
    "Ja dat weet ik al!" zei ik.
    "Oh... Wel dan het volgende: je bent dus aangereden en de auto heeft vluchtmisdrijf gepleegt. Klopt?" ik knik zachtjes.
    "Je hebt een snee in je keel gekregen en je bent naar het dorp gestrompeld. Amaury heeft toen de 112 gebeld." ik knik nog een keer. Ik zou Amaury eens moeten bedanken. "daarna ben je het ziekenhuis binnengekomen met spoed, hebben we jou gereanimeerd want je was zeker halfdood, op een bepaald moment was je zelfs dood hebben we elektroschoks gebruikt..."
    "WAS IK DOOD?!" schreeuw ik. De verpleegster zegt zachtjes: "jaaa maar je leeft terug... dus we gaan verder... Daarna hebben we je geopereerd, extra bloed gegeven en toen hebben we je in deze kamer gelegd en nu ben je wakker!" Wauw... "hoe lang moet ik hier liggen?" vroeg ik. "nou eh 6 maanden..."
    "6 Maanden? Maar dan..."
    "Ik weet het liefje dat je je school dan niet meer kan afmaken en nog een jaar extra moet doen, maar het is beter dat je hierblijft! Het spijt me...nog een prettige dag verder!" zei ze en verliet de kamer. Ik voelde me écht rot nu...

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 10:08 ]


    dreams come true, nightmares to

    yue: 'liefje het zijn gewoon regels die je vader en ik opstellen. en een bench is beter voor een puppy. het deurtje is gewoon open van de bench op de dag maar wat nou als mama weer een kindje krijgt en die puppy's zijn te druk. is dat dan niet zielig voor je zusje of broertje en ze hoeven er niet altijd in. het is gewoon de eerste paar dagen zodat ze ook kunnen wennen' zeg ik zachtjes
    michiko: rustig aai ik snowie


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik kijk verbaasd naar Gaara.
    En ben me er totaal niet bewust van waar ze het eigenlijk over hebben.

    Hue;
    Ik woel met mijn hand door mijn haar en kijk Gaara aan.
    'Dat kan ik me niet herinneren.. Maar ik denk dat dat van Haru ook maar tijdelijk is. Ik weet niet eens hoe het komt' zeg ik met een zucht en kijk naar Haru.
    Hij zit er zeker uit als een 5 jarige en zo gedraagt hij zich ook.
    Ik wist niet dat zoiets als zo snel kon.

    Bonnie, SuperEva; Is het nog dezelfde dag? Want SuperEva, jij bent 6 maanden verder en Bonnie is nog met dezelfde dag bezig xD Ik weet niet hoe ik Amaury nou moet plaatsen, ik denk dezelfde dag, toch??

    Kenji;
    Ik haal mijn schouders op en kijk mama aan
    'ik wil geen bench.. klaar... als ik Latika daarom niet mag mee nemen, dan neem ik haar niet mee..' zeg ik schouderophalend

    Gaara;
    Over een week is hij denk ik volwassen, als ik zo goed reken..
    Ik kan me vaag herinneren dat Selienna niet zo heel lang bij me in de klas gezeten heeft..
    En per dag leek ze inderdaad ouder dan de dag ervoor..
    'Ik wil je morgen graag op de academie zien, Haru.. dan ben je lichamelijk en geestelijk 7,5 en mag je beginnen met trainen voor missies.. Snap je?' stel ik voor en glimlach naar hem


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    @Amaury: we zijn geen 6 maanden verder de verpleegster zegt alleen maar dat Baily 6 maanden lang in het ziekenhuis moet liggen voor dat ze terug naar school kan ;) dezelfde dag dus ik heb de post ook een beetje aangepast zodat het duidelijker word

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 10:09 ]


    dreams come true, nightmares to

    Oooow, jaaaa, ik snap het al!! Dank jeeeeeeee :3 :)

    Amaury;
    Ik loop bezorgt haar kamer in en zucht opgelucht als ze wakker is
    'Baily! Kind! Je bezorgde me bijna een hartaanval' zeg ik en knuffel haar voorzichtig
    Ik let erop dat ik haar geen pijn doe en ga dan naast het bed zitten
    'Gaat het een beetje?' vraag ik bezorgt


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    zelfde dag

    yue: 'kenji doe niet eigenwijs. je mag latika maar we nemen wel de benches en ik zal zorgen dat ze geen gevangenis zijn voor ze.ik heb ze trouwens ook ergens anders voor nodig die benches en dit is alleen ook omdat jullie vader het wilt' zeg ik zacht
    michiko; 'geen ruzzie maken'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    'Dan nemen jullie die benches, maar Latika komt er niet in... Of ze krijgt een mand, of ze blijft hier, nu mag jij kiezen ma..' zeg ik serieus


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'Jaa! Heel graag Gaara-sama!' zeg ik vrolijk.
    Ik glimlach vrolijk en kijk even bedenkelijk.
    'Moet ik dan iets meenemen?'

    Hue;
    Ik lach zacht om Haru.
    Het is wel snel dat hij groeit en veranderd, maar het heeft vast en zeker een reden.
    We moeten het maar afwachten en dan zie ik het ook zelf.

    Gaara;
    'Ehm, heb je al wapens?' vraag ik en glimlach om zijn vrolijkheid
    Ik woel door zijn haren en kijk naar Hue
    'Misschien dat als je niets hebt, je je vader kan vragen om een paar kunai's en shurikans..' stel ik voor
    'En anders je moeder..' zeg ik nog zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin