• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:16 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue: 'zo spreek je me niet aan kenji' zeg ik streng. 'ik zal het er nog wel over hebben met je vader maar als je je zo gedraagt kan je het vergeten' zeeg ik terwijl de zwarte vlekken voor me ogen dansen
    michiko: 'mama wat is er' vraag ik zachtjes . 'je ziet er weer zo slecht uit als gister'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    'ik spreek zoals ik wil' mompel ik boos
    'dan maar niet, jullie doen nooit wat ik wil.. mag ik een hondje, MIJN hondje, MIJN verantwoordelijkheid, gaan jullie me als nog dingen bevelen en verbieden, die ik moet doen om jullie tevreden te stellen...! Het is ook nooit goed! Ik mag nooit iets wat ik zelf graag wil!' zeg ik boos


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:'kenji stop' zeg ik zacht
    yue: langzaam zak ik op de grond en zie alles draaierig.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik grom boos
    'het is dat je mijn moeder bent' grom ik en ren naar het ziekenhuis om papa op te halen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: 'mama wat is er' vraag ik bezorgd
    yue: 'zeg tegen papa dat hij naar mijn buik moet kijken' fluister ik zachtjes en zak dan helemaal weg


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Baily;

    Amaury loopt het kamertje binnen
    'Baily! Kind! Je bezorgde me bijna een hartaanval' zegt hij en knuffelt mij voorzichtig
    hij gaat naast mijn bed zitten.
    'Gaat het een beetje?' vraagt hij bezorgt.
    "Bwaaaa niet echt nee..." zeg ik. Het is even heel stil, maar dan kan ik mezelf niet meer inhouden.
    "IK GA MIJN SCHOOL NIET KUNNEN AFMAKEN EN MOET VOLGEND JAAR BISSEN WANT IK ZIT HIER EEN HALF JAAR EEEE!!!"


    dreams come true, nightmares to

    ben even mijn zusje douchen xxxxxxxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik schud mijn hoofd even.
    'Ik heb geen wapens..' zeg ik zacht.

    Hue;
    'We gaan ze straks wel halen Haru.. Ik heb namelijk ook niet anders had ik het wel kunnen gebruiken met de training' zeg ik zacht.
    'Maar we halen het zo wel.'

    *ben even huiswerk gaan maken(huil) hopelijk tot snel*


    dreams come true, nightmares to

    Kenji;
    Ik ren het ziekenhuis in en ren Baily haar kamer in
    'pap.. mam is weer flauwgevallen' zeg ik droog
    Amaury;
    Ik kijk een beetje geschrokken naar Kenji en dan weer naar Baily
    'Ik kom zo snel als ik kan weer bij je' zeg ik, kus haar voorhoofd en ren dan met Kenji naar de dierenwinkel

    Gaara;
    Ik knik en glimlach
    'Ik heb nog wel wapens thuis liggen... Je kunt kijken als je wilt?' stel ik voor


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: wat bedoelde ze der mee. en waarom zei ze tegen kenji iets over een broertje of zusje. ik kijk op als pap en kenji zie komen . 'papa, ik moest iets zeggen tegen je van mama maar ik snap het niet' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik ga naar Latika toe en kietel lief haar buikje
    Amaury;
    'wat dan liefje?' zeg ik gehaast en ga naast Yue op de grond zitten
    Mijn handen glijden met een groene gloed over haar lichaam en ik probeer het probleem te zoeken


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: 'ik moest van mama zeggen dat je naar der buik moest kijken' zeg ik zachtjes en loop naar kenji toe. 'kenji ik denk dat ik weet waarom mama die benches ook wilde' zeg ik zachtjes tegen hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Baily;

    plots rent Kenji mijn kamer in
    'pap.. mam is weer flauwgevallen' zegt hij droogAmaury kijkt een beetje geschrokken naar Kenji en dan weer naar mij. Ik ben zelf ook een beetje geschrokken.'Ik kom zo snel als ik kan weer bij je' zegt Amaury, kust mijn voorhoofd en rent dan met Kenji naar de dierenwinkel.
    Ik hoop dat er niets is met Yue, anders kan ze misschien samen met mij op een tweepersoonskamer liggen...dat zou ik haar niet willen toewensen.
    Een kwartier nadat Amaury weg was komen mama en papa en Gordon mijn kamer binnen. we babellen wat over koetjes en kalfjes en ze vertrekken snel weer, want de soep staat nog op het vuur en Sophie de kat kan niet koken. Ik heb van de verpleegster een rolstoel gekregen om me te verplaatsen (mijn linkerbeen is gebroken en mijn rechterarm ook dus krukken zijn geen optie). Dus ik stap in mijn rolding en rij naar het restaurant, hungry:P


    dreams come true, nightmares to

    *ben even off mijn zus chewoo wil erop :P bye*


    dreams come true, nightmares to