• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 10:16 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    *ik ben nu off tot morgen! bye bye!*


    dreams come true, nightmares to

    Amaury;
    Ik slik weer, kijk met grote ogen naar haar en schudt mijn hoofd
    'Zeg het me maar straks.. Je zegt het me gewoon straks, ik wil het nu niet horen Baily... Alsjeblieft.. Blijf wakker.. Hou je ogen open!!' zeg ik en als haar ademhaling verzwakt, twijfel ik niet en geef haar mond op mond beademing
    Kenji;
    Ik laat vrolijk mijn witte halsband zien aan mama en glimlach lief

    Gaara;
    'Nee, dat doe ik niet, dat heb ik gedaan.. Maar ik heb ervan geleerd' zeg ik zacht
    Ik zucht als ik terug denk aan de strijd met Deidara... Ik ben nog steeds boos op ze, echt....
    Ik merk dat mijn hand als vuist gebald is en ontspan hem weer met een zucht
    Ik kijk naar Haru en glimlach als ik hem zie liggen
    'Hij is echt een schat' zeg ik glimlachend

    Totmorgenxxxxxx:)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:13 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue: 'doe ze maar in het mandje liefjes. dan kunnen we verder kijken'
    michiko: doet wat ze zegt' en nu mama' zeg ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik sluit mijn ogen en geniet van de rust om me heen.

    Hue;
    Ik kijk een beetje bezorgt naar Gaara, maar hou mijn mond dicht.
    Hij wil er vast niet verder aan terug herinnerd worden.
    'Dat is hij zeker. IK had nooit verwacht een kind te krijgen, maar dit is toch wel geweldig eigenlijk' zeg ik met een kleine glimlach.

    Kenji;
    Ik leg de halsband in het mandje en loop rustig naar de manden
    Ik pak een klein mandje die groot genoeg is voor Latika en kijk naar mama
    'is deze goed mama??' vraag ik zacht

    Gaara;
    Ik ben blij dat hij er niet over door vraagt en kijk naar Haru
    'Ik weet zeker dat hij echt een goede shinobi zal worden..' zeg ik met een glimlach
    'Koester zijn jeugd, je krijgt het niet terug' zeg ik met een glimlach naar Hue toe


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Yue: we nemen wat grotere aangezien ze snel zullen groeien*pakt 2 benches*
    Michiko: waar is papa


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik kom rustig omhoog en woelt door mijn haren heen.
    Ik kijk naar papa en Gaara en glimlach zacht.

    Hue;
    'Dat lukt hem vast wel.. Hij is nu al heel goed' zeg ik met een glimlach.
    Ik knik langzaam en kijk ook naar Haru.
    'Dat zal ik zeker doen..'

    Kenji;
    'volgens mij is papa Baily helpen.. Baily had auwa, maar is nu naar het ziekenhuis...' zeg ik zacht en pruil
    'Maar maammm,,,ik wil geen bench...' pruil ik zielig

    Gaara;
    Ik glimlach en wenk Haru zacht
    Ik kijk naar Hue en grijns iets
    'Maar... Je woede, hoevaak heb je iets gehad als vandaag?? Ik denk niet zo heel vaak.. Of wel?' zeg ik zacht en trek mijn gezicht in de plooi


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Yue: liefjes we moeten ze hebben want puppys moeten veel slapen en dat kan niet als ze geen eigen plek hebben waar ze dat kunnen doen
    michiko:neee papa terug komen

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 22:41 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    'Maar dat kan toch ook in een mand? Een bench is zo... Lelijk, en niet leuk en gezellig.. Niet vrolijk.. Dat is net een gevangenis!'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik sta rustig op en klop mijn kleren af.
    Dan loop ik rustig naar Gaara en papa.

    Hue;
    'Zoiets als vandaag.. Nooit eigenlijk..' zucht ik.
    'De laatste keer was toen mijn vader nog leefde..' zeg ik zachtjes.
    'Dit kwam door de klappen. Het deed me eraan terug denken en omdat de mensen die ik meestal vermoord niet veel kunnen of nooit zo heel veel voorstellen, heb ik er nooit last van.'

    Yue: nee liefje gewoon een bench en we maken het dan als hun nest zo kunnen ze goed slapen
    michiko:*snikt zachtjes* papaas


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Ik knik zacht
    'Je weet dat je klappen kan krijgen zoals Selienna vanmiddag deed, als je in de anbu zit?' zeg ik zacht
    'Je moet je dan inhouden, je moet die woede kunnen beheersen...' zeg ik en glimlach naar Haru
    'Hoe oud was je ook al weer?' vraag ik zacht en lief en klop naast me op de bank, tussen Hue en mij in

    Kenji;
    Ik blaas mijn wangen op en kijk een beetje boos
    'Dat blijft een honden gevangenis en dat is zielig!'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik tel op mijn vingertjes en kijk bedenkelijk naar papa.
    'Hoe oud papa?'

    Hue;
    'Daar heb ik al een oplossing voor gevonden.. Dus die woede zal ik beheersen' zeg ik met een zwakke glimlach.
    Ik grinnik zacht en kijk bedenkelijk.
    'Ik weet niet hoe het komt maar je lijkt met nu een 5 jarige kleine.. Maar dat komt vast door de genen van je moeder en mij dat je zo snel groeit en veranderd..'

    Gaara;
    Ik knik en glimlach zacht
    'Zeg, luister eens Haru, wanneer ben je geboren? 2 dagen terug, toch? Dat is wat ik van je moeder gehoord heb gister...' zeg ik zacht en glimlach
    'En als je je echt kan beheersen Hue, wil ik je morgen om 10 uur op mijn kantoor zien, het is morgen niet druk in de straten, je kunt dus rustig aan doen' zeg ik grinnikend

    Ik ga offline, misschien dat ik iPod kan gappen, denk t wel..xx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin