• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Drew H.
    Ik kijk naar Mich en glimlach. 'Je bent groter.' grinnik ik zachtjes en kijk naar haar schoenen. 'Die vind ik wel leuk.' vraag ik 'Zitten ze ook gemakkelijk? Anders heb je blaren tegen het einde van de avond.' Ik kijk haar weer aan.


    Alexi
    'In de winkelzak op het aanrecht.' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. Ik wil hem niet laten gaan maar anders hebben we misschien nog een 3de kindje bij. En overleef ik het deze keer niet.

    Axton
    Ik stond op en liep snel de keuken in. Ik nam wat ik nodig had en liep terug naar Alexi.
    Ik ging eerst weer wat boven haar hangen en zoende haar hevig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kus hem vurig terug en trek hem weer tegen me aan. Het ongeduld en verlangen stroomt door me heen en ik streel weer over zijn sixpack. Ik laat mijn lippen naar zijn oor afglijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Hij zegt dat hij zijn zwarte sneakers aan kan doen en ik knik. 'Dat is natuurlijk je eigen keuze,' zeg ik glimlachend. Hij heeft mijn hand weer vastgepakt en ik verstrengel onze vingers. Hij pakt de tassen over voor ik hem kan tegenhouden. 'Voor mij ben je meer dan een ezel hoor,' grinnik ik dan ook. 'Dus zijn we dan klaar?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H
    'Nee hoor!' zeg ik direct 'We moeten nog accosoires hebben en maskers!' zeg ik en tik tegen haar neus. Nog 2 uur haar bezighouden. Hoe ga ik dat doen? Heel langzaam winkel in winkel uit gaan of zo?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij tikt tegen mijn neus aan en ik moet lachen daarom. 'Oke, ik ben gewoon vergeetachtig ja?' grinnik ik. 'En jij neemt dus ook voor de zekerheid een masker? Thsjaa, misschien dat je inderdaad wel iemand tegenkomt met wie je wilt gaan.' En ik glimlach eventjes naar hem. Aangezien het er niet naar uitziet dat hij mij mee gaat vragen. Anders had hij dat wel gedaan. 'Dan gaan we maar een winkel zoeken waar we dat kunnen vinden, die maskers. Accesoires zijn namelijk overal wel te vinden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'En anders kan ik met kerst met een masker rondlopen. Vind mijn nichtje vast geweldig.' grinnik ik en kijk om me heen; 'Nu je het zegt, ik heb geen flauw idee waar je zo'n winkel vind. Nog nooit gezien of opgelet toch.' Ik loop gewoon een richting uit en kijk naar de etalages. Nee. Nee. Nee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    We rijden weer even en ik kijk naar Nick. Ik zet mijn helm af en kijk naar het huis. Het huis waar ik in woon met Jake. Ik herken het niet, heleaal niets. Jake zal wel binnen ofzo. Ik geef mijn helm aan Nick en bijt op mijn lip. 'Ga je mee naar binnen?' vraag ik hem dan. 'Dan kan ik je wat te drinken aanbieden ofzo.' En zonder op antwoord af te wachten loop ik al naar binnen. Ik ben moe, dus ik denk dat ik vroeg ga slapen. Ik laat de deur open voor Nick en roep door het huis heen dat we er weer zijn. Maar ik krijg geen antwoord ofzo. 'Jake?' vraag ik dan door het huis heen.


    Nick
    Ik laat haar helm verdwijnen en zet die vanmij ook af om die vervolgens aan het stuur van mijn moter te hangen en vervolgens achter haar aan naar binnen loop en de deur achter me dicht doe. 'Hij is niet thuis' Zeg ik vervolgens tegen Leslie, het was makkelijk om te weten of er nog iemand in een huis was.. Vooral bij demonen.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik kus hem vurig terug en trek hem weer tegen me aan. Het ongeduld en verlangen stroomt door me heen en ik streel weer over zijn sixpack. Ik laat mijn lippen naar zijn oor afglijden.

    Axton
    Ik kreunde als haar lippen mijn oor beroerden. "Ok, ok. Ik doe al door." grijnsde ik. Ik trok me snel terug, deed mijn boxer uit, scheurde het pakje open en haalde de condoom eruit. Ik keek haar grijnzend aan.
    "Wil jij het doen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik rol even met mijn ogen en pak dan de condoom over. Ik weet even niet echt wat te doen maar stop die onzekerheden weg. Ik trek hem even af en doe dan de condoom bij hem om. Makkelijker dan ik dacht. 'Zo' zeg ik met een glimlachje en kus hem dan weer. Iets ruw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Ach, we vinden heus wel snel genoeg zo'n winkel,' zeg ik glimlachend. 'Dus je gaat kerst vieren met je nichtje?' Want daarstraks stopte dat gesprek ineens doordat Stitch met het pak van Drew aan kwam zetten.

    Leslie Day
    Nick zegt dat Jake niet thuis is en ik kijk dan naar Nick. 'Hoe weet je dat?' vraag ik dan aan hem. 'Heeft hij dat tegen je gezegd?' dadelijk ligt hij boven dood ofzo, weet hij veel. Ik loop door naar de keuken. Wacht.. waar is die? 'Waar is de keuken?' vraag ik dan Nick en kijk hem aan terwijl ik op mijn lip bijt en hem met vragende ogen aan kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    'Ik weet niet, als ik naar mijn ouders ga misschien wel. Ze komen niet altijd. Het ligt aan het humeur van mijn ouders.' zeg ik en wieg onze handen iets heen en weer. Ik heb niet zo'n zin in dit gesprek maar laat het niet merken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik rol even met mijn ogen en pak dan de condoom over. Ik weet even niet echt wat te doen maar stop die onzekerheden weg. Ik trek hem even af en doe dan de condoom bij hem om. Makkelijker dan ik dacht. 'Zo' zeg ik met een glimlachje en kus hem dan weer. Iets ruw.

    Axton
    Ik beantwoorde haar ruwe kus, even ruw. Ik duwde haar weer neer, ging boven haar hangen en ging toen heel langzaam bij haar binnen. Ik begon meteen langzaam te stoten, terwijl mijn handen weer over haar bovenlichaam streken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kreun zachtjes tegen zijn lippen aan en het irriteerd me iets dat hij zo langzaam gaat. Ik draai ons voorzichtig om zodat ik niet vande zetel val. Ik bereid hem nu iets sneller.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Gefrustreerd op dit moment!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik begon te kreunen.
    "Alexi." kreunde ik zacht. Ik had het niet expres gedaan, maar nu ze omgewisseld was, zei ik er zeker geen nee tegen.


    {hoezo?}


    “To live will be an awfully big adventure.”