• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    "Tegen kietelen kan?" pruilde ik teleurgesteld. "Wie kan er nou tegen kietelen?" ik in ieder geval totaal niet.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Ja, ik snap het. Een wonder dat je nog niet voor de spiegel staat te kwijlen." grijnsde ik, doelend op 'zijn ego'.


    Sam
    'Ik kan tegen kietelen,' zeg ik op haar vraag. Hoewel die zeker weten retorisch was. 'maar jij kan dus niet tegen kietelen.'
    Ik zou haar nu kunnen kietelen, maar dat zou gemeen zijn omdat ze niets kan zien.
    'Nehh, een spiegel praat niet terug. Ik hoor het liever van anderen,' grinnik ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik open mijn ogen en kijk naar haar. 'Ja,' zeg ik hijgend en schor. Ik grijns even en druk kusjes ove haar hele gezicht en druk mijn lippen weer in haar nek. Ik laat mijn handen even over haar lichaam glijden, maar laat ze dan toch weer afzakken. Ik bijt even op mijn lip en kijk haar aan, voordat ik een vinger bij haar naar binnen breng en die begin te bewegen. Ik druk kusjes in haar nek en glimlach even tegen haar huid aan. Mijn andere hand laat ik over haar zij gaan en kijk haar evven aan om haar reactie te peilen.


    Naomi Micheal
    Ik kreun weer en kijk hem aan en bijt op mijn lip en kijk hem aan. Ik voel zijn lippen over mijn hele gezicht en grijns en dan weer in mijn nek. Ik voel zijn handen over mijn hele lichaam en ze dan toch weer afzakken en zie hem mij dan lipbijtend aankijken en kijk hem ook aan en voel dan dat hij een vinger bij me binnen brengt en kreun en sluit mijn ogen en bijt weer op mijn lip als hij dan ooknzijjn vinger begint te bewegen. Ik was inmiddels ook al flink opgewonden en ik adem zwaar en ben inmiddels ook al nat en niet alleen van de douche. Ik open dan mijn ogen weer en kijk hem nu zelf lipbijtend aan en de opwinding is duidelijk in mijn ogen te zien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Hoe kom je daar nu bij?" vroeg ik onschuldig, maar wist al lang dat ik een vreselijke leugenaar was.
    "Dat ik niet verstikt word door jouw ego." lachte ik.

    {dank je!!!!!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik grijns als ik de opwinding in haar ogen zie. Ik breng een tweede vinger bij haar binnen en begin die ook te bewegen. Ik druk mijn lippen op de hare en bijt speels op haar lip. Ze was al behoorlijk nat van opwinding en dat laat me grijnzen. Als ik het wel weer genoeg vindt en ik dat dat ze bijna gaat komen stop ik en druk mijn lippen op de hare. Ik druk weer kusjes op haar buik en ga dan weer terug op haar lippen. Ik ga weer boven haar hangen en kijk haar aan in haar ogen, voordat ik bij haar naar binnen ga en mijn lippen in haar hals druk. Langzaam begin ik te stoten, maar al snel voer ik dat tempo ook op. Kreunen verlaten mijn mond van genot. Ik glimlach even en kijk Naomi even aan, voordat ik mijn lippen op die van haar druk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik grijns als ik de opwinding in haar ogen zie. Ik breng een tweede vinger bij haar binnen en begin die ook te bewegen. Ik druk mijn lippen op de hare en bijt speels op haar lip. Ze was al behoorlijk nat van opwinding en dat laat me grijnzen. Als ik het wel weer genoeg vindt en ik dat dat ze bijna gaat komen stop ik en druk mijn lippen op de hare. Ik druk weer kusjes op haar buik en ga dan weer terug op haar lippen. Ik ga weer boven haar hangen en kijk haar aan in haar ogen, voordat ik bij haar naar binnen ga en mijn lippen in haar hals druk. Langzaam begin ik te stoten, maar al snel voer ik dat tempo ook op. Kreunen verlaten mijn mond van genot. Ik glimlach even en kijk Naomi even aan, voordat ik mijn lippen op die van haar druk.


    Naomi Micheal
    Als hij dan een tweede vinger binnen brengt, kreun ik weer en sluit mijn ogen. Ik voel zijn lippen weer op de mijne en voel zijn tanden in mijn lip en grijns dan even tegen zijn lippen. Als ik dan bijna kom haalt hij zijn vingers uit me en ik kijk hem even quasi-boos aan, het was net zo fijn. Maar zijn vingers maken dan al snel plaats voor zijn lid en ik kreun weer luid van genot. Zijn lippen zitten inmiddels weer in mijn hals en ik sluit weer even genietend mijn ogen. Als hij dan sneller gaat open ik mijn ogen, krom mijn rug licht, zet mijn nagels stevig in zijn rug en mijn mond staat een stukje open en soms verlaten kreunen mijn mond. Maar dan voel ik zijn lippen weer op de mijne en zoen hem gewillig terug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga denk ik zo slapen... Weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Goodmorning! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ola en sorry Naomz, maar Noralie heeft opgehangen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik grijns even. Haar kreunen sporen mij aan om verder te gaan. Ik zoen haar, maar doordat mijn ademhaling zo versneld is, moet ik uiteindelijk ds zoen stoppen en begraaf mijn grzicht in haar hals om daar kusjes te gegen. Het stoten wissel ik af. Diep en langzaam en snel en niet diep. Ik voel hoe ik dteeds meer bij mijn hoogtepunt kom, maar wil dat zij eerst komt dis houd ik het zeg maar op.

    [goedemorgen ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [O great, ik wist niet dat ik zo regelmatig was :3 Ola, wie voegt zich nog meer bij de bloedserieuze kutproblemen club? 8D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [IKKE :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [En dan heb ik vandaag ook nog eens gym x3 jippie! Ik voel de buikkrampen al 8D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jeej, ik ook, zo geweldig.. Veel suc6 bij gym Jaimz! XD]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 8:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik grijns even. Haar kreunen sporen mij aan om verder te gaan. Ik zoen haar, maar doordat mijn ademhaling zo versneld is, moet ik uiteindelijk ds zoen stoppen en begraaf mijn grzicht in haar hals om daar kusjes te gegen. Het stoten wissel ik af. Diep en langzaam en snel en niet diep. Ik voel hoe ik dteeds meer bij mijn hoogtepunt kom, maar wil dat zij eerst komt dis houd ik het zeg maar op.

    [goedemorgen ]


    Naomi Micheal
    Hij haalt zijn lippen na een tijdje van de mijne af, wat voor ons beide ook wel nodig is, omdat beide onze ademhalingen zo versnelt zijn. Hij drukt nu zijn lippen weer in mijn hals en ik kreun zacht. Omdat hij zijn stoten steeds zo veranderd worden mijn kreunen steeds harder en ik heb genietend mijn ogen gesloten, geniet van het genot dat door me heen stroomt, Ian, alles. Ik voel dat ik bijna ga komen en Ian volgensmij ook. Dan na een tijdje krom ik mijn rug weer zet mijn nagels hard in zijn rug en kom met een luide kreun klaar en kijk dan naar Ian en druk nu mijn lippen in zijn hals en lik, bijt en zuig zacht op zijn huid waardoor er soms kleine vlekjes ontstaan op zijn huid en blijf zo doorgaan en wacht tot hij ook komt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hallo, ben er weer! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp