• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ByeBye!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik laat haar totaal haar gang gaan. Ik schop mijn broek even helemaal uit en kijk haar aan. Mijn handen beginnen haar borsten te masseren. Ik ril van genot en lach zachtjes. 'Niet nu. Je hebt bijna alles al uit,' lach ik zachtjes en kijk haar even aan. Ik begin kusjes in haar nek te geven en zak af. Ik geef een speels likje over haar tepel en druk dan verschillende kusjes op haar borsten. Ik grijns even. Dit voelde goed.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    MIJN VERHAAL IS AF WOEEEEEHHHHSSJJ

    KLIKSOS!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gelezen (flower)
    Ik kom zometeen misschien nog wel even op mijn mobiel, als je nog van plan bent met Les te reageren dan.. :3]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik laat haar totaal haar gang gaan. Ik schop mijn broek even helemaal uit en kijk haar aan. Mijn handen beginnen haar borsten te masseren. Ik ril van genot en lach zachtjes. 'Niet nu. Je hebt bijna alles al uit,' lach ik zachtjes en kijk haar even aan. Ik begin kusjes in haar nek te geven en zak af. Ik geef een speels likje over haar tepel en druk dan verschillende kusjes op haar borsten. Ik grijns even. Dit voelde goed.


    Naomi Micheal
    Ik grijns en knik dan en kreun zacht als hij mijn borsten begint te masseren en al snel begint hij ook nog kusjes in mijn nek te drukken en als hij dan een speels likje over mijn tepel geeft ril ik en een zachte kreun verlaat mijn mond, hij weet hoe hij me gek maakt. Ik voel dan zijn lippen op verschillende plekken van mijn borsten en bijt op mijn lip om de kreunen tegen te houden, wat aardig lukt. Ik genoot van het gevoel en laat mijn hand daardoor ook sneller bewegen en blijf hem strelen en verhoog steeds het tempo iets meer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    WAUW JAIMZZZZ :) en jij zeggen dat ik meer kans heb. Pffff haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    (...)

    Marcell
    "Leslie, wacht even.." Met wie moet ik dan praten? Niet met Leslie. Niet met Nala - niet met één van de dansers. Niet met een van de varkens, het personeel hier dus.. Al is er één iemand anders die hier werkt geen varken. Aireal. Voor zover ik nu kon beoordelen is ze geen varken, verre van dat zelfs. Misschien net een pas geboren biggetje. Je moet hier wel iets zijn in de varkensfamilie, anders word je niet eens aangenomen.. Hoe dan ook, ik weet niet of ik met haar kan praten. Al is ze waarschijnlijk wel de persoon waar ik binnen nu en het moment dat ik weer naar May ga wel degene waar ik het snelst, langst en best mee kan praten.. Ik bedenk me dan pas dat Leslie nog staat te wachten. "Bedankt" Zeg ik dan maar. Het is nog even stil. De wind slaat nogmaals in mijn gezicht. "Dat was het. Ga maar naar binnen, als je wil" Natuurlijk wil ze dat. Maar ik weet niet wat ik anders had moeten zeggen. En ik wacht tot ze weg is voor ik me verder terugtrek in de schuilstal. Om het hoekje is het vast warmer. Daar waait de wind op een heel andere manier in. Maar ik denk er niet aan om terug naar binnen te gaan. Als ik het koud krijg warm ik mijn handen wel op onder de manen van een van de paarden, en mijn sweater kan heel wat kou hebben.


    Leslie Day
    Ik kijk achterom als hij mijn naam zegt met een wacht even erachter aan. Ik kijk hem aan en wacht tot hij wat zegt, en dat doet hij niet gelijk dus eigenlijk wil ik bijna alweer weg gaan als hij bedankt zegt. Ik bijt op mijn lip. Ik weet niet waarvoor hij me bedankt, maar ik weet wel dat het goed zit. 'Ik ga zeker naar binnen,' zeg ik met een glimlachje tegen hem. 'Ik zie je later wel weer in een gang als ik weer eens ronddwaal Marcell,' zeg ik dan nog en loop weg over mijn armen wrijvend totdat ik weer binnen ben. De warmte komt ineens als een klap maar is wel welkom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    WAUW JAIMZZZZ :) en jij zeggen dat ik meer kans heb. Pffff haha ]


    [Je hebt ook meer kans x) ik ben nu helemaal blij omdat ik het verhaal af heb ((((((:

    maar wel bedankt Deemz <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ga nu lezen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Echt mooi en eigenlijk ook best zielig.. ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dank je (: maar die van Demi is mooier ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke.. Ze zijn gewoon beide goed!!! Maar Deem wil je ook reageren met Ian.. I'm kinda bored you know.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ok, beide verhalen zijn echt zielig en mooi, bij Deem moest ik bijna huilen en bij die van Jaimz ook, damn, jullie maken me emotioneel!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [haha sorry Naoomz. Dank je Jaimz. Je vindt die van een ander altijd mooier dus laten er maar stoppen haha. Ik ga nu reageren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas
    Hoe meer ik bij haar lijk te doen, hoe meer ze bij mij lijkt te doen. Mijn kreunen worden gesmoord doordat mij lippen tegen haar huid zitten. Ik druk nog een kusje op haar borst en zet mijn lippen dan om haar tepel voordan ik begin te zuigen en af en toe speels lik. Na een tijdje doe ik de ander, waarna ik met kusjes terug naar boven ga. Haar borsten zijn wel genoeg verwend nu vind ik. Ik laat mijn handen over haar Heupen naar beneden glijden en trek haar broek uit. Haar slipje laat ik nog even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne