• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [samenvatting staat in story:) onder hoofdstuk topic 1 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Aria Lockwood

    Ik zie hoe Celeste en Cameron erbij komen en glimlach eventjes. Aimee geeft al antwoord op Cameron zijn vraag en ik knik even instemmend. Ik kijk even naar Celeste en glimlach. 'Tuurlijk mag e mee,' glimlach ik en kijk even o me heen. Waar gingen we eigenlijk heen? Je kon elk moment verdwalen! Ik bijt op mijn lip en kijk om me hern. 'Zullen we dan,' vraag ik maar en loop al een paar stappen. Mijn haren druppelen op mijn rug en ik bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [met slagroom]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Austin Davers

    Ik kijk even naar onze handen en merk dan hoe ze me meetrekt naar het water. 'Rustig,' herhaalt ze met een grijnsje en ik grinnik lichtjes. Ze gat wat veder het water in en ik besluit hetzelfde te doen. Rustig loop ik haar achterna en het water komt net onder mijn knieën. 'We moeten meer mensen het water inlokken,' zegt Esmée en ik grijns even. 'Erin lokken of gewoon induwen' zeg ik lachend en zie haar rillen van de kou waardoor ik al snel een arm om der heen sla. Anders kunnen we nog geen band ontwikkelen met de rest.' zegt ze daarna en ik knik even. 'Dat is natuurlijk ook zo maar ik denk dat dat ook wel komt maar we gaan er wel een paar het water insleuren' grijns ik en kijk even om me heen. Wie gaan we als eerst het water inlokken. 'Kies jij maar iemand die me het water ingaat' zeg ik lachend en wacht op haar keuze.



    Esmée Sophia Marie Duboix
    'Erin lokken of gewoon induwen,' zegt hij lachend en ik lach mee. Blijkbaar heeft hij me zien rillen, want hij slaat een arm om me heen. Ik ga wat dichter bij hem staan en sla mijn armen over elkaar, iets wat ik wel vaker doe als ik het koud heb.
    Wanneer ik zeg dat we anders geen band ontwikkelen met de rest, knikt Austin en praat hij verder.
    'Dat is natuurlijk ook zo, maar ik denk dat dat ook wel komt, maar we gaan er wel een paar het water insleuren,' grijnst hij. Typisch, volgens mij sleurt hij gewoon maar al te graag mensen in het water. Ik mag kiezen en kijk keurend rond. Ergens ietsjes verderop komt net een meisje uit de struiken tevoorschijn. Ze hoort niet bij onze vriendengroep, maar ze valt me meteen op.
    'Zij,' beslis ik en probeer zo onopvallend mogelijk te wijzen. Misschien is dat vervelend omdat ze iets verderop staat, maar ik kan mijn blik niet van haar afhouden. Misschien zijn het haar blauwe haren, misschien is het iets anders. Ik weet het niet. Ik wil haar in ieder geval in het water hebben.


    [ Dat is dus Denise :3 ]


    everything, in time

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Austin Davers

    Ik zie haar al om haar heen kijken en al snel blijft haar blik ergens ophangen. Ik kijk haar richting uit maar al snel weer naar Esmée. 'Zij' zegt ze beslist en ze wijst een beetje onopvallend. Ik knik even en kijk naar het meisje wat eigenlijk gelijk al opvalt door der blauwe haar en gewoon omdat ze ineens uit de bosjes komt. Ze komt me eigenlijk helemaal niet bekent voor en is zeker niet van onze vriendengroep. 'Ik dacht dat we een betere band moesten krijgen met onze vrienden, zij hoort niet bij de vriendengroep' mompel ik maar haal dan toch mijn schouders op. 'Ach nieuwe vrienden maken kan natuurlijk ook' zeg ik met een glimlach en kijk even naar het meisje. Ik trek Esmée rustig wat richting de kant.

    Aimee Skye Rosefield.

    Ik glimlach even naar Celeste als begroeting. Lauren zet al een paar stappen vooruit en ik begin ook al te lopen. "Zullen we maar gewoon het bos in gaan?" vraag ik in het algemeen. "Was hier niet ook een dorpje dichtbij?" vraag ik daarna. Ik wist het niet meer, we waren voornamelijk op de camping gebleven. Ik trek uiteindelijk toch maar mijn shirtje aan. Ik wou niet al op de eerste dag van de vakantie verbranden. Daarna stopte ik mijn handen in mijn zakken en wacht tot de anderen naast me gaan lopen. Ik kijk even naar Lauren. Ze had gelijk, soms dacht je gewoon aan degene die je pijn deden. Ik zuchtte even en schudde toen licht mijn hoofd. Het was vakantie. Een vakantie is om je zorgen los te laten en te genieten van het leven. Niet dat ik niet genoot van het leven, dat deed ik iedere dag, maar toch een vakantie blijf leuk. Ik glimlachte even naar niemand of niets in het bijzonder.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    DreamWishes schreef:
    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swan
    Ik zie hem terug komen met 2 flessen wiskey en een fles vodka en grijns. 'Moet lukken denk je niet.' zeg ik dan en kijk hem grijnzend aan. Ik wil niet weten hoeveel Trev heeft meegenomen, zeker genoeg voor deze hele vakantie, ik heb natuurlijk zelf ook wat mee, maar niet heel veel. Ik zie dan zijn ogen langs mijn lijf gaan en grinnik even en zei er maar niks over, zelf mocht ik ook niet klagen van het uitzicht, zeker niet slecht, tsja, wie zegt dat jongens alleen maar kijken, meisjes doen het even goed. Ik zie hem dan 2 glazen uit een gammel kastje halen en hij schenkt ze vol met wiskey en laat de fles dan ook open staan naast de anderen en ik grijns even. Hij loopt naar me toe en ik neem het glas aan en grijns weer. 'Op wat de nacht brengen gaat.' herhaal ik dan ook en zet dan ook het glas aan mijn lippen en neem een grote slok en zie dan dat Trev hem al in een keer op heeft en zet dan ook weer het glas tegen mijn lippen en kiep de rest ook in een keer naar achter en voel de alcohol naar binnen glijden en het brand in mijn keel en ik grijns kort, dit was al lang geleden. Ik kijk naar Trev en grinnik. Het zal waarschijnlijk wel nog even duren voordat het echt zal inslaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Trev
    Ik glimlachte naar haar en pakte de fles al weer van het kastje om onze glazen weer vol te schenken. het was voor mij even geleden geweest sinds ik voor het laatst echt ladder zat was geweest, maar een glas of 4 zou het wel duren voor we het begonnen te voelen, vooral omdat dat niet zozeer veel drank, maar wel wat tijd kostte. Ik zette de fles nu niet meer neer. Waarom zou ik ook? Over een minuut of wat hadden we onze glazen toch weer leeg en kon ik weer opnieuw schenken. Ik dronk nu al wel wat rustiger. Ik proefde de smaak van de goedkope whiskey op mijn tong, wat misschien niet zo handig was, maar deze viel opzich nog wel te zuipen. Meestal werd ik wat handtastelijker als ik dronken werd. Daar kon ik niks aan doen. Behalve niet drinken, maar dat was nu nou niet echt een leuke optie. Zo erg vond ik het dan ook nog niet eens rond haar. Hopelijk zou ik niet TE handtastelijk worden, vooral als zij dat absoluut niet wilde, maar daar kon ik nog geen uitlatingen over doen. Ik dronk mijn glas dus maar gewoon weer leeg en glimlachte naar haar. "Ik vind het echt heel gezellig hier met jou." zei ik vrolijk voor ik de fles weer verder leeggooide ik onze glazen.


    Bowties were never Cooler

    [Wat is er allemaal gebeurd? En waar zijn de mensen die met Joeri hebben gepraat? Sorry, ik ben een beetje de weg kwijt geloof ik]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mijn topics]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Ik grijns al bij het idee dat Austin haar eventueel in het water zal gooien. Wat zal ze verbaasd zijn!
    'Ik dacht dat we een betere band moesten krijgen met onze vrienden, zij hoort niet bij de vriendengroep,' mompelt hij. Ik haal mijn schouders op; nou en?
    'Ach, nieuwe vrienden maken kan ook,' besluit hij dan met een glimlachen trekt me rustig richting de kant. Nieuwe vrienden maken, denk ik bij mezelf terwijl ik met Austin de kant op loop, dat kan natuurlijk ook.
    'Eigenlijk vind ik haar blauwe haren gewoon niet mooi,' beken ik dan grinnikend. Ik begrijp echt niet waarom mensen hun haren in zulke kleuren verven. 'Maar hé, misschien is ze inderdaad wel heel aardig en maken we inderdaad nieuwe vrienden. Hup, actie!' grijnzend plaats ik een lange kus op zijn lippen en sla vervolgens op zijn achterwerk om hem in actie te krijgen.


    everything, in time

    wolffire schreef:
    [Wat is er allemaal gebeurd? En waar zijn de mensen die met Joeri hebben gepraat? Sorry, ik ben een beetje de weg kwijt geloof ik]


    [Lees laatste reactie Allison vorige topic, of enerlaatste. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joeri
    Terwijl ze weer wegzwemmen of lopen, ga ik weer op mijn board liggen. Ik heb altijd het gevoel dat ik nergens bij kan horen, want dat is het nadeel. Geen van mijn vrienden wonen dichtbij. Ik kan geen contact houden, en daardoor heb ik nog maar een paar vrienden, de mensen die ieder jaar komen. Na dat ik nog een paar golven heb gepakt, heb ik geen zin meer. Ik ren naar mijn huis om een korte douche te nemen, het water is altijd koud, dus douchen is absoluut niet leuk. Daarna loop ik wat rond, op zoek naar het huisje van de mensen die ik op het strand heb gezien. Met een scheve lach begroet ik de kleutertjes die ik onderweg tegenkom. Ik verzorg het vermaak, en dat is knap lastig, aangezien kinderen zich na een dag beginnen te vervelen. Ik begin te rennen, maar vind het niet. Ik loop terug naar de disco, hier is stroom. Ik kan op de computer, maar niet op internet. Ik doe wat spelletjes en daarna zet ik word op, ik moet nog een verslag inleveren. Dat is misschien nog het grootste nadeel van thuis les hebben; Ik heb nog nooit vakantie gehad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik grijns en hij schenkt de glazen weer vol en pak hem al snel weer en neem een slok, nu drink ik niet in een keer alles op, als ik dat weer zou doen slaat het alleen maar sneller en harder toe, niet dat ik het erg zou vinden. Ik zie dat bij zelfs de fles al blijft vasthouden en grinnik. Dan schud ik het toch weer in een keer achterover, wat maakt het ook uit, ik werd er toch wel dronken van, of ik het nou langzaam of snel drink en ik proef zo minder en drinkt het dus een stuk makkelijker. Ik grinnik even en veeg dan mijn lippen wat af met mijn vinger, want die waren nog wat vochtig vanonder alcohol en ik grijns even. Ik voelde de alcohol langzaam al gaan werken, maar het zal nog wel even duren voordat het echt doorslaat. Ik [grijns als hij zegt dat hij het gezellig vindt met mij. 'Ik ook met jou.' zeg ik dan met een glimlach en zie dan dat mijn glas weer vol is en grinnik en zet mijn. Lippen weer aan het glas.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 16:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp