• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sylvesti schreef:
    Trev
    Ik voelde haar mond open gaan. De mijne ging vanzelf mee. Mijn tong wikkelde zich om de hare heen. Haar mond smaakte nog sterker naar drank. Heerlijk. Ik voel haar borsten tegen mijn borst duwen. Het voelde goed, maar maakte me nou ook weer redelijk gek. De hormonen en alcohol raasden door mijn lijf. Mijn handen schoven nu naar beneden en bleven op haar kont liggen. Ik kneep er zacht in net voor ik haar wat omhoog tilde. Misschien was dat nu niet heel slim omdat we allebij al redelijk straal bezopen waren, maar goed. Ik zwalkte wat voor mijn balans en kwam toen voor steun uit tegen het gammele kastje tegen de gammele muur. Alles kwaakte toen ik er tegenaan viel, maar er brak gelukkig nog niks. Ik trok nog even weg voor een van de laatste slokken uit de fles, voor ik haar weer ruw zoende. Ik was normaal gesproken vrij zacht en voorzichtig met meisjes, maar als ik dronken was veranderde dat compleet.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik voel al snel ook zijn tong en proef de smaak van alcohol, maar dat zal bij mij wel hetzelfde zijn. Mijn ogen zijn gesloten en mijn armen hangen nog steeds losjes rond zijn nek en ik dat dicht tegen hem aangedrukt. Dan voel ik zijn handen naar beneden glijden en stoppen bij mijn kont en daar blijven rusten en grijns even kort tegen zijn lippen. Als hij er dan zacht in knijpt verlaat er even een kort geluiddemping mond, maar wordt dan opgetild en wil giechelen, maar dat gaat niet door onze lippen op elkaar. Maar al snel kwamen we erachter dat dit misschien niet zo'n goed idee was onder invloed van drank en hij valt tegen het gammele kastje en onze lippen wijken even van elkaar en ik giechel weer, zoals ik al zei, als ik dronken ben en al helemaal als ik zo dronken als nu vind ik alles grappig en heb bijna geen besef meer van wat er echt gebeurt. Inmiddels zal ik wel op zo'n punt zitten dat ik niet meer weet wat voor en achter is. Ik zie dan dat de flessen niet gebroken zijn of iets en grijns en kijk dan weer naar Trev die het laatste beetje uit de tweede fles leegdrinkt, maar als hij de laatste slok wil nemen ruk ik giechelend de fles uit zijn handen drink het laatste beetje van de fles op en gooi die ergens neer zonder dat hij breekt en kijk weer naar Trev en giechel en voel dan weer ruw zijn lippen op de mijne en zoen weer gewillig terug en laat mijn nagels ook weer over zijn lichaam kratsen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Okee samenvatting waar is Cammie nu ?)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Volgens mij heb je niet zo heel veel gemist. Cameron loopt een beetje ergens in het bos met Aimee en Lauren en Celeste. Lauren en Aimee zijn aan het bespreken waar ze heen gaan, Aimee dacht dat er een dorpje dicht bij was, maar Lauren verteld dat die een kwartier van hun camping vandaan ligt met de auto en dat ze echt niet zo ver gaat lopen.
    Verder zijn Trev en Allison heel dronken en aan het zoenen en meer. Lees laatste reactie Allison, dan snap je wel. En Austin en Esméé willen Denise in het water gaan gooien. Verder zit Jayden nog steeds alleen, David en Zoë zijn aan het eten volgens mij. Nou ja, verder niet echt veel dus x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb werkelijk geen idee, bij de andere die op onderzoek uitgaan toch? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Trev
    Ik voel haar grinneken tegen mijn lippen. Zij neemt dan echt de laatste slok uit de fles en smijt hem de kamer door. Gelukkig is het een plastic fles. Tijdens de volgende zoen voel ik haar nagels over mijn lijf gaan. Op een vreemde manier is dat vrij opwindend. Ik knijp weer even in haar kont. Die voelt echt heel fijn. Ik wist nou niet of dit alleen standaard jongenshormonen en alcohol waren, of dat er wat onder zat. Het kon me nu ook echt niks schelen. Mijn tong dringde haar mond weer binnen, die smaakte nu alleen maar nog meer naar drank. Heerlijk. Ik duw me wat af van de muur. Na een paar zwalkende stappen struikel ik over de bank en val er samen met haar voorover er overheen. Ik lig nu als een soort kooitje om haar heen, mijn handen nogsteeds op haar kont en mijn lippen nogsteeds op de hare. Als iemand nu zou binnenkomen zou die waarschijnlijk ons snel weer alleen laten, maar het kon me echt niet schelen of iemand ons nu zo zag. Dat kwam door de alcohol. De zoen zette zich weer door op de bank, die ook kraakte als een gek, maarja, pech. Het kwam nu niet eens meer in me op om op te staan en met haar ofwel in mijn bed ofwel op de grond te gaan liggen, het zou er toch niet minder van gaan kraken en meer privacy zou het eigenlijk ook niet opleveren.


    Bowties were never Cooler

    [ik reageer vanavond]

    ( Haha okee nouja ik doe wel wat xd)

    Cameron Alexander Robinson

    Celeste komt ook nog aanlopen en na even te blijven staan beginnen we eindelijk te praten en zet ik mijn zonnebril op mijn neus en trek ik mijn schoenen weer aan op het moment dat we weer door het bos moeten lopen en zucht even kort als ik een tak over mijn borst voel gaan en zie dat er een klein schrametje zit, juist ik had mijn shirt aan moeten trekken... Aimee en Lauren zijn druk aan het praten en ik kijk af en toe naar Cece, ik besluit haar maar lekker even te laten en zie wel wat ze wou. "Weten we al wat we gaan doen" vraag ik en kijk even vragend naar Aimee en Lauren en wacht op hun reactie aangezien ik eigenlijk nog steeds geen idee had waar we heen konden "Kunnen we niet even snel naar de stad ofzo als we met de auto gaan" vraag ik weer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sylvesti schreef:
    Trev
    Ik voel haar grinneken tegen mijn lippen. Zij neemt dan echt de laatste slok uit de fles en smijt hem de kamer door. Gelukkig is het een plastic fles. Tijdens de volgende zoen voel ik haar nagels over mijn lijf gaan. Op een vreemde manier is dat vrij opwindend. Ik knijp weer even in haar kont. Die voelt echt heel fijn. Ik wist nou niet of dit alleen standaard jongenshormonen en alcohol waren, of dat er wat onder zat. Het kon me nu ook echt niks schelen. Mijn tong dringde haar mond weer binnen, die smaakte nu alleen maar nog meer naar drank. Heerlijk. Ik duw me wat af van de muur. Na een paar zwalkende stappen struikel ik over de bank en val er samen met haar voorover er overheen. Ik lig nu als een soort kooitje om haar heen, mijn handen nogsteeds op haar kont en mijn lippen nogsteeds op de hare. Als iemand nu zou binnenkomen zou die waarschijnlijk ons snel weer alleen laten, maar het kon me echt niet schelen of iemand ons nu zo zag. Dat kwam door de alcohol. De zoen zette zich weer door op de bank, die ook kraakte als een gek, maarja, pech. Het kwam nu niet eens meer in me op om op te staan en met haar ofwel in mijn bed ofwel op de grond te gaan liggen, het zou er toch niet minder van gaan kraken en meer privacy zou het eigenlijk ook niet opleveren.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik voel hem dan weer in mijn kont knijpen en giechel en een zacht piep geluidje verlaat weer mijn mond. Mijn hanigere en nagels glijden ook nog steeds over zijn huid en ik zet dan grijnzend plagerig mijn nagels in zijn huid. Ik geniet van de alcohol en normen die door mijn lijf gieren. Het voelt fijn zo dicht bij Trev. Dan voel ik zijn tong weer mijn mond in glijden en open mijn ogen gewillig nog wat meer en laat mijn tong met de Zijne spelen en proefde weer de sterke smaak van de alcohol. Hij duwt zich dan wat af van de muur en loopt wankelend en ik olmen we vallen dan uiteindelijk ook op de bank, ik lig onder en Trev boven me. Ik giechel weer zacht en voel zijn handen nog steeds op mijn kont en zijn lippen op de mijne. De bank kraakt als een gek, maar dat boeit me niet echt veel. Ik bijt weer zacht in zijn onderlip en mijn nagels krassen weer plagerig over zijn huid en zet dan ook mijn nagels soms extra plagerig in zijn huid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Pineapples schreef:
    ( Haha okee nouja ik doe wel wat xd)

    Cameron Alexander Robinson

    Celeste komt ook nog aanlopen en na even te blijven staan beginnen we eindelijk te praten en zet ik mijn zonnebril op mijn neus en trek ik mijn schoenen weer aan op het moment dat we weer door het bos moeten lopen en zucht even kort als ik een tak over mijn borst voel gaan en zie dat er een klein schrametje zit, juist ik had mijn shirt aan moeten trekken... Aimee en Lauren zijn druk aan het praten en ik kijk af en toe naar Cece, ik besluit haar maar lekker even te laten en zie wel wat ze wou. "Weten we al wat we gaan doen" vraag ik en kijk even vragend naar Aimee en Lauren en wacht op hun reactie aangezien ik eigenlijk nog steeds geen idee had waar we heen konden "Kunnen we niet even snel naar de stad ofzo als we met de auto gaan" vraag ik weer.


    [Omg, het was toch Trev die de auto bestuurde dus die heeft dan ook de sleutels.. :|]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Omg geen idee sorry,, ik zat weer niet op te letten -_____- en anders komt er iemand even langs om de sleutels te vragen toch >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Eigenlijk zou dat ergens best lol zijn is het niet, whaha. Echt zo van, oeps.... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( Hahha echt hè >< Ook hallo Trev and Ally)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    ( Hahha echt hè >< Ook hallo Trev and Ally)

    [Whaha, zou echt grappig zijn. Maar ze zijn toch al zo straal bezopen, dat in iedergeval Ally eerst niet zou beseffen wat er is, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( Ghehhe ik zie het al helemaal gebeuren xd dat zou echt grappig zijn :3)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Noyade schreef:
    Esmée Sophie Marie Duboix
    Austin schudt lachend zijn hoofd en, ondanks dat ik zijn lach al heel vaak heb gehoord, ik smelt bijna weg.
    'Zo, vindt jij dat normaal, zomaar aan mijn mooie achterwerk zitten?' vraagt hij lachend en tikt zachtjes tegen mijn neus aan. Dan grijnst hij en drukt een kusje op mijn neus. Ik knik.
    'Ja, jouw prachtige achterwerk is mijn eigendom, ik raak het aan wanneer ik dat wil!' grijns ik en laat hem mij op de kant helpen. Goed, hoe gaan we dit aanpakken?
    'Gebruik je mannelijke charmes,' stel ik voor. 'Lok haar richting het water, maak een aardig praatje en plons, het water in.' Ik schiet kort in de lach bij het idee alleen al. 'Of is dat te gemeen?' vraag ik dan en bijt ietwat onzeker op mijn lip. Ik weet eigenlijk niet hoe we dit aan moeten pakken, maar ik weet zeker dat ik haar het water in wil hebben, of zij dat nu wil of niet.


    Austin Davers

    'Ja, jouw prachtige achterwerk is mijn eigendom, ik raak het aan wanneer ik dat wil!' zegt ze grijnzend en ik grinnik even. 'Owja, weet je dat wel zeker?' vraag ik haar en sla dan mijn armen om der heen. 'Want dan is dat andersom ook zo hoor' grijns ik en knijp even zacht in haar billen. Ik grinnik en druk een kus op haar lippen. Ik laat haar los en kijk even naar het meisje.. 'Gebruik je mannelijke charmes, Lok haar richting het water, maak een aardig praatje en plons, het water in.' zegt ze en ik grinnik. 'Of is dat te gemeen? vraagt ze en ik haal mijn schouders op. 'Maar daar kan jij toch helemaal niet tegen als ik mijn mannelijke charmes bij haar gebruik en bovendien zou ze me dan bijna bespringen weet je wel niet hoe aantrekkelijk mijn mannelijke charmes zijn' grap ik en schiet in de lach. 'Nee maar we proberen wel wat anders goed?' vraag ik lachend en denk dan even na. 'We kunnen ook gewoon gaan praten en dan na een tijdje ineens plons het water in' stel ik voor en haal mijn schouders even op. 'Ik weet namelijk niks' geef ik daarna lachend toe.