• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    David Jonathan Williams

    Peinzend kijk ik voor mij, heb ik een barbecue apparaat in mijn tas zitten? Ik denk het niet, helaas. Plotseling schiet me te binnen dat mijn moeder, overbezorgt, een emergency packet in mijn tas heeft gestopt. Daarin zitten lucifers en daarme kan ik vuur maken! Wie heeft er straks warme hot dogs? Volgens mij Zoë en ik. Ik kijk naar Zoë haar haar, een dip-dye staat haar goed. Op een rustig tempo loop ik nu verder, ik wil niet halverwege neer vallen van vermoeidheid.'Raad eens wie er lucifers bij zich heeft?' Grijnzend kijk ik over mijn rug, met een paar takken goed hout en wat lucifers heb je zo een vuur. Ook zit er zo'n aanmaak ding bij, ik kan die naam nooit onthouden. Ik ga rechtop staan en buk wat, zodat Zoë van mijn rug af an stappen. Ik heb geen zin om straks nog hout in het bos te gaan halen, dus moeten we het nu maar meenemen. Ik kijk om mij heen en pak een paar blokken goed gedroogt hout, waarna ik ze weer in Zoë's handen druk. Grijnzend buk ik weer en wacht tot Zoë er weer opspringt, ik heb zin in warme hot dogs.
    [klaar :3]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:15 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aimee Skye Rosefield

    "Die kant op" zeg ik en ik wijs naar een paaltje. Het verbaasde me dat die er nog steeds stond. " Daar dichtbij moet een pad zijn" zeg ik. Daar heb ik veel gelopen, dus ik ken daar het gebied wel. Ik steek mijn handen in mijn zakken en ga naast Lauren staan en wacht samen met haar op de anderen. Ik voel nog en een pakje kauwgom erin zitten en haal hem eruit. Zelf neem ik er een uit en houd hem dan aan Lauren voor. "Wil je ook?" vraag ik haar en ik kijk haar vragend aan. Ik leefde echt op frisse adem, altijd had ik wel een rolletje pepermunt of een pakje kauwgom. Ik had dan ook in mijn tas een voorraad aan kauwgom en pepermunt meegenomen. Ik kon er echt niet tegen als een leraar op school uit zijn of haar mond stonk en dan gingen ze nog extra dicht bij je staan ook. Blegh.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    [Ik wacht tot je klaar bent met je hele reactie xp]

    DreamWishes schreef:
    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Hij drinkt al snel de fles leeg en ik giechel dan weer, argg, waarom giechel ik steeds maar zo, maar ik kan gewoon niet stoppen, als hij dan de volgende fles pakt en die klunzig opent. Hij biedt me de fles aan die ik maar al te graag aanneem en voel hem me dichter naar zich toe trekken, maar besteed er al geen aandacht meer aan en neem twee groten slokken van de fles en geef hem dan weer terug en leg mijn hoofd dan zacht tegen zijn ontblote bovenlichaam en giechel weer, zoals ik al zij, als ik dronken word/ben giechel ik om alles. Ik laat nu dan ook grijnzend langzaam mijn vinger langs zijn borstkas glijden en giechel en volg met mijn ogen mij vinger en kijk hem dan weer grijnzend aan.



    Trev
    Ik voel haar hoofd op mijn borst zakken als ik de fles drank van haar overpak. Ik zet de fles aan mijn lippen en neem een paar flinken slokken. Nu is het niet alleen de alcohol die een brandend spoor achter laat, maar ook haar vingers die over mijn borst naar beneden glijden. Ik neem nog een slok drank en trek haar dan heel dicht tegen me aan. Ik boog voorover en nam haar vrij ruw op haar mond. De alcohol was nu echt in werking getreden. Achter in mijn hoofd schreeuwde nog een klein stemmetje dat ik het niet moest doen, maar die negeerde ik volledig. Ik had nogsteeds de fles whisky in mijn ene hand, die nu op haar rug rustte en mijn andere hand lag op haar wang. Ik zou hier waarschijnlijk morgen spijt van krijgen, maar nu boeide het me niks.


    Bowties were never Cooler

    [Ben uit eten, dus reageer straks + phone is going to die.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noyade schreef:
    Esmée Sophie Marie Duboix
    Ik grijns al bij het idee dat Austin haar eventueel in het water zal gooien. Wat zal ze verbaasd zijn!
    'Ik dacht dat we een betere band moesten krijgen met onze vrienden, zij hoort niet bij de vriendengroep,' mompelt hij. Ik haal mijn schouders op; nou en?
    'Ach, nieuwe vrienden maken kan ook,' besluit hij dan met een glimlachen trekt me rustig richting de kant. Nieuwe vrienden maken, denk ik bij mezelf terwijl ik met Austin de kant op loop, dat kan natuurlijk ook.
    'Eigenlijk vind ik haar blauwe haren gewoon niet mooi,' beken ik dan grinnikend. Ik begrijp echt niet waarom mensen hun haren in zulke kleuren verven. 'Maar hé, misschien is ze inderdaad wel heel aardig en maken we inderdaad nieuwe vrienden. Hup, actie!' grijnzend plaats ik een lange kus op zijn lippen en sla vervolgens op zijn achterwerk om hem in actie te krijgen.


    Austin Davers

    'Eigenlijk vind ik haar blauwe haren gewoon niet mooi,' bekent Esmée en ik grinnik even. 'ik ook niet hoor' zeg ik lachend. Ik vond het gewoon niet mooi, bruin haar of zo was gewoon veel mooier maar blauw? 'Maar hé, misschien is ze inderdaad wel heel aardig en maken we inderdaad nieuwe vrienden. Hup, actie!' zegt Esmée dan en ik grinnik even. Dan voel ik haar lippen op de mijne en kussen we een tijdje. Na een lange kus voel ik hoe ze op mijn achterwerk slaat en ik schud lachend mijn hoofd. 'Zo vindt jij dat normaal zomaar aan mijn mooie achterwerk zitten?' vraag ik lachend en tik met mijn vinger zachtjes haar neus aan. Daarna grijns ik even en druk een kusje op der neus. Ik klim het water uit en kijk even naar het meisje. Daarna kijk ik weer naar Esmée en steek mijn hand uit zodat ik er zo de kant kan optrekken.

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Austin schudt lachend zijn hoofd en, ondanks dat ik zijn lach al heel vaak heb gehoord, ik smelt bijna weg.
    'Zo, vindt jij dat normaal, zomaar aan mijn mooie achterwerk zitten?' vraagt hij lachend en tikt zachtjes tegen mijn neus aan. Dan grijnst hij en drukt een kusje op mijn neus. Ik knik.
    'Ja, jouw prachtige achterwerk is mijn eigendom, ik raak het aan wanneer ik dat wil!' grijns ik en laat hem mij op de kant helpen. Goed, hoe gaan we dit aanpakken?
    'Gebruik je mannelijke charmes,' stel ik voor. 'Lok haar richting het water, maak een aardig praatje en plons, het water in.' Ik schiet kort in de lach bij het idee alleen al. 'Of is dat te gemeen?' vraag ik dan en bijt ietwat onzeker op mijn lip. Ik weet eigenlijk niet hoe we dit aan moeten pakken, maar ik weet zeker dat ik haar het water in wil hebben, of zij dat nu wil of niet.


    everything, in time

    Sylvesti schreef:
    (...)

    Trev
    Ik voel haar hoofd op mijn borst zakken als ik de fles drank van haar overpak. Ik zet de fles aan mijn lippen en neem een paar flinken slokken. Nu is het niet alleen de alcohol die een brandend spoor achter laat, maar ook haar vingers die over mijn borst naar beneden glijden. Ik neem nog een slok drank en trek haar dan heel dicht tegen me aan. Ik boog voorover en nam haar vrij ruw op haar mond. De alcohol was nu echt in werking getreden. Achter in mijn hoofd schreeuwde nog een klein stemmetje dat ik het niet moest doen, maar die negeerde ik volledig. Ik had nogsteeds de fles whisky in mijn ene hand, die nu op haar rug rustte en mijn andere hand lag op haar wang. Ik zou hier waarschijnlijk morgen spijt van krijgen, maar nu boeide het me niks.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Hij neemt de fles van me over en ik merk dat hij een paar flinke slokken neemt en giechel weer zacht terwijl ik nog steeds mijn vingers en soms ook zacht mijn nagels over zijn borstkas en buik laat glijden en grijns. Dan merk ik dat hij me plots dichter naar zich toe trekt en kijk even op, maar voor ik het me besef voel ik ruw zijn lippen op de mijne en sluit automatisch mijn ogen. Ik laat hem niet stoppen en doe er zelf ook niks tegen, maar zoen hem zelfs gewillig terug en kan niet stoppen. De alcohol zorgt ervoor dat ik niet meer logisch kan nadenken of iets en mijn lichaam geeft me zelfs het gevoel dat ik meer wil, alcohol doet dan ook rare dingen met me, maar waarschijnlijk zal ik me morgen toch niet veel meer van dit herinneren en op dit moment kan het me toch allemaal niks schelen. Ik laat dan ook mijn armen langzaam rond zijn nek glijden en trek mezelf dan nog dichter tegen hem aan en bijt zelfs zacht in zijn onderlip, geen idee wat me nu bezielt, maar het lijkt wel of het allemaal automatisch gaat, de alcohol het heeft overgenomen. Ik voel zijn hand op mijn wang en de ander waarmee hij de whiskey fles vast heeft bij mijn rug. Na een tijdje laat ik langzaam een hand uit zijn nek glijden en pak daarmee de whiskey fles uit zijn hand en haal dan mijn lippen grijnzend van de zijne en zet mijn lippen dan weer aan de fles en neem een paar flinke slokken en hou de fles nog steeds vast en kijk hem dan met een brede grijns aan en giechel weer even en heb nog steeds mijn andere arm rond zijn nek geslagen en sta ook nog steeds heel dicht tegen hem aan. Het is nu duidelijk te zien dat ik dronken ben en Trev volgensmij ook wel. Dan breng ik onbewust mijn lippen weer dichter naar de zijne en druk ze er dan weer zacht op. Het leek allemaal wel automatisch te gaan, zonder dat een van ons twee er echt bij leek na te denken.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waar kan ik Jayden heen sturen?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    [Waar kan ik Jayden heen sturen?]


    [Ik denk niet naar Trev en Ally... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hij kan eventueel achter de wandelgroep aan. Die zijn nog niet zo ver weg:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Trev
    Ik merkte hoe ze me terug zoende, wat er alleen voor zorgde dat ik door ging. Mijn hoofd was uitgeschakelt door de alcohol. Nu was die koning over mijn lijf, met aan zijn rechter hand de hormonen van een tienerjongen. Ik voel haar op mijn lip bijten en ik ga met mijn tong over haar tanden heen. Tongzoenen heb ik nog nooit gedaan, zelfs niet dronken. Toch leek mijn lijf precies te weten hoe het moest... En opeens waren haar lippen weg. Mijn bezopen brein deed er namelijk even over om te bedenken dat ze alleen weg had getrokken om meer te gaan drinken. Net voor ze haar lippen weer op de mijnen duwde gooide ik nog een deel achterover. Ik voel haar handen nu in mijn nek en mijn armen slaan zich vanzelf weer om haar middel. Ik trek haar weer wat dichter naar me toe als de kus verder gaat. Het voelt vreemd, maar goed, dat topch wel... Of dat kwam gewoon door de alcohol. Mijn handen deden nu iets wat ze in ieder geval nog nooit bij Ally hadden gedaan. Ik was dan al best even geen maagd meer, bij haar was dit toch nieuw voor me. Toch ging het zo soepeltjes. Mijn handen vonden onder het zoenen de touwtjes van haar bikini-topje en trokken ze een voor een rustig los. Hij bleef nog even tussen ons in hangen omdat ze zo dicht op elkaar zaten, maar toen we allebij tegelijk uitademden viel het topje zacht op de grond. Nu hadden we nog even veel kledingstukken aan. Dat leek mijn dronken hoofd wel zo eerlijk. Ik beet nu zacht op haar onderlip en ging er met mijn tong langs. Ze smaakte naar een combi van zware drank en kersen, best lekker eigenlijk.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Trev
    Ik merkte hoe ze me terug zoende, wat er alleen voor zorgde dat ik door ging. Mijn hoofd was uitgeschakelt door de alcohol. Nu was die koning over mijn lijf, met aan zijn rechter hand de hormonen van een tienerjongen. Ik voel haar op mijn lip bijten en ik ga met mijn tong over haar tanden heen. Tongzoenen heb ik nog nooit gedaan, zelfs niet dronken. Toch leek mijn lijf precies te weten hoe het moest... En opeens waren haar lippen weg. Mijn bezopen brein deed er namelijk even over om te bedenken dat ze alleen weg had getrokken om meer te gaan drinken. Net voor ze haar lippen weer op de mijnen duwde gooide ik nog een deel achterover. Ik voel haar handen nu in mijn nek en mijn armen slaan zich vanzelf weer om haar middel. Ik trek haar weer wat dichter naar me toe als de kus verder gaat. Het voelt vreemd, maar goed, dat topch wel... Of dat kwam gewoon door de alcohol. Mijn handen deden nu iets wat ze in ieder geval nog nooit bij Ally hadden gedaan. Ik was dan al best even geen maagd meer, bij haar was dit toch nieuw voor me. Toch ging het zo soepeltjes. Mijn handen vonden onder het zoenen de touwtjes van haar bikini-topje en trokken ze een voor een rustig los. Hij bleef nog even tussen ons in hangen omdat ze zo dicht op elkaar zaten, maar toen we allebij tegelijk uitademden viel het topje zacht op de grond. Nu hadden we nog even veel kledingstukken aan. Dat leek mijn dronken hoofd wel zo eerlijk. Ik beet nu zacht op haar onderlip en ging er met mijn tong langs. Ze smaakte naar een combi van zware drank en kersen, best lekker eigenlijk.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Als mijn handen rond zijn nek heb liggen voel ik ook meteen zijn armen rond mijn middel en hij trekt me weer dichter naar hem toe en ik grijns kort tegen zijn lippen. Mijn ogen zijn gesloten en ik geniet van de alcohol die door mijn lichaam stroomt en van het andere gevoel van lust, mede ook opgewekt dankzij de alcohol, maar ook door Trev. Dan voel ik zijn handen langzaam omhoog glijden en al snel komen ze bij de touwtjes van mijn bikinitopje en ik merk hoe hij ze langzaam begint los te trekken. Als snel zijn ze los, maar omdat we ze dicht tegen elkaar aanstaan blijft het topje nog voor mijn borsten hangen, maar zodra we beide op hetzelfde moment uitademen valt het topje van mijn lichaam en moet weer kort giechelen. Nu hadden we beide halfnaakt, hadden we alleen nog maar beide een broek aan, hij zijn zwembroek en ik mijn bikinibroekje. Nu voelde ik zijn tanden zacht in mijn onderlip en dan al snel ook zijn tong erlangs strijken. Ik open dan al snel mijn mond en laat mijn tong zijn mond inglijden. Ik duw mezelf weer dicht tegen hem aan, waardoor nu mijn borsten nu zacht tegen zijn borskast zijn gedrukt. Maar veel besef van alles heb ik nu toch niet door de alcohol en laat alles maar gebeuren.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 23:44 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer!! (doeg)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Trev
    Ik voelde haar mond open gaan. De mijne ging vanzelf mee. Mijn tong wikkelde zich om de hare heen. Haar mond smaakte nog sterker naar drank. Heerlijk. Ik voel haar borsten tegen mijn borst duwen. Het voelde goed, maar maakte me nou ook weer redelijk gek. De hormonen en alcohol raasden door mijn lijf. Mijn handen schoven nu naar beneden en bleven op haar kont liggen. Ik kneep er zacht in net voor ik haar wat omhoog tilde. Misschien was dat nu niet heel slim omdat we allebij al redelijk straal bezopen waren, maar goed. Ik zwalkte wat voor mijn balans en kwam toen voor steun uit tegen het gammele kastje tegen de gammele muur. Alles kwaakte toen ik er tegenaan viel, maar er brak gelukkig nog niks. Ik trok nog even weg voor een van de laatste slokken uit de fles, voor ik haar weer ruw zoende. Ik was normaal gesproken vrij zacht en voorzichtig met meisjes, maar als ik dronken was veranderde dat compleet.


    Bowties were never Cooler