• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Geluk!
    Uit ben ik niet, ik heb hierna nog vier uur les D:
    Maar dit uur ben ik vrij, over drie linuten niet meer.D:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Oke, whaha! Maar ik heb wel toetsweek... Ugghhh. Maar goed, ik ben wel al uit. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Trev? Ja, I'm bored en dan word ik opdringerig.. Sorry... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Dan gaat hij weer nog iets ruwer en harder en ik kreun weer, dit voelt zo goed, op dit moment, ik weet dat dat morgen wel anders zal zijn, maar daar kijk ik nu gewoon niet naar en geniet van nu, dit moment, het genot. Trev zijn ademhaling is je echt heel zwaar en de mijne doet er zeker niet aan onder en kreunen van genot verlaten nog steeds onze monden. Ik zie dat hij zijn hoofd dan in zijn nek gooit en ik grijns even kort en zet dan mijn nagels nog iets harder in zijn rug, zo dat het net niet heel pijnlijk is. Dan haal ik mijn nagels toch weer uit zijn huid en laat ze nu langs zijn hele lichaam kratsen em zet ze als ik dan weer bij zijn rug kom toch weer stevig en hard in zijn huid en kreun luid en merk dat ik nu echt op het randje zit van klaarkomen, dit komt ook omdat hij nu nog sneller stoot, zo'n moordend tempo voor mijn gevoel. Nog steeds kijk ik hem aan met de blik van net en hij kijkt op dezelfde manier terug en grijns dan even, dit was geen liefde en dat weten we allebei, we weten allebei duidelijk wat het is en hoe het is veroorzaakt, lust en alcohol, we weten dat we hier morgen spijt van krijgen, maar toch negeren we dat gevoel, niet dat er veel besef van iets meer is, of dat we logisch kunnen nadenken over de concequenties hiervan, maar toch. Hij trekt me dan nog wat dichter tegen me aan en blijft ruw door stoten en ik sluit mijn ogen en geniet. 'ooohhh Trev.' kreun ik dan en open mijn ogen weer en kijk hem weer aan met die blik vol lust en bijt zacht op mijn onderlip terwijl ik hem blijf aankijken en kreun soms. Ik merk dan dat mijn hoogtepunt echt dichtbij is en sluit mijn ogen weer, krom mijn rug iets en zet mijn nagels nog harder in zijn huid en kom dan met een luide kreun klaar en kijk dan Trev weer aan.


    Trev
    Ik voel haar nagels over mijn hele lichaam krassen. Als er nu een ding is wat me gigantisch opwind is het dat wel. Ik kreun luid, en nog veel luider als ze uiteindelijk haar nagels weer stevig in mijn rug zette. Heel veel pijn deed het niet, maar ik wist zeker dat dit weer een aantal nieuwe littekens op zou leveren. Ik stoot op een moordend tempo verder. Heel veel langer zou ik dit niet meer volhouden. Het zweet parelde op mijn voorhoofd en ik heeg als een uitgeputte jachthond. Dit was geen liefde, maar dat was sex nooit voor mij geweest. Liefde en sex waren voor mij altijd apparte dingen geweest, iets waar exen van mij niet altijd blij mee waren, eigenlijk nooit zelfs. Ik hoor haar mijn naam kreunen en grijns een beetje. Het is dan wel mijn bijnaam, eigenlijk niemand gebruikt mijn echte naam, zelfs mijn ouders vaak niet. Ik hoor haar kreunen steeds dichter op elkaar zitten en ze bijt zacht op haart lip. Het zou ook niet lang meer duren tot die klaar kwam. Ik voel haar nagels diep mijn huid binnendringen en haar kreun galmt in mijn oor als ze klaarkomt. Twee stoten later kreun ik luid als ik ook klaarkom. Ik verlaat haar en rol om zodat zij nu op mijn borst ligt. Mijn borstkas gaat op een gigantisch tempo op en neer terwijl ik probeer op adem te komen. Mijn ene arm sla ik om haar heen en de andere zoekt voor de overgebleven fles drank. Als ik die vind draai ik hem open en drink er zo de helft van op voor ik hem aan haar geef. Over een aantal minuten zal ik hierdoor wel out gaan, maar dat maakte niks uit. Er ging niks boven een flinke klots drank na de sex, voor mij dan tenminste.


    Bowties were never Cooler

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik merk hoe hij ook komt en ik grijns en mijn borstkas gaat als een gek op en neer en mijn ademhaling gaat nog snel. Hij komt uit me en rolt ons om zodat ik nu op zijn borst ligt. Mijn ademhaling is inmiddels al wat rustig er nog steeds zit er een speelse grijns rond mijn lippen, dit was zeker niet slecht, ik had dit niet verwacht van Trev. Ik voel zijn arm rond mij heen en met de ander zoekt hij de laatste fles drank en al snel heeft hij die ook gevonden. Hij zet nadat hij de dop eraf heeft gedraait de fles aan zijn lippen en ik zie langzaam de fles leger worden en ik grinnik even. Als zo ongeveer de helft leeg is overhandigt hij mij de fles die ik maar al te graag aanneem en zet mijn lippen ook aan de fles en voel de alcohol mijn keel in glijden. Ik kijk dan weer naar Trev en grijns, ik weet dat we nu echt ver zijn, 2 flessen whiskey en een fles vodka, geen goede combinatie + geen goede hoeveelheid voor 2 personen, maar nu kon het me toch niet veel meer schelen. Ik drink het laatse beetje uit de fles en gooi hem weer aan de kant en leg dan mijn hoofd tegen zijn borst aan en laat mijn nagels weer, allen nu zacht, over zijn huid glijden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat gaan we ze dadelijk laten doen, dat ze inslaap vallen en dan weer wakker worden, zo half nuchter en dan beseffen ze wat er is gebeurd? Weet niks, jij ideeën? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (lijkt mij een goed plan, iets anders kunnen die 2 toch niet doen nu)


    Bowties were never Cooler

    [Ja, lijkt mij ook, dat gaat wat worden als ze wakker worden! XD Schrijf jij dan nu dat Trev gaar slapen, dan laat ik Ally ook inslaap vallen, wie laten we eerst wakker worden?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Zijn knipoog op het einde van zijn zin liet me lachen en daarna nog harder. Waarom ? Welja, zulke dingen zou hij dus niet moeten zeggen tegen mij. Als hij zei dat ik alles mocht vragen, en ik kende hem beter, dan zou ik hem dingen vragen die niet gepast waren in ons gesprek. Alhoewel, we waren worsten aan het eten- Nee, nee, nee. Ik moest stoppen met mijn eigen gedachten lachen. Ik beet zacht op mijn lip en nam een hap van mijn broodje. Ik knikte en keek toen terug naar hem, "Hoe oud ben je ?". Het was misschien niet iets dat mensen interesseerde, maar dit gaf me de tijd om over betere vragen na te denken. Ik bleef hem aankijken recht in zijn ogen. Sommige mensen durfden dat niet, maar hoe langer ik het deed en tegen mezelf zei, kijk nu in die persoon zijn ogen, des te beter het ging.

    Joeri
    'Rond acht uur, maar meestal begint hij een kwartier eerder omdat iedereen zo vroeg komt opdagen,' Lach ik. 'Trouwens, jullie kwamen hier toch om leuke dingen met de groep te doen? Neem ze gerust allemaal mee!' Zeg ik vrolijk. Ik trek Charlotte mee, het water in. Lachend om haar in het water, zwem ik verder. Ik hou ontzettend veel van water, maar het wordt een beetje saai om iedere mooie dag te zwemmen, en in de winter schaatsen. Het enige leuke aan deze camping; het water. Mijn grootste droom vroeger was om te verhuizen. Vooral toen ik nog niet kon zwemmen was het echt ongelooflijk saai hier. Ik kijk naar Charlotte die naast me aan het zwemmen is. 'Heb je eehh, heb je een vriend ofzo?' Vraag ik, en ik begin te blozen. Domme, ontzettend domme ik! Hoe durf ik zomaar een meisje die ik net ontmoet heb te versieren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    (kies maar. Ik ga zo typen.)


    Bowties were never Cooler

    [Laat Trev maar eerst wakker worden, want dan gaat Trev nu slpen dan Schrijf ikwel iets met Allison dat die ook in slaap valt en dan is het ook zo logisch als Trev als eerst wkkr wordt...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [We moeten wel zo een nieuw topic...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( Jup en Jaimy moet even reageren >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    HOI ERZSI


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.