• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Geen probleem joh! Ik heb gisteren net zo goed niet gereageerd maarikwasziekenkonnietachtermijnlaptopje ]

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Ik weet zeker dat Denise met "jullie" eigenlijk alleen Austin bedoeld. Volgens mij vindt ze hem leuk, denkt mijn paranoïde kant. Denise vertelt over de talentenjacht en zegt dat we er samen aan mee kunnen doen.
    'We zullen erover nadenken,' antwoord ik met een oprecht lieflijke glimlach. 'Dag Denise!' Ik zwaai kort en wacht tot ze ver weg genoeg is. Dan draai ik me om naar Austin, zet mijn handen tegen zijn borst en duw hem van me vandaan.
    'What the fack was dat nou, man?' vraag ik boos. 'Je tilt haar gewoon op, neemt haar mee het water in en laat mij daar staan! Ik zag er verdomme als een traag hondje uit achter jullie. Derde wiel, weet je wel?' val ik tegen hem uit.


    everything, in time

    Austin Davers

    Ik kijk op als Denise wegloopt. 'Ow doei' zeg ik dan en kijk even naar Esmée die ook gedag zegt. Ineens draait ze zich om en duwt me weg. 'What the fack was dat nou, man?' vraagt ze boos en ik trek mijn wenkbrauw op. Wat bedoelde ze nou weer? Ik dacht dat het al goed was, al had ik niet eens wat fout gedaan..'Je tilt haar gewoon op, neemt haar mee het water in en laat mij daar staan! Ik zag er verdomme als een traag hondje uit achter jullie. Derde wiel, weet je wel?' valt ze uit en ik zucht even. 'Doe alsjeblieft een beetje rustig, en ik tilde haar op omdat jij dat volgens mij ook eerst wou. Iemand het water ingooien toch? Ik deed dat alleen dan zo dat haar haar niet nat werd.Maar de volgende keer zou ik je komen halen en jou het water indragen goed' zeg ik lichtjes geïrriteerd door haar jaloerse gedrag die gewoon echt nergens op slaat. 'En je kan jezelf wel derde wiel noemen maar volgens mij was Denise dat toch eerder' mompel ik er nog achterna. Ik had hier zo'n hekel aan, ik wou helemaal geen ruzie maar als ik al alleen maar met een meisje was werd ze al jaloers, dat was toch overdreven of niet dan?

    Cameron Alxander Robinson

    Ik kijk nog een beetje naar de meiden totdat Aimee eindelijk zegt dat zei het geld heeft en ik neem het van haar over terwijl alles word gescand door het meisje achter de kassa en glimlach kleintjes naar haar, "Having a party" vraagt ze met een accent en ik haal mijn schouders lachend op "Something like that, we were just scared to starve" grijns ik en zie hoe ze zachtjes lacht. Snel overhandig ik haar het geld en stop het wisselgeld in de achterkant van mijn zwembroek "See you" zegt ze nog en ik knik "Yeah bye" ik draai me om en verdeel alles over vier zakken zodat iedereen even veel draagt en overhandig Aimee, Lauren en Celeste alle drie een tas "We kunnen" glimlach ik zoetjes en haal het papiertje van mijn magnum eraf voordat ik een hapje neem "Heey zullen we andere even de boodschappen dumpen en dan nog ergens op een terrasje gaan zitten ofzo met zijn alle" ik kijk achter me naar de meiden en trek mijn wenkbrauwen op.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Esmée Sophia Marie Duboix
    Austin zucht even, wat me nog erger irriteerd.
    'Doe alsjeblieft een beetje rustig, en ik tilde haar op omdat jij dat volgens mij ook eerst wou. Iemand het water ingooien, toch? Ik deed dat alleen dan zo dat haar haar niet nat werd, maar de volgende keer zou ik je komen halen en jou het water indragen, goed?' zegt hij duidelijk geïrriteerd. 'En je kan jezelf wel derde wiel noemen, maar volgens mij was Denise dat toch eerder.'
    Mijn God, meent hij dit?
    'Ga je het nu nog voor haar opnemen ook?' vraag ik vol ongeloof. Niet te geloven dit. Hij hoeft me trouwens niet te zeggen dat ik rustig moet doen, dat bepaal ik zelf wel.
    'Ik wilde dat je haar het water in zou góóien ja, niet haar er liefdevol indragen. Jullie hadden het duidelijk gezellig.' Ik sla mijn armen over elkaar en kijk Austin recht aan.
    'Vind je haar leuk?' vraag ik dan en vervloek mezelf omdat mijn stem een beetje onzeker klinkt en niet zo sterk als ik had gewild.


    everything, in time

    ( Oke ik voel me wel een beetje schuldig dat ik best weinig reageer >< maar examen jaar + info zoeken over na opleidingen neemt veel tijd in beslag en ook nog een sociaal leven wilt hebben :( )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Dat heb ik ook hoor Erzsi ^.^ tenminste. Ik zit in 4vwo maar heb het wel druk met school :3

    En ik ga reageren op Cammie nu! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Austin Davers
    'Ga je het nu nog voor haar opnemen ook?' vraagt ze vol ongeloof en ik schud mijn hoofd. 'nee dat doe ik toch niet' zeg ik en kijk eraan. 'Ik wilde dat je haar het water in zou góóien ja, niet haar er liefdevol indragen. Jullie hadden het duidelijk gezellig.' zegt ze en ik kijk haar ongeloofwaardig aan. 'Liefdevol dragen? Meen je die nou?' vraag ik haar met een licht lachje en schud mijn hoofd. 'Volgens mij zit er toch een heel verschil in in hoe ik jou altijd draag en hoe ik dat bij haar doe. En is het soms verboden voor mij om het een klein beetje gezellig te hebben met iemand anders?' vraag ik haar. Normaal had ik het snel goed proberen te maken maar dit sloeg gewoon helemaal nergens op.'Vind je haar leuk?'vraagt ze dan wat onzeker en ik schud mijn hoofd. 'Nee natuurlijk niet, ik vindt jou toch leuk en ik heb toch ook al voordat we naar haar toe liepen ik er niks vond' zeg ik en kijk eraan. 'Je weet zelf ook dat dit nergens opslaat. Ik vindt jou leuk niemand anders' zeg ik rustig en kijk eraan.

    ( Ja nouja ik probeer dus te kijken of ik op een foundation jaar kan komen zodat ik daarna de universiteit in Engeland kan doen <3,, haha maar is goed ^^ )

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:46 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Reageer zo, ben huiswerk aan het maken. :3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Celeste Annabel Twice
    Aimee zegt dat ze het geld heeft en ik knik. Ik had er eerlijk gezegd niet echt aan gedacht. Maar ja, daar heb ik anderen voor. Die denken wel voor me. Er zit een meisje achter de kassa en ik verdenk haar ervan dat ze flirt met Cam. Hij zal het zelf wel niet doorhebben maar ik zie het aan haar blik. Ach, ze is toch kansloos met dat kapsel. Niets persoonlijke, maar het ziet er gewoon niet uit. We krijgen dan alledrie een tas van Cam en ik trek een wenkbrauw op. 'Moet ik dat echt gaan dragen?' Zucht ik. Ik ben niet zo van het tillen. Het is gewoon niet mijn ding. 'Dan trek ik dadelijk echt een fles wijn open om te vergeten dat ik zowaar echt moet gaan zweten omdat ik wat doe.' Een kleine grijns speelt op mijn lippen. Ik open mijn twix-ijsje en neem er een hap van. Echt lekker. 'Ja hoor, ik wil wel wat drinken op een terrasje. Alvast een borrel ofzo?' Grinnik ik. 'En als je je wenkbrauwen zo optrekt krijg je rimpels Cam,' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Esmée Sophia Marie Duboix
    'Nee, natuurlijk niet. Ik vind jou toch leuk en ik heb toch ook al voor we naar haar toe liepen gezegd dat ik haar niets vond?' Hm, daar zit wat in. Dat heeft hij inderdaad gezegd. Hij kijkt me aan en ik wend mijn blik snel af, nu schaam ik me.
    'Je weet zelf ook dat dit nergens op slaat. Ik vind jou leuk en niemand anders.' 'Maar ze is zo mooi,' protesteer ik gelijk. Ja, ja ik geef het toe. Ondanks haar blauwe haren, wat ik nog altijd echt niet mooi vind, heeft ze echt een prachtig egaal gezichtje waar ik ook al jaloers op ben.
    'Dus het zou goed kunnen dat je haar leuk vindt.' Het klinkt echt alsof ik mezelf wil verdedigen.
    Toch strek ik daarna mijn armen weer naar hem uit voor een knuffel. Ik kan me voorstellen dat mijn stemmingswisselingen verwarrend voor hem zijn, maar ik kan er niets aandoen, paniek overspoelt me gewoon.
    'Het spijt me, ik hou van je, ik ben gewoon zo bang dat je me gaat verlaten,' prevel ik zachtjes.


    everything, in time

    Lauren Aria Lockwood

    Ik krijg een tas in mijn hand gedrukt en heb daar geen problemen mee, maar ik kan wel doen alsof. Ik bedoel. Een jongen hoort te dragen. Vind ik. Ik grijns even. 'Ik de tas, jij mij,' zeg ik tegen Cameron en spring grijnzend op zijn rug. Ik sla mijn armen om zijn nek en klem mijn benen om zijn middel. Ik lach eventjes en kijk vrolijk om me heen. 'Sorry als ik te zwaar ben,' zeg ik lichtelijk verlegen en kijk hem even van opzij aan. 'iets drinken klinkt goed,' grijns ik en kijk weer om me heen. 'Maar Cammie mag niet, hij moet rijden,' grijns ik en lach eventjes. 'Hup lopen,' zeg ik tegen Cameron en heb een grijns op mijn gezicht, maar die ziet hij niet. 'En laat me niet vallen,' waarschuw ik hem met een lachje en woel even door zijn haren


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Davers
    'Maar ze is zo mooi,' zegt ze, 'Maar jij bent veel mooier' antwoord ik bijna gelijk met een kleine glimlach. 'Dus het zou goed kunnen dat je haar leuk vindt.' zegt ze volgens mij om zichzelf te verdedigen. 'Maar ik vindt jou toch al heel leuk, dus dan vindt ik haar toch niet leuk' zeg ik met een glimlach en doe rustig een stapje naar haar toe. Net op dat moment steekt ze haar armen uit en ik doe nog een stap naar haar toe waardoor ik mijn armen om haar heen kan slaan en nog gauw een kus op der wang kan drukken. 'Het spijt me, ik hou van je, ik ben gewoon zo bang dat je me gaat verlaten,' zegt ze zachtjes en ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Ik hou ook van jou en ik ga je echt niet verlaten geloof me nou maar' zeg ik zachtjes tegen haar met een glimlach en trek er wat dichter tegen me aan.

    Cameron Alexander Robinson

    "Ja Celeste dat moet je echt dragen" grijns ik en voel opeens hoe Lauren op mijn rug springt en vang haar behendig op en glimlach "Nou zeg ik ben geen pak ezel" ik kijk verontwaardigt naar Lauren "En serieus meen je dat,... zwaar.. Nee hoor je bent net een veertje" grinnik ik en loop verder. "Dus we zijn het er over eens dat we ergens even gaan zitten" vraag ik en voel Lauren haar handen door mijn haar gaan en lach zachtjes "Nou ik neem toch echt wel wat hoor, en anders rijd iemand anders maar" als we bij de auto zijn doe ik hem open en wacht tot de andere de zakken in de auto leggen aangezien ik nog steeds Lauren op mijn rug heb. Ik wiebel even met mijn hoofd zodat mijn zonnebril weer op mijn neus valt die eerst rechtop mijn hoofd stond en grinnik triomfankelijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lauren Aria Lockwood

    Ik grinnik. 'Ik wil wel rijden, maar het is de vraag of we dan aankomen,' grijns ik en kijk lachend naar de ander. Ik wil de zak in de auto gooien als ik besef dat er allemaal drank inzit dus leg ik hem voorzichtig neer. Ik lach als Cameron zijn hoofd schud zodat zijn zonnebril op zijn neus valt. Ik buig over hem heen zeg maar en zet zijn zonnebril goed recht. Ik glimlach even en sla mijn armen weer om zijn nek. 'Ben ik echt niet te zwaar,' vraag ik weer voor de zekerheid. 'Ik bedoel...' Ik bijt op mijn lip. 'Ik wil je niet tot last zijn. Of je rug.' Ik glimlach zwakjes en kijk hem even aan. Ondertussne probeer ik zo min mogelijk te bewegen, om niet teveel gewicht op hem te plaatsen. Ik kijk om me heen of ik een leuk terrasje zie. 'Jongens daar zijn een paar terrasjes,' zeg ik en wijs naar een paar terrassen. 'Daar zit vast iets leuks tussen.' Ik grijns even en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne