• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat gaan ze doen, ik volg het gesprek niet meer echt tussen jullie... XD Maar goed... Yah, I'm bored...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lifeisajoke schreef:

    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik speelde wat met de onderkant van een pluk haar terwijl ik toekeek wat hij deed. "Ohja, de hotdogs" zei ik, zodra hij vroeg of ik ze wou halen. Ik likte even over mijn lippen heen en liep naar mijn hutje, voor zover je het een hutje kon noemen. Met voorzichtige stappen liep ik het trapje op naar de deur, zodat ik er niet nog eens doorviel, en opende de deur. Aangezien er al meer koffers stonden had ik wel het idee dat mijn kamergenoten waren aangekomen. Wat logisch was, want zo'n hele bus moest natuurlijk in de weinige huisjes die nog in takt waren om te gebruiken. Ik liep naar mijn rugzak, waar ik al mijn eten in bewaarde, ik had er een aparte voor, en haalde er de broodjes uit die ik vandaag nog had gekocht en de pot met worsten natuurlijk. Wat ik er ook uithaalde was wat ketchup en mayonaise. Als laatste ingeving nam ik ook wat bestek mee, gewoon, een paar lepels, wat vorken en een mes. Rustig liep ik terug naar David. Ik deed mijn topje uit, zodat ik nog in bikini zat, en legde alles daarop. "Zo" zei ik vrolijk, met een ontblote glimlach.

    Noyade schreef:
    [Ik denk dat het handiger is als Denise reageert, anders heb jij niet zoveel om op te reageren, lijkt me. Maar als je wilt reageren hou ik je vooral niet tegen!
    Ik waarschuw wel vast, je krijgt dadelijk een uiterst kattige Esmée.]
    (joehoe)


    [dat dacht ik dus ook al dus ik wacht wel
    en waarom?:O Austin is hartstikke lief xd]

    DreamWishes schreef:
    [Wat gaan ze doen, ik volg het gesprek niet meer echt tussen jullie... XD Maar goed... Yah, I'm bored...]


    [tussen wie?]

    [Tussen Austin Esmée en Denise....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    (...)

    [dat dacht ik dus ook al dus ik wacht wel
    en waarom?:O Austin is hartstikke lief xd]


    [Ja, hij is lief, maar Esmée is enorm jaloers. _O_ Of eigenlijk, haar vader is vreemdgegaan dus ze is enorm wantrouwend en direct bang dat Austin Denise nu leuker vind. Alleen verdriet vindt ze zwak, dus dat laat ze niet zien. Angst om hem kwijt te raken ook niet, dus blijft (voor haar gevoel) boosheid over. :Y) Ik werk mijn personages misschien een beetje te ver uit.xd]


    everything, in time

    DreamWishes schreef:
    [Tussen Austin Esmée en Denise....]


    [Ze zijn in het water en eigenlijk gaan ze niet zoveel doen, Denise wil alleen weggaan]

    [hmm ja ik snap het wel xD Arme Austin:P
    Maar Austin gaat er lekker overtuigen dat het niet zo is, wat die ook moet gaan doen ^^]

    Joeri

    Ik moet eventjes nadenken over mijn antwoord, en het duurt even voordat ik er een weet. 'Als ze willen komen, maar er is wel goede muziek hoor, en ook genoeg slow nummers,' zeg ik, en ik knipoog als grapje, want het is veel te overdreven. 'Nee geintje, natuurlijk wel één of twee, maar niet veel,' zeg ik, en ik probeer te peilen hoe ze zich voelt. Ik kan het niet ontdekken, maar ik ben daar dan ook heel erg slech in.

    (Sorry als het geen vijf regels zijn, ik zit op mijn iPod en daarop kan ik dus niet zien hoeveel regels ik (op de computer) heb getypt)


    Spoiler alert: you will save yourself

    David Jonathan Williams

    Terwijl Zoë het eten uit haar hut gaat pakken por ik met een stok in het vuur. Al snel komt er een groot en mooi vuur te voorschijn. Ik zie dat Zoë weer uit haar hut komt. Samen met al het eten. Als ze bij me is aan gekomen trekt ze haar trui uit. Ze legt haar trui op de grond en legt alle dingen op haar trui. Lachend reik ik haar een tak, waarna ik er zelf ook een pak. Verlangend kijk ik naar het eten, maar ik wacht keurig tot Zoë begint. 'Zullen we beginnen? Ik heb echt honger.' Afwachtend kijk ik haar aan, zij geeft het startteken.
    [Ik zit ook op mijn Ipod, moet er nog iets bij of is het goed?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Joeri, 3 regels... David, 4 regels... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Oké, dan weet ik nu dat ik sowieso langere stukken moet schrijven XD)


    Spoiler alert: you will save yourself


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Geïrriteerd trok ik mijn bovenstukje wat op. Dat ding zakte af ! Ik nam de stok aan en stak er dan maar een worstje op aangezien hij duidelijk op mij aan het wachten was. Ik bracht het stuk vlees richting het vuur en draaide er langzaam rondjes mee, zodat hij zeker niet zou aanbranden. Ik likte even over mijn lippen heen en zette er daarna mijn tanden in. Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar David en beet nog wat harder op mijn lip. "Vertel eens wat, over jezelf bedoel ik dan, voordat je iets zegt dat ik niet zou willen weten" zei ik. Of het raar klonk ? Jup. Of ik er iets om gaf ? Nope, zo was ik nu eenmaal, kon ik niets aan doen. Ik haalde het worstje uit het vuur en knelde de stok vast tussen mijn knieën zodat ik een broodje open kon snijden. Ik legde de worst ertussen en deed er wat ketchup op, waarna ik het even liet afkoelen en David afwachtend aankeek met mijn vragende, ijsblauwe kijkers.

    - Denise Melinda Chambers
    Ik lachte nog even naar de twee en begon het water uit te lopen. Ik zou het blauwe er uit kunnen spoelen. Gewoonweg stoppen met bijverven, nu, vanavond en morgen ochtend wassen en het was er uit. In een zwembad zwemmen zou ook werken. Misschien vonden ze me dan minder raar. De jongen was gewoon aardig, maar het meisje had het volgens mij niet zo op mij. Niet dat ik haar nou mocht, maar oke. "Het was inderdaad heel leuk om jullie te ontmoeten. Ik zou het erg leuk vinden om jullie vanavond bij het kampvuur te zien," Ik zou er eerlijk gezegd geen problemen mee hebben als alleen hij kwam en zij weg bleef, maar dat kon ik moeilijk zeggen, "Er is ook een talenten jacht, misschien kunnen willen jullie daar aan meedoen. Jullie kunnen ook samen meedoen." Ik liep een stuk achteruit en struikelde bijna over mijn eigen voeten. Mijn haar droog houden ging ook nog best goed. Ergens vond ik het jammer dat ik nu wegliep. Ik had nou eenmaal de neiging om uit ongemakkelijke situaties te vluchten. Maar dit keer vervloekte ik mezelf. Eindelijk iemand die aardig tegen mij deed, en iemand die mij niet leek te mogen, maar oke.


    (Sorry dat het zolang duurde, er was een vriendin hier...)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 18:32 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Charlotte Rosaya.
    Ik knik licht en glimlach. 'Aha, dat soort dingen heb ik dus gemist...' Ik knipoog terug naar hem. Altijd deed ik dat, ik vond het dan geweldig om de uitdrukking op diegene's gezicht te zien daarna. Het was vaak goud waard. 'Awh, echt, maar zo weinig, ik vond het net zo leuk,' ik trok een pruillipje, en keek hem uiteindelijk grijnzend weer aan. 'Rond hoe laat begint de disco, eigenlijk?' Dat leek me wel handig om te weten, aangezien ik me dan nog kon opfrissen, na het zeewater stonk je altijd zo, maar dat vond ik dan weer. Van al het zout werd je lichaam dan wel weer goed gereinigd, en dat was een voordeel. Maar ik heb het niet zo op zwemmen, ik ben meer iemand die gewoon de hele dag lag te zonnen, maar vandaag was het noodzakelijk om even in het water te gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you