• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sylvesti schreef:
    (...)

    Trev
    Ik voelde haar lippen nu in mijn nek. Zo te voelen kreeg ik ook een zuigzoen. Morgen zou dus iedereen zien dat we elkaar gedaan hadden, dat zou redelijk genant zijn... Maar nu maakte het me geen ene iets uit. Ik ga nog iets harder en ruwer verder. Mijn ademhaling is nu echt heel zwaar en mijn hoogtepunt zit eraan te komen. Ik voel niet veel later haar nagels in mijn rug zinken. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek als ik weer kreun, niet van pijn, maar van genot. Hiermee maar ze het alleen maar beter. Ik hoor haar harder kreunen en dat doe ik dan ook. Ik ga nog harder. Nu zit ik zo'n beetje op het hardste en snelste tempo wat ik in mijn ladder zatte staat voor elkaar krijg. Ik zie de lust en alcohol branden in haar ogen. Ik grijns een beetje tijdens het hijgen en kreunen. In mijn ogen is hetzelfde aan de hand. Liefde is dit zeker niet. Dit is lust, niks meer. Lust voor sex en alcohol, veroorzaakt door alcohol en puberhormonen... Ik drukte haar nog wat dichter tegen me aan waardoor haar borsten plat tegen mijn borstkas werden geduwt. Ik stoot hard en ruw door. Ik ben echt heel dicht bij klaarkomen, maar het laatste stukje was altijd het moeilijkst. Daarbij wilde ik haar nog horen smeken voor genade, al zou dat echt niet gebeuren in onze bezopen status.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Dan gaat hij weer nog iets ruwer en harder en ik kreun weer, dit voelt zo goed, op dit moment, ik weet dat dat morgen wel anders zal zijn, maar daar kijk ik nu gewoon niet naar en geniet van nu, dit moment, het genot. Trev zijn ademhaling is je echt heel zwaar en de mijne doet er zeker niet aan onder en kreunen van genot verlaten nog steeds onze monden. Ik zie dat hij zijn hoofd dan in zijn nek gooit en ik grijns even kort en zet dan mijn nagels nog iets harder in zijn rug, zo dat het net niet heel pijnlijk is. Dan haal ik mijn nagels toch weer uit zijn huid en laat ze nu langs zijn hele lichaam kratsen em zet ze als ik dan weer bij zijn rug kom toch weer stevig en hard in zijn huid en kreun luid en merk dat ik nu echt op het randje zit van klaarkomen, dit komt ook omdat hij nu nog sneller stoot, zo'n moordend tempo voor mijn gevoel. Nog steeds kijk ik hem aan met de blik van net en hij kijkt op dezelfde manier terug en grijns dan even, dit was geen liefde en dat weten we allebei, we weten allebei duidelijk wat het is en hoe het is veroorzaakt, lust en alcohol, we weten dat we hier morgen spijt van krijgen, maar toch negeren we dat gevoel, niet dat er veel besef van iets meer is, of dat we logisch kunnen nadenken over de concequenties hiervan, maar toch. Hij trekt me dan nog wat dichter tegen me aan en blijft ruw door stoten en ik sluit mijn ogen en geniet. 'ooohhh Trev.' kreun ik dan en open mijn ogen weer en kijk hem weer aan met die blik vol lust en bijt zacht op mijn onderlip terwijl ik hem blijf aankijken en kreun soms. Ik merk dan dat mijn hoogtepunt echt dichtbij is en sluit mijn ogen weer, krom mijn rug iets en zet mijn nagels nog harder in zijn huid en kom dan met een luide kreun klaar en kijk dan Trev weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben terug van de film! Hij is zo spannend!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [I'm bored, waarom is bijna iedereen off....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben er _O_ maar ik ben te lui om te reageren :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joeri
    'Ik woon hier,' Zeg ik, en ik grijns. Ik zie dat ik met twee ogen strak wordt aangekeken, en voel heel eventjes spanning, maar die is snel weer over. Ik laat mijn blik over het strand glijden, er is verder echt niemand. Daarna bekijk ik het meer nog eens grondig. Alleen maar mooie golven. Ik kijk op mijn horloge en weet dat mijn ouders mij nu aan het zoeken zijn. Ik eet later wel, zoals altijd. Met mijn zusje en broertjes heb ik altijd ruzie, en dat werkt niet echt als je op een camping woont en nog nooit een echte vriend hebt gehad. Ik kijk weer terug naar de meiden, en glimlach vriendelijk. 'Mooi weer vandaag,' Zeg ik, alleen om iets te zeggen, anders voel ik me zo stom. Ik wil nu echt hard wegrennen, bang om af te gaan. Misschien was dit toch niet zo een geweldig idee...

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 8:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Goodmorning! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Goodmorning]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Esmée Maria Sophie Duboix
    Ik weet niet precies hoe het gebeurd, maar voor ik het weet heeft Austin Denise al opgetild en draagt hij haar naar het water. Boos en jaloers sla ik ik mijn armen over elkaar heen.
    'Ik ga mijn mannelijke charmes niet gebruiken, blablablabla,' praat ik hem zachtjes na zodat hij het niet kan horen. Asshole. Kijk ze daar nou zitten in het water.
    'Prima, ik loop zelf wel,' zucht ik. Ik voel me echt belachelijk om zo achter die twee aan te lopen, Denise hoort het derde wiel te zijn, ik niet.
    'Goh, ik hoop dat ik hier geen gezellig theekransje verstoor?' vraag ik schijnheilig terwijl ik me in het water laat zakken en een boze blik werp naar Austin. Hier praten we later over, hij is nog lang niet van me af.
    Mijn paniekerige kant denkt meteen dat Austin Denise meer ziet zitten dan mij.


    everything, in time

    [ik moet even duits leren, daarna reageer ik]

    [ Geen probleem! Succes met leren. ;3 ]


    everything, in time

    Austin Davers
    '16. Elk jaar opnieuw. Het is één of andere tik van mijn familie om op deze camping in huisje 16 te zitten.' beantwoord Denise mijn vraag en ik knik even. Dat huisje zat dus niet bepaalt bij mij in de buurt. Ik kijk even om me heen, Waar blijft Esmée? Ze zou toch ook gewoon mee zwemmen. Ik kijk naar Esmée die begint onze kant op te lopen. 'Ik wil mij nergens mee bemoeien en ik bedoel dit zeker niet slecht. Maar horen jullie niet nu bij jullie vrienden te zijn inplaats van met mij te praten? Want, ja, weet je, dit was toch om te banden. Ik bedoel er niks mee hoor.' zegt Denise en ik haal mijn schouders op. 'Daar hebben we nog genoeg tijd voor en we hebben net al zes uur samen in een bloedheet krap busje gezeten dus we hebben al even met ze doorgebracht' zeg ik wat lachend en op dat moment komt Esmée en ik glimlach even naar haar. 'Goh, ik hoop dat ik hier geen gezellig theekransje verstoor?' vraagt ze schijnheilig en ik zucht onhoorbaar. Nu was ze weer jaloers.. Kom op, ze snapte toch ook wel dat ik haar veel leuker vond. Ze kijkt me boos aan maar ik reageer er niet op. Ik trek er naar me toe en hou een arm om der heen en dan zo dat ze niet weg kan. 'Al was dat het dan mag jij hem alsnog verstoren hoor' zeg ik zacht en kijk dan Denise aan. Ik bedenk even wat te zeggen maar weet eigenlijk niet zoveel.

    Charlotte Rosaya.
    'Je woont hier?' Verbaasd keek ik hem aan. 'In, erm, ja? Al deze vervallen huisjes?' Ik zou me dat dus echt nooit kunnen voorstellen dat iemand in zoiets zou willen wonen, maar dat kon ook aan mij liggen. Sowieso was ik het gewend om in normale huizen te wonen, en vond ik de kleinste dingetjes snel vies. Allemaal de schuld van mijn vader, ik zuchtte, ik miste hem soms nog best wel. 'Mooi weer?' Ik grinnik. 'Het is gewoon te heet om dit nog mooi weer te noemen... Maar ja, ik heb het ook niet zo op heet weer.' Ik had het liever altijd wat kouder, regen en sneeuw vond ik bijvoorbeeld geweldig. Dat heette was voor mij echt niets. Mijn ouders konden mij vroeger nooit blij maken met een vakantie aan het strand. Waarom moest ik nou steeds aan mijn ouders denken? Ik moest ze echt even vergeten voor deze vakantie.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Joeri

    'laat me raden, jullie zijn meegekomen met die grote tienergroep?' Vraag ik, maar het is een retourische vraag. Ze komen sowieso niet uit deze omgeving, hier is een huis als de onze een villa. 'Voor hier is ons huis heel erg groot, maar je hebt gelijk, im zu hier ook niet willen wonen. Hier zijn geen andere mensen van mijn leeftijd, althans, niet langer dan twee weken, dan vluchten ze meestal weg,' zeg ik, en ik grijns. Ze vluchten echt weg, naar de wereld van het bereik en computers. Met een kritische blik bekijk ik de twee meiden nog een keer. Echt niet mis nee. Maar dat vind ik van ieder meisje dat ik tegen kom. Of het ligt aan mij of er komen gewoon alleen maar mooie meisjes op deze camping. Ik hoop natuurlijk op het laatste, maar nog steeds moet ik niet zo snel verliefd worden. Deze mensen komen en gaan, en ik ben niet meer dan een van vele jongens, en met mij kun je toch geen contact houden. Dat is dus echt stom aan hier wonen. 'En ik mag nog van geluk spreken als ik ooit de ware vind,' Zeg ik met een vrolijk gezicht, maar het is meer dan waar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Austin trekt me naar me toe en slaat een arm om me heen. Normaal zou ik ook gelijk mijn arm om hem heen slaan, maar nu doe ik dat niet.
    'Al was dat het dan mag jij hem alsnog verstoren hoor,' zegt hij zacht. 'Altijd fijn om te weten,' weet ik er rustig uit te brengen, al zit er nog altijd de sarcastische ondertoon onder. Misschien overdrijf ik nu ook wel, maar het begon tussen mijn vader en zijn huidige vriendin ook als een vriendschap en toen had hij mijn moeder met diezelfde vrouw bedrogen. Ik vertrouw het gewoon niet.
    Ik leg mijn hoofd op Austins schouder en zucht zachtjes, ik kan gewoon niet lang boos op hem blijven. Daar is hij zelf veel te aardig voor.
    'Het spijt me,' mompel ik zachtjes, Denise nog altijd compleet negerend. Haar vertrouw ik alsnog niet.


    everything, in time

    Charlotte Rosaya.
    Ik glimlach en knik. 'Ja, dat klopt. Onze vriendschap viel uit elkaar en aangezien onze vriendschap hier vroeger begonnen is dachten we dat het misschien zou helpen als we hierheen terug kwamen...' Tot nu toe had ik er nog niet veel van gemerkt, maar dat kwam omdat ik eigenlijk nog bijna met niemand gesproken had. Ik was meer veranderd sinds vroeger, ik was meestal wel heel spontaan en alles, sinds wat er gebeurd is op school ben ik gewoon te snel verlegen of klap ik dicht. Ik heb er echt teveel problemen mee. 'Awh, natuurlijk vind je ooit de ware wel. Op ieder potje past een dekseltje, zeggen ze toch altijd?' Ik grinnik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you