• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fabian tovert geen overwinning uit zijn hoed op Junior Eurosong


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haar gedichten zijn vaak alleen maar zinnetjes, niet eens gedichten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leslie Day
    Ik kijk gewoon voor me uit terwijl ik in Jake's armen lig. In gedachten ga ik deze dag na. Ik ga naar de stad, kom nick tegen, drink wat met hem, dacht hem over te halen om naar het feest te komen, uiteindelijk loopt hij weg -zoals zo vaak is gebeurd-, heeft me een cadeautje gegeven, ik koop de laatste cadeautjes, ga langs school, verander Ashley, ga naar huis, Jake en ik gaan langs Alexi en Axton, we gaan weer naar huis, maken ons klaar voor het bal en gaan er ook heen, het is mooi daar, ik word jaloers -wat ik verschrikkelijk egoïstisch vind van mezelf-, Nick en Hayden zoenen, Jake vraagt me dan zo ongeveer ten huwelijk -nog niet echt want anders had er een ring bij gemoeten, hij maakte nu alleen de belofte dat hij dat zou doen-, we gaan weer naar binnen, ik dans met Nick, had een awkward gesprek waarin we de ander proberen te overtuigen dat ze wel liefde verdienen -lastig, oude liefdes-, en we eindigen gelukkig en uiteindelijk in bed. Jake en ik dan hè, niet Nick en ik. Ik heb gemengde gevoelens over deze dag. Naast me hoor ik de rustige ademhaling van Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Doelstelling:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    http://hylketjeuhx.deviantart.com/#/d5mtia5

    Netsky - Love Has Gone


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dark Lord Zival
    Ik pak de schouders van de nog gebogen bewaker vast, en dwing hem me aan te kijken. Ik zie hoe hij ineenkrimpt bij de blik van mijn woedende rode ogen. "Doe. Alles. Wat. Je. Weet. Om. Haar. Terug. Te. Krijgen." zeg ik, de hele tijd met korte tussenpauzes. De man begint te ratelen. "Nou, hij had 'n motor, en een ooglapje," ik duw hem van me af, en hij valt op de grond. "Niet tegen mij, idioot! Vang hem!" schreeuw ik. De man weet niet hoe snel hij overeind moet komen, en weg moet stuntelen. Ik keer me boos om, en kijk naar een houten kast, waar een foto opstaat. Ik raak hem met een vinger aan. "Aglaia..." fluister ik binnensmonds. Dan besef ik wat ik aan het doen ben, en smijt de foto neer. Ik ben toch niet soft geworden? Ik zie door het grote raam de paarden vertrekken, waar de ridders op zitten. Met luide stem schreeuw ik naar ze: "EN DOE ALLES OM HAAR TERUG TE KRIJGEN!". Ik weet zeker dat ze het kunnen horen. Maar dit is niet het enige. Er blijft een doorn in mijn oog steken.De vervloekte 11 legendes. Het zouden 11 mensen moeten zijn, met 'speciale' krachten. Ik haal mijn neus op. Zij zouden de macht hebben om een einde te maken aan mijn regime. Ik begin te lachen, ik zie het nu al voor me. Een stelletje ontregelde púbers of adólescenten. Hmpf. En zo slecht behandelde ik het volk toch ook niet? Ik grinnikte. Behalve als ze erom vroegen. Tja, maar dan kan ik er ook weinig aan doen. Ik denk aan de diepe kerkers, onder het kasteel.

    Arianna Nyx Mavery
    Ik loop doelloos rond. Het dorp lijkt nu langzamerhand ook leeg te lopen. Als ik door een etalage kijk, zie ik een meisje, dat tevreden laarsjes betaalde. Als ik even mijn ogen sluit, krijg ik ineens een heel ander beeld te zien.
    Een relatief tevreden meisje loopt rond. Ze is op zich wel gelukkig, en kent respect. Behalve dan de paar gemene mensen die ze kent. Toch weet ze zelf ook dat ze anders is. Ze houdt verschrikkelijk van muziek.


    Tijd voor koffie.

    dan


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    You.. You.. You threw my sandwich away? - Ross.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cause everything you do is magic
    lol :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    http://data.whicdn.com/images/45116750/441ef5c32ba4d9e1613a36bd5b70a1dd_large.jpg


    Home is now behind you. The world is ahead!

    https://pbs.twimg.com/media/A9KNuQQCEAASTSw.jpg:large