• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Deze theorie doet geen recht aan de betekenis die wij feitelijk toekennen aan het rechtvaardigen van ons handelen: we kunnen uitleggen waarom iemand een bepaald gevoel heeft en waarom iemand een bepaalde morele uitspraak doet, we kunnen die gevoelens en uitspraken misschien ook beïnvloeden maar we kunnen ze niet rechtvaardigen. Daarmee verwaarloost het emotivisme het belang dat wij feitelijk hechten aan de rechtvaardiging van onze morele keuzes.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    /ma setwarp spectator


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Credendo Vides


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

         


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ongtekstHik sprik sprauwIk geef de hik aan jouIk geef de hik aan een andermanDie de hik sprik sprauw verdragen kan


    "I shut my eyes in order to see.'

    http://wiki.sk89q.com/wiki/WorldEdit


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Aimee
    Beloved friend

    Mellimeldisiel
    (Mehl-lee-mehl-dee-see-ell)


    Caution first, always.

    Haaaai(krul)


    •*• Lululu •*•

    Waarden en normen kunnen nooit volledig gerechtvaardigd worden: ultieme of
    fundamentele normen hebben geen grond, maar kunnen wel verder verhelderd worden
    via kritische reflectie en redelijk debat


    Home is now behind you. The world is ahead!


    In which Thor doesn't know how to handle computers, Loki and Darcy have Tumblr blogs and Tony secretly does, too.


    Caution first, always.

    Ö


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is u vader ne marokkaan ? Want ik wil mijn fiets terug

    Way to long story


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.