• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ja weet, Zayn is idd knap maar persoonlijk vind ik Niall egt zo cute love him so much


    the key to a perfect relationship, is realize that there is no perfect relationship exists


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    roomx schreef op 25 nov 2012 - 17:16:


    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    dat jullie er iets op vinden want er is vandaag genoeg werk aan de winkel,' zei ik waarna ik naar het zeewater wees en Dennis een glimlach toewierp. 'Van wat ik heb gehoord voel je je beter na een duik in het ijskoude water.'

    Stukje van een RPG


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    List of banned Games:
    - Postal 2, banned because of gross, abhorrent content (urination, high impact violence, animal cruelty, homophobia, racial/ethnic stereotypes, etc.)


    Geweldig spel *O*

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg! 1 nier?! Nu laat je me aan Liam denken, maar dat kon je al raden volgens mij...
    Wat is 'virale'? ;$ Ik voel me dom... Ach ja.
    Ik kreeg wel druivensuiker omdat ik aan het trillen was, dat was lekker. :3

    x'D


    Reading a good book is like taking a journey.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."



    The Dragon inside of me is furious
    His claws scratch my inside open
    He is tearing me apart
    While I try to scream into the silenced night

    My Dragon is raging
    And my blood is boiling.
    Eye for an eye
    Claw for a claw

    The Dragon inside of me is furious
    Because of your betrayal,
    My broken trust,
    And our shattered heart

    My Dragon is raging
    And my blood is boiling.
    Eye for an eye
    Claw for a claw

    The Dragon inside of me is furious
    You broke our heart and stole our pride
    A Dragon Slayer is what you are
    Attacking us from the dark

    But you have failed, my dear
    My Dragon and I are near
    We will visit you tonight


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Take my hand
    I'll teach you to dance
    I'll spin you around
    Won't let you fall down

    Would you let me lead
    You can step on my feet
    Give it a try
    It'll be all right

    The rooms hush, hush
    And now's our moment
    Take it in, feel it all, and hold it
    Eyes on you, eyes on me
    We're doing this right

    Cause lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight shining, its all about us
    its all about us
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    but its all about us

    Suddenly, I'm feeling brave
    Don't know whats gotten into me
    Why I feel this way
    Can we dance, real slow
    Can I hold you, Can I hold you close


    The rooms hush, hush
    And now's our moment
    Take it in, feel it all, and hold it
    Eyes on you, eyes on me
    We're doing this right

    Cause lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight shining, its all about us
    its all about us
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    but its all about us

    Do you hear that love,
    they're playing our song
    Do you think we're ready,
    oh I'm really feeling it
    Do you hear that love,
    Do you hear that love
    (repeat 3 times)

    lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight shining, its all about us
    its all
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    but its all about us

    Cause lovers dance when they're feeling in love
    Spotlight shining, its all about us
    its all about us
    And every heart in the room will melt
    This is a feeling I've never felt
    but its all, all about us.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

         


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pas toen de deur achter Harry weer in het slot gevallen was, ontsnapte de eerste traan uit m’n ooghoek. Ik had me net lang genoeg kunnen inhouden, ook al was ik daar verschrikkelijk slecht in, en al zeker als Harry erbij was. Normaal was hij de persoon bij wie ik ging uithuilen, maar nu huilde ik om hem. En dan nog niet eens om de kwestie met Zayn, nee, om m’n eigen gevoelens voor de krullenbol. Waarom kon ik met El niet perfect gelukkig zijn? Eigenlijk was de vraag overbodig, want ik wist het antwoord zelf al: ik hield van Harry. Niet gewoon als vrienden, zelfs niet als beste vrienden, maar wel zoals ik van El hield. Het was maar een klein stukje ten opzichte van hoeveel ik van haar hield, maar het was te veel. Het leek alsof ik iets mistte in m’n leven, en dat was hij.
    Daarnet had hij letterlijk gezegd dat hij niets voor mij voelde. Nu niet, nooit niet. Ja, als vrienden maar meer ook niet. Het had op het puntje van m’n tong gelegen: ik hou van je Harry, meer dan Zayn ooit zal doen. Maar ik kon aan m’n beste vriend toch niet zomaar de liefde verklaren? En al zeker niet wanneer hij zelf op een andere jongen verliefd was, die tevens één van je eigen vrienden was. Want één ding wist ik zeker: als ik het had gedaan, zou er iets veranderd zijn aan de vriendschap met hen. Misschien zou ik er zelfs voor gezorgd hebben dat ze nooit gelukkig konden zijn, omwille van mij. Omdat ik met m’n stomme kop zo nodig gevoelens moest hebben voor m’n beste vriend en dat dan ook nog eens gaan zeggen.
    Ik hoopte maar dat m’n gezicht niets verraden had van de teleurstelling en de opgekropte gevoelens, toen hij zei dat wat hij een Zayn, en hij en ik hadden, niet hetzelfde was. Het had pijn gedaan, maar misschien was het beter zo. Als Harry maar geen pijn had, dan was alles goed. Misschien moest ik het maar gewoon vergeten en m’n beste vriend steunen en helpen, ook al zou ik er zelf onder lijden. Harry verliezen door hem al m’n gevoelens te vertellen wilde ik niet. En El wilde ik ook niet kwijt, want ik hield van haar, zielsveel, wat er ook zou gebeuren.
    Ik veegde mijn tranen ruw weg en stond op. Ik moest weg van hier, weg van Harry. Of toch voor even. Nadat ik m’n jas van de kapstok geplukt had en ‘m had aangetrokken, liep ik naar de keuken en naam daar een blad papier. Ik ben even naar m’n zusjes. Ben terug nog voor je me kan missen. Ik hou van je. <3 De sierlijke, zwarte letters glansden op het witte papier en glimlachend legde ik het voor me neer op de tafel. Ze zou het onmiddellijk vinden en weten dat ze zich niet ongerust hoefde te maken. Misschien zou ze het zelfs jammer vinden dat ik haar niet mee nam, maar ik had nu wat tijd nodig met m’n zusjes alleen. Ik had ze al een hele tijd niet meer gezien, waar ik me enorm schuldig over voelde. Dan hadden ze een grote broer, maar was ie er nooit. Ik besloot wat vaker naar hen toe te gaan, en met die gedachte stapte ik het appartement uit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://data.whicdn.com/images/16153642/tumblr_lssuxwdGDR1qbcen7o1_500_large.jpg


    Reading a good book is like taking a journey.

    'Je hebt echt geen idee Matthew, wat je hebt gedaan. Ik ben vannacht, toen jij weg was, nog aangerand door zo'n sukkel daar in die club, en ben midden op straat huilend ingestort. Ik heb hier op de bank geslapen, omdat Chris vannacht de enige was die er ook maar iets om gaf van wat er met me aan de hand was. En jij, jij was nergens te bekennen.'


    •*• Lululu •*•

    [face=arial][/face]
    [/i]

    Omdat ik te lui ben dat iedere keer zelf te typen/aan te klikken voor een RPG. :'D

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 7:31 ]


    everything, in time