• Druk op ctrl + V, en ontdek wat je het laatst hebt gekopieërd!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    9974 Zoutkamp


    You are beautiful, you are love.

    Een inkoopfactuur is een rekening waarop staat hoeveel je een leverancier moet betalen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Helloww!

    Ik ben een van je medewolven We moeten een "opperwolf" aanstellen. Ik wil het best zijn, tenzij er iemand anders is die het echt persé wilt zijn. We stemmen natuurlijk gewoon met z'n allen!

    Ik hoor graag wat jij er van vind en misschien ook gelijk een top 3 van mensjes die je wilt "vermoorden".

    Xoxo


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jonathan Fields
    Het eerste wat ik merk als ik de volgende ochtend wakker wordt is een gigantische hoofdpijn. Ik slaak een vermoeide zucht en wrijf een keer in mijn ogen, ik ben nog niet helemaal wakker. Naast me ligt Rachelle nog te slapen en ik kijk even naar haar. Haar buik is redelijk dik nu, het kindje groeit snel. Elke dag vraag ik mezelf wel minstens vijf keer af hoe ik hierin verzeild kan zijn geraakt. Het begon gewoon met een onschuldig avondje stappen. En nu is het geëindigd dat ze zwanger is. Oké, toegegeven, het was sowieso stom van me om met een demon om te gaan, maar Rachelle is niet zoals alle andere demonen. Zij is, of eigenlijk kan zijn, veel liever. Vaak genoeg geeft ze me ook een uitbrander, maar dat schrijf ik af aan de zwangerschap. Ik word er zelf ook niet meer boos om, ik negeer het dan gewoon. Ik voel Rachelle's warmte en ze is erg warm, aangezien ze zo warm is voel ik even zachtjes aan haar voorhoofd. Die is wel lichtelijk warm, maar geen koorts ofzo. Ik zorg wel voor Rachelle, dat vind ik mijn taak. Bijna alle dagen ben ik bij haar, soms dan ga ik weer even langs mijn ouders. Ze weten het nog steeds niet, maar ik vertel ook niets over Rachelle. Want Rachelle en ik hebben wel een relatie, maar in mijn ogen is die niet heel natuurlijk. Voortgekomen uit geplaag en uitdagend gedrag, ten gevolge een kind wat nooit gebeurd had mogen zijn. Een engel en een demon, het komt bijna nooit voor. Ik vraag me af of Rachelle de zwangerschap wel aan kan, niet persoonlijk, want zoiets is heel erg zwaar. Misschien nog wel zwaarder, omdat het een mix is van twee krachtige wezens. Ik weet het allemaal niet meer, ik wacht gewoon af. Is er iets anders dat ik kan doen? Waarschijnlijk niet, behalve er gewoon te zijn voor Rachelle. Ik kijk weer even naast me naar Rachelle, die redt zich wel. Voorzichtig ga ik uit bed, zodat ik haar niet wakker maak, en loop dan richting de douche. Nagenoeg altijd ben ik eerder wakker dan Rachelle. In de badkamer zet ik de douche heet en trek mijn boxer uit. Ik stap eronder en wordt langzamerhand iets meer wakker. Als Rachelle wakker is en iets nodig heeft zal ze waarschijnlijk in gedachten tegen me praten, ondanks dat ze weet dat ik dat haat en ze het niet moet doen. Toen ze dat vertelde, dat ze dat kon, heb ik haar gelijk duidelijk gemaakt dat ze uit mijn gedachten moet blijven en er ook niet tegen moet praten. En een tijd heeft dat gewerkt, maar alsnog doet ze het nu af en toe. Ik pak een fles shampoo en wrijf het goed in mijn haar. Ik spoel het uit en sop daarna nog heel mijn lijf in. Ik douche nooit heel erg lang tenzij ik even wil ontsnappen aan heel die zwangerschap. Soms dan wordt het me gewoon teveel en dan is mijn standaard zin; ik ga lang douchen. Als Rachelle dat hoort kan ze wel weten wat ik echt bedoel, maar ik probeer de echte betekenis ervan te verbergen. Ik kán er namelijk heel even aan ontsnappen, zij nooit. Zij heeft het kindje in haar buik. Ik zet de douche uit en pak een handdoek, die sla ik om mijn middel. Ik pak er nog een handdoek bij en droog daarmee mijn haar. Snel pak ik wat gel erbij en doe mijn haar dan goed, zo perfect.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141114&page=last#4286538


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    2012207


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    http://data.whicdn.com/images/45839228/tumblr_meuvscuYPd1qil9fgo1_500_large.jpg


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://sunglasses.name/gif/joker-clap.gif


    You are beautiful, you are love.

    Een link naar een foto album op mijn privé webserver

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 14:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    hahaha, deze dusx'D


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Lizenzspielermannschaft


    Mia San Mia

    er wordt een nieuwe cultuur gecreëerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    This is for the girls who have the tendency to stay up at night listening to music that remind them of their current situation. Who hide their fears, hurt, pain and tears under the smiles, laughs and giggles on a daily basis. The girls who wear their hearts on their sleeve. The girls who pray things will work out just once and they’ll be satisfied. The girls who scream and cry to their pillow because everyone else fails to listen. The girls who have so many secrets but won’t tell a soul. The girls who have mistakes and regrets as a daily moral. The girls that never win. The girls who stay up all night thinking about that one boy and hoping he’ll notice her one day. The girls who take life as it comes, to the girls who are hoping it will get better somewhere down the road. For the girls who love with all their heart although it always gets broken. To the girls who think it’s over. To real girls, to all girls.. You’re beautiful.

    - Zayn Javadd Malik -


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    16.12 21:17:57 [Server] SEVERE This crash report has been saved to: /home/minecraft/multicraft/servers/server1134/./crash-reports/crash-2012-12-16_21.17.57-server.txt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.