• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - MadEyeMoody
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - RellyKelinde
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Please denk aan de regels (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Noralie Everett
    Hij zegt dat al het standaard erin staat zoals de eetbare bessen en ook vallen. Hij zegt dat we misschien ook dieren moeten vangen voor voedsel en ik bijt op mijn lip. Het zal wel moeten ja, maar ik vind het echt niet leuk. Het heeft namelijk met de dood te maken. Dan zou ik zelf een dier moeten doden. En ik wil niets of niemand het leven ontnemen. Maar het zal wel moeten. Rory kruipt de tent uit en ik kijk even naar hem en kruip dan achter hem aan en ga naast hem staan. Ik weet echt niet wat ik hiervan moet gaan verwachten. Ik voel dan hoe Rory mijn hand vastpakt en ik kijk er even naar en glimlach dan. We lopen naar de bosrand en ik kijk gewoon goed naar de dingen om me heen. Naar iets wat eetbaar eruit zou kunnen zien. 'We moeten wel oppassen dat wanneer we bessen we ook daadwerkelijk de goede bessen hebben en niet bessen die erop lijken. Trouwens, staat er misschien in het boek waar je die bessen kan vinden in de natuur?' Vraag ik Rory dan en ik kijk hem afwachtend aan. Het begint echt warm te worden nu. Ik loop wel dicht naast Rory want ik ben wel bang voor dat er beesten in het bos kunnen zitten enzo.


    Rory Williams
    Ik blader even door het boek en kom dan bij het hoofdstuk bessen. "Volgens mij wel." Ik loop met mijn neus in het boekje en met Hayden aan mijn arm naar de rand van het bos. "Het is nu de Bramen en Bosbessen tijd. Die groeien meestal aan de rand van het bos in struiken." las ik hardop voor. Ik las even verder en vervolgde toen wat harder. "Pas wel op. Dit is ook de tijd dat de meeste giftige bessen rijp worden." Ik keek op van het boek en zag voor ons gigantisch veel verschillende struiken opdoemen tussen de bomen. De meesten hadden bessen. "Dit word nog leuk..." zuchtte ik sarcastisch. "Zullen we gewoon bij elke struik gaan vergelijken of de bessen eetbaar zijn og niet?" Dat zou een gigantische klus worden, maar ik had nou ook geen zin in zieke of zelfs doden vrienden door ons toedoen. Strikken voor dieren waaren daarom veiliger, maar ik had nou niet echt veel zin om een dier te vermoorden, en dat was nog zacht uitgedrukt. En aan haar reacties van daarnet te oordelen dacht zij er hetzelfde over. Ik keek haar aan en gaf haar nog een kusje op haar voorhoofd. "Dit kunnen we wel." sprak ik zowel haar als mezelf moed in.


    Bowties were never Cooler

    [Riley wil wel moordeb xD maar ik moet wachten gmpf..]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hayden Noralie Everett
    Ik kijk toe hoe Rory door het boek bladert en wacht af. We lopen arm in arm richting het bos en ik kijk het bos in. In afwachting alsof er ineens een wolf tevoorschijn kan springen en kiekeboe! kan zeggen. En daarvan hoop ik ernstig dat dat niet gebeurt. Rory vertelt me dat het de tijd is van de bramen en bosbessen. Dat ze aan de rand van het bos groeien en ik glimlach. Dat is echt mooi, dan hoeven we sowieso daarvoor niet ver het bos in dus is de kans kleiner dat we dieren tegenkomen. Maar dan gaat hij verder en zegt dat het de tijd is waarin de meest giftige bessen rijp worden. Mijn mond vormt een O. Verdorie! Straks pakken we de verkeerde bessen, en dan zijn mensen dood door mijn schuld. Ik wil niet nog een dode op mij hebben, 1'tje is al 1 teveel. Ik neem het mezelf kwalijk dat mijn vader overleden is, dit weet alleen niemand. En dat ga ik ook nooit iemand vertellen, want ik ben bang dat mensen mij ook de schuld zullen geven dan. Ik zie allemaal struiken verschijnen voor onze ogen en ik kijk opzij naar Rory. 'Ja, misschien dat we dat maar moeten doen, bessen vergelijken,' mompel ik instemmend. Rory geeft me een kusje op mijn voorhoofd en ik glimlach even zwakjes naar hem en geef hem een kneepje in zijn hand. Hij zegt dat we dit wel kunnen en ik knik. 'Ja, dit moet wel lukken. Het is heus wel eerder voorgekomen dat mensen hier gestrand zijn.. En ik denk dat er snel genoeg nog een auto of busje voorbij zal komen.' Maar als ik echt eerlijk ben denk ik van niet en zie ik het somber in. Maar ik dwing mezelf om positief te zijn dus krijg ik ook een glimlach op mijn gezicht. Ik kan mezelf dingen wijsmaken, dat lukt me altijd. Soms dan zijn dat soort dingen namelijk nodig om te overleven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Camille Yare Rae Roux
    Ik knik en ga op een steen zitten om te wachten to Eleanor terug komt. Het is allemaal behoorlijk messed up en ik heb er een hekel aan. Ik kan best spontaan zijn en wat mij betreft hoeft niet alles geregeld te zijn, maar dit... dit maakt me gewoon gek. Alles loopt fout en ik kan er niet tegen, daardoor word ik zelf trouwens ook niet leuker, ik ga stressen en word chagrijnig of ik word down en nu ben ik er een soort mengeling van. Ik ben laat maar zeggen downerijnig, mijn nieuwe naam voor hoe ik nu ben en hoe ik me nu voel... dat is iets anders, dat gaat ingewikkelder worden. Ik voel me gebroken, misbruikt, boos, verdrietig, aanstellerig en bovenal dom. Ik voel me dom omdat ik het gevoel heb alsof ik alles verkeerd gedaan heb, hoe ik me tegenover Cathy en Ian gedragen heb en dat ik weggelopen ben. Ik weet dat ik het niet lang uitgehouden zou hebben daar, maar om dan gelijk weg te lopen regel recht de rimboe in... ik vraag me af of dat wel zo'n goed idee was. Ik zucht diep en wacht tot Eleanor terug komt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    *kuch kuch*

    Wat is het stoffig hier!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rory Williams
    ik hoor haar positieve gebrabbel over een busje, maar ook de sceptische ondertoon. Die toon deel ik zeker. Een busje zou hier heus niet komen. Dit was een meest afgelegen routes die er was naar een of andere kleine prutcamping. Ik had al geen idee waarom we zo waren gereden, waarschijnlijk omdat het wel echt een prachtige route was, maar voor de rest? Keine Ahnung. Ik leit me bij het eerste bosje op mijn knieen zakken en keek goed naar de ronde blauwige besjes aan de struik. Ik keek naar mijn boek en terug naar de bes een paar keer. Toen pakte ik er een van af, rolde hem tussen mijn vingers en rook eraan. Norsteeds kon ik het verschil niet merken. Heel voorzichtig liet ik een druppeltje sap op mijn tong vallen. het was zoet en smaakte echt naar bosbes. "Deze durf ik wel aan." zei ik voor ik naar Hayden keek. "Mag ik er een proberen? Dan weten we het zeker." ik wist het al vrij zeker, maar je wist het nooit tot je het echt had getest. We konden altijd een vlaggetje ofzo in het bosje hangen en kijken wat er met mij over de komende 24 uur gebeurde. was het niks dan konden we ze eten, was het wel iets en werd ik zien, dan moesten we ze absoluut neit eten. Toch wilde ik eerst weten of Hayden het er mee eens was. Nu het opeens officieel was dat we samen waren hield ik nog maar wat meer rekenign met haar dan eerst. Niet dat ik mijn vrienden ging buitensluiten ofzo, maar mijn crazy-ass super risky stunts was ik nou niet van plan heel snel meer te gaan doen.


    Bowties were never Cooler

    Demustachana schreef:
    [*zucht*
    Ja, ja, we spamden het laatste even vol :'D]
    Cathy
    Ian opende zijn mond na even gegrijnsd te hebben.
    Mijn tong raakte verwikkeld in een passioneel spel met de zijne.
    De hand die in zijn nek rustte dwaalde af naar zijn borstkas, waar ik hem rustig en regelmatig voelde ademhalen.
    Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog en ik hield mijn hoofd wat schuiner.
    Dit voelde goed, dus waarom zou ik het stoppen?
    Dat was ik voorlopig sowieso niet van plan, en zo te merken Ian ook niet.


    Ian
    Onze tongen raakten verwikkeld in een soort spel, waarvan zij blijkbaar erg goed de regels wist.
    Haar hand die eerder in mijn nek had gelegen dwaalde af naar mijn borstkas,
    en ik voelde hoe ze haar hooft schuiner hielt.
    Ik opende even mijn ogen om te kijken naar haar aangezien zij haar ogen had gesloten was de onderkant van haar ogen bedekt met haar zwarte wimpers,
    en dit maal zonder Make-up.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Damon
    Onze tongen raakten verwikkeld in een soort spel, waarvan zij blijkbaar erg goed de regels wist.
    Haar hand die eerder in mijn nek had gelegen dwaalde af naar mijn borstkas,
    en ik voelde hoe ze haar hooft schuiner hielt.
    Ik opende even mijn ogen om te kijken naar haar aangezien zij haar ogen had gesloten was de onderkant van haar ogen bedekt met haar zwarte wimpers,
    en dit maal zonder Make-up.

    [Uh... het was toch Ian? ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [HAHA ellie, jij faalt echt met die twee namen :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zucht..



    Ik ben blond :Y)
    And dangerous.


    Don't be like the rest of them, darling

    CUUUUUUUUUUUUUUUUUUTE
    *gaat reageren*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WAAROM???? :c
    Kijk die tanden, ben een weerwolf :3 of vampier..


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ian
    Onze tongen raakten verwikkeld in een soort spel, waarvan zij blijkbaar erg goed de regels wist.
    Haar hand die eerder in mijn nek had gelegen dwaalde af naar mijn borstkas,
    en ik voelde hoe ze haar hooft schuiner hielt.
    Ik opende even mijn ogen om te kijken naar haar aangezien zij haar ogen had gesloten was de onderkant van haar ogen bedekt met haar zwarte wimpers,
    en dit maal zonder Make-up.

    Cathy
    Mijn vingers verstrengelde met zijn shirt, zodat ik hem zachtjes wat dichterbij kon trekken.
    Na een tijdje, wat overigens best langer mocht duren, verbrak ik de kus langzaam.
    Ik keek hem aan in zijn prachtige, diepe ogen en glimlachte lichtjes.
    Hij was écht geweldig, en ik vervloekte mezelf om het feit dat ik hem gewoon niet eerder op de bek was gegaan.
    Ik drukte nog een klein, zacht kusje op zijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik haat Cathy
    En Mitshy... Lucius en Draco zijn lelijk... nou ja Lucius het meest, Draco valt nog wel mee vergeleken hem]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.