• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - MadEyeMoody
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - RellyKelinde
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Sorrysorrysorry voor het late reageren, my love! Ik heb het zo druk gehad.. Dit weekend ben ik bij mijn opa en oma dus dan reageer ik traag x'D]
    Cathy
    "Ik kan ook gewoon in de rivier springen, dan ben ik nat maar in iedergeval jij ook," zei Ian. Ik hief mijn hoofd ietsjes op om hem aan te kijken en grinnikte zachtjes.
    "Dat is aan jou... Maar je wordt sowieso nat," zei ik. Enkele seconden later besefte ik me dat - dat best fout klonk, en terwijl ik moeite deed om mijn lach in te houden zei ik er maar niks over.
    "Aangezien ik zeker weet dat je me er in gooit," voegde ik er verklarend aan toe, na een tiental seconden. Ik lachte zachtjes en verstopte mijn gezicht weer in zijn shirt.

    [Zit op mobiel en in de auto x')]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Sorry! Ik was vergeten te reageren my love..}

    Ian
    Ze hief haar hooft iets op om me aan te kijken en grinnikte zachtjes.
    'Dat is aan jou.. Maar je wordt sowieso nat' Zei ze en waarschijnlijk begon ze te beseffen dat dat best verkeerd deed aangezien ze moeite moest doen om een lach in te houden. 'Aangezien ik zeker weet dat je me er in gooit' Voegde ze er aan toe na een paar seconden en lachte zacht om haar gezich weer te verbergen in mijn shirt,
    'Hmm.. Daar kan ik mee leven.' Andwoorde ik waarna ik haar neerzette voor het meer, haar handen losmaakte en haar erin duwde voordat ze er iets tegen kon doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Het is een beetje dood hier :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [beetje maar xD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb vandaag al twee keer op je gestemd :3 via Wifi en 3G >_< en morgen kan ik in de ochtend vanaf me moeder stemmen. Met 3G, op school en bij mijn papa thuis :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb vandaag al twee keer op je gestemd :3 via Wifi en 3G >_< en morgen kan ik in de ochtend vanaf me moeder stemmen. Met 3G, op school en bij mijn papa thuis :3

    Aaaawwww, Jaimes, dat is zo lief. <3 Dankjedankjedankje!

    En Ellie, ik reageer wat later :'D I'm quite busy :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik heb ook al gestemt ^^
    Geen probleem Mitshy }


    Don't be like the rest of them, darling

    Sylvesti schreef:
    Rory Williams
    Ik keek haar verward aan terwijl zij ook een bes pakte. Ik luisterde naar haar argument. "Of samen of ik, Hayden. Ik wil echt niet zonder je." Ik draaide de bes nog eens door mijn vingers. Nu Hayden het ook wilde proberen was ik een stuk voorzichtiger. Ik wilde niet dat ze ziek zou worden. Zelf ziek zijn, prima, maar ik wilde niet er verantwoordelijk voor zijn als zij ziek werd. Toch leek er niks mis met de bes. Ik pakte haar hand. "Op 3 goed?" ik glimlachte nog even naar haar. Ik vond het nu toch wel spannend ookal wist ik vrij zeker dat het goed zat. Ik hield mijn hand op. "1... 2... 3." Ik stopte de bes in mijn mond en duwde hem plat tegen mijn gehemelte voor het zoete sap mijn mond vulde. Dit wasen dus zeker bosbessen. Ik slikte de bes door en glimlachte naar Hayden. "Dat zijn dus bosbessen." zei ik zacht en ik gaf haar een kus op haar lippen. Die ook zoet waren door de bessen.


    Bowties were never Cooler

    [Pam pam pammmm]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het is gewoon dood hier D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jaaah ;d als we die regel nou eens opheffen dan gaat het misschien wel minder dood worden hier....]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MadEyeMoody schreef:
    {Sorry! Ik was vergeten te reageren my love..}

    Ian
    Ze hief haar hooft iets op om me aan te kijken en grinnikte zachtjes.
    'Dat is aan jou.. Maar je wordt sowieso nat' Zei ze en waarschijnlijk begon ze te beseffen dat dat best verkeerd deed aangezien ze moeite moest doen om een lach in te houden. 'Aangezien ik zeker weet dat je me er in gooit' Voegde ze er aan toe na een paar seconden en lachte zacht om haar gezich weer te verbergen in mijn shirt,
    'Hmm.. Daar kan ik mee leven.' Andwoorde ik waarna ik haar neerzette voor het meer, haar handen losmaakte en haar erin duwde voordat ze er iets tegen kon doen.

    Cathy
    ''Hmm... daar kan ik mee leven,'' zei hij.
    Ian zette me voor het meer neer, maakte mijn handen van me los en duwde me in het water.
    De kou omarmde me als een oude vriend. In de eerste plaats wilde ik er uit rennen, maar het was best... aangenaam.
    Met een grijns trok ik Ian met me mee, zodat hij met een plons in het water belandde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    (...)
    Cathy
    ''Hmm... daar kan ik mee leven,'' zei hij.
    Ian zette me voor het meer neer, maakte mijn handen van me los en duwde me in het water.
    De kou omarmde me als een oude vriend. In de eerste plaats wilde ik er uit rennen, maar het was best... aangenaam.
    Met een grijns trok ik Ian met me mee, zodat hij met een plons in het water belandde.


    Ian
    Ze viel met een plons in het water en ze leek te twijfelen of ze er nou heel snel uit wou rennen of ze er juist in wou blijven.
    Ze grijnsde -een grijns die mij niet echt beviel in dit geval- en trok me vervolgens met haar mee in het water.
    Gelukkig had ik mijn jasje bij de boom laten liggen, anders was die nu ook nat geweest.
    Ik duw wat water in haar gezicht en haal vervolges de natte haren voor mijn gezicht vandaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik wacht nog altijd op Montmarte ahahah]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.