• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - MadEyeMoody
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - RellyKelinde
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Riley Williams

    Ik knik als David vraagt of het niet beter is als we de tent opzetten. Ik kijk hoe hij onder de tent vandaan kruipt. Ik lach even en kruip er achteraan.
    "Je mag me niet afleiden, Riley. Zo duurt het alleen maar langer," Ik bekijk David als hij voorover buigt en de tent recht krijgt. "Help je even met de scheerlijnen? Dan zijn we wel klaar denk ik." ik moet mezelf even wakker schudden en knik dan.
    Ik kijk naar naar gebroken scheerlijn en pak hem vast, dan pak ik de andere helft en leg met veel moeite een knoop in de twee touwtjes. Hij zit uiteindelijk aan elkaar en ik kijk David aan. Een glimlach komt op mijn gezicht en meteen ga ik verder, ik span het scheerlijntje en trek de haring uit de grond, dan zet ik die in het oogje van de scheerlijn en duw ik met mijn handpalm de haring een stukje de grond in. Dan duw ik hem verder de grond in met mijn voet. Uiteindelijk zitten al de scheerlijnen netjes in de grond en kijk ik David haast smekend aan. Ik wil zijn lippen proeven!
    Zonder erbij na te denken trek ik hem de tent in en kijk hem aan. Zijn bed ligt nog precies goed op zijn plek. Ik leg mijn hand in David zijn hals en kijk hem aan. "Do what you want." zeg ik zwoel en ik staar hem recht in de ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik beet zacht op mijn lip en keek rond. Waarom was ik eigenlijk zo snel weggegaan ? Om te overleven ? Nee, het was waarschijnlijk voor Cam. Maar dan nog, ik zou ook moeten kijken op de speekseluitwisseling tussen 2 mensen die ik nu haatte. Ik zou er misselijk van worden, zwaar misselijk. Toch zou ik blijven, voor de rest van mijn vrienden en om hen schuldig te laten vullen. Ik nam alles bij elkaar en keek even rond. Iets kriebelde op mijn blote arm waardoor ik keek. Een ijselijke gil verliet mijn lippen waarna ik mijn hand over mijn arm haalde en in het rond begon te springen. Stomme spinnen ook altijd. Ik keek met een doodse blik naar het beest dat over het gras kroop waarna ik eropaf liep en mijn voet op het beest plaatste.
    "Neh" zei ik waarna ik mijn tong uitstak naar het dode dier.

    -

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 16:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    'Hmm.. Jawel, al lijk je ergens best wel op een elfje' Zeg ik met een grijns als ik uitgedronken ben en kijk haar aan om te zien dat ze gevolgt had met haar blik en kort grijnsde.
    'Wil je water of mag ik je gewoon in de rivier gooien? Kan het elfje leren zwemmen inplaats van vliegen' Zeg ik alweer met een grijns.
    Ik nam nog een slok van het water waarna ik haar aankeek met mijn lichtblauwe ogen.
    Waarschijnlijk zou ik haar toch wel in het water duwen.

    {JESH, indeed :c}


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik staar naar de horizon, wachtend op een schip.
    'Natuurlijk komt er geen schip, die varen hier never nooit langs,' mompel ik hardop tegen me zelf, geweldig ik begin echt gek te worden ik ga ook nog tegen mezelf praten. Ik vraag me af waar Eleanor blijft, het is niet echt een geweldig gevoel om hier in mijn eentje te zitten. Gelukkig zit ik nog aan zee en niet midden in de rimboe, want ik weet dat hier beren zitten en... wolven en weet ik veel wat nog meer. Na een tijdje hoor ik een zacht gesis. Ik kijk om laag.
    'SLANG!!!!' gil ik, ik spring op, grijp de tassen van Eleanor en mij en ren een stuk verderop.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cathy
    ''Hmm... jawel, al lijk je ergens best wel op een elfje,'' grijnsde Ian, en ook ik grijnsde even.
    ''Hm- een elfje. Is dat een compliment?'' vroeg ik hem.
    ''Wil je water of mag ik je gewoon in die rivier gooien? Kan het elfje leren zwemmen in plaats van vliegen,'' grijnsde Ian.
    ''Als je me er in gooit trek ik je mee,'' zei ik waarschuwend. Ik meende het overigens wel, maar het was aan hem of hij dat ging opvatten als een grapje, of niet.
    ''Dus geef me maar gewoon water,'' zei ik liefjes.
    Ik deed moeite niet in zijn helderblauwe ogen te verdrinken, wat me nog aardig lukte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    ''Hm- een elfje. Is dat een comliment?' Vroeg ze,
    'Hangt er vanaf hoe je het op wilt vatten' Andwoord ik met een charmante grijns waarna ze me waarschudwt dat als ik haar in het water gooi ze me meetrekt.
    Hmm.. Waarschijnlijk meende ze het wel.. Maar in de geval kon het me niet veel schelen, het was toch heet genoeg.
    Ik liep naar haar toe na haar fles weer neer te hebben gezet en til haar zonder moeite op, 'Klein en licht' Mompelde ik met de grijns op mijn gezicht die er momenteel niet vanaf wilde.
    De rivier was hier niet ver vandaan dus het was niet ver lopen en was ik er snel om vervolgens haar boven het water te houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn ---> MadEyeMoody


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    WillNotLearn ---> MadEyeMoody

    [Awesome ;D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    [Awesome ;D]


    Haha thanks :3


    He's just so Sexy and genius XD Vooral toen hij Draco veranderde in een fret.


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Haha thanks :3


    He's just so Sexy and genius XD Vooral toen hij Draco veranderde in een fret.

    Sexy?
    No, sorry dear, at this one I have to disagree.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    (...)
    Sexy?
    No, sorry dear, at this one I have to disagree.


    Hmm... That's to bad for you.


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Ian
    ''Hm- een elfje. Is dat een comliment?' Vroeg ze,
    'Hangt er vanaf hoe je het op wilt vatten' Andwoord ik met een charmante grijns waarna ze me waarschudwt dat als ik haar in het water gooi ze me meetrekt.
    Hmm.. Waarschijnlijk meende ze het wel.. Maar in de geval kon het me niet veel schelen, het was toch heet genoeg.
    Ik liep naar haar toe na haar fles weer neer te hebben gezet en til haar zonder moeite op, 'Klein en licht' Mompelde ik met de grijns op mijn gezicht die er momenteel niet vanaf wilde.
    De rivier was hier niet ver vandaan dus het was niet ver lopen en was ik er snel om vervolgens haar boven het water te houden.


    Don't be like the rest of them, darling

    REGELS, ELLIE x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Waar is David? D:]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.