• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - MadEyeMoody
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - RellyKelinde
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 20:37 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (joehoe)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    Ze verstrengelde haar vingers met mijn shirt om me vervolgens dichterbij te trekken,
    Na een tijdje verbrak ze de kus langzaam, alsof ze het langer had willen laten duuren.
    Ze deed haar ogen open en keek me aan en ze leek ergens aan te denken waarna ze nog een klein kusje op mijn lippen drukte.
    'Niet slecht kleine Cathy' Zeg ik met een grijns, jup, ik had Kattig vervangen met Kleine omdat ze nu toch niet kattig was.
    Ik liep naar haar spullen om de fles met het water er tussenweg te halen en nam daar een slok van aangezien ik dorst had. [/i]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:14 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizor schreef:
    [Ik haat Cathy
    En Mitshy... Lucius en Draco zijn lelijk... nou ja Lucius het meest, Draco valt nog wel mee vergeleken hem]

    HOW
    HOW
    HOW
    YOU'RE SO FUCKING WEIRD!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    Ze verstrengelde haar vingers met mijn shirt om me vervolgens dichterbij te trekken,
    Na een tijdje verbrak ze de kus langzaam, alsof ze het langer had willen laten duuren.
    Ze deed haar ogen open en keek me aan en ze leek ergens aan te denken waarna ze nog een klein kusje op mijn lippen drukte.
    'Niet slecht kleine Cathy' Zeg ik met een grijns, jup, ik had Kattig vervangen met Kleine omdat ze nu toch niet kattig was.
    Ik liep naar haar spullen om de fles met het water er tussenweg te halen en nam daar een slok van aangezien ik dorst had.

    [Nick?
    Ellie..... :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Lol, Ellie, je hebt je dag echt niet vandaag :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demustachana schreef:
    (...)
    [Nick?
    Ellie..... :'D]


    NEEEE.. Toe... Kijk die had ik al veranderd en hoopte dat niemand dat nog gezien had.. *krapt schaapachtig op haar achterhooft*


    Don't be like the rest of them, darling

    Demustachana schreef:
    (...)
    HOW
    HOW
    HOW
    YOU'RE SO FUCKING WEIRD!

    [Nope, you are.... jij valt op 50 jaar oude mannen :/ ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    NEEEE.. Toe... Kijk die had ik al veranderd en hoopte dat niemand dat nog gezien had.. *krapt schaapachtig op haar achterhooft*

    [HAHA ja, ik zag het, je had het wel heel snel weggehaald :'D
    Sorry dear, ik ben en blijf te snel voor je. (joehoe)
    You've made me laugh, though x'D
    Mijn pa en broertje keken echt... like... Thefuck?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)
    [Nope, you are.... jij valt op 50 jaar oude mannen :/ ]

    HIJ IS GEEN 50!!!!1!!!1111!!

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:16 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lizor schreef:
    (...)
    [Nope, you are.... jij valt op 50 jaar oude mannen :/ ]


    Jhonny Depp is ook 50.

    Wou je zeggen dat je hem niet sexy vind?


    Don't be like the rest of them, darling

    Demustachana schreef:
    (...)
    [HAHA ja, ik zag het, je had het wel heel snel weggehaald :'D
    Sorry dear, ik ben en blijf te snel voor je. (joehoe)
    You've made me laugh, though x'D
    Mijn pa en broertje keken echt... like... Thefuck?]


    {Pff..
    You don't love me, you hate me :c

    (huil)}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Jhonny Depp is ook 50.

    Wou je zeggen dat je hem niet sexy vind?

    [Ja, maar hij is een uitzondering.... Laten we dit gesprek voorzetten in het offtopic ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    Ze verstrengelde haar vingers met mijn shirt om me vervolgens dichterbij te trekken,
    Na een tijdje verbrak ze de kus langzaam, alsof ze het langer had willen laten duuren.
    Ze deed haar ogen open en keek me aan en ze leek ergens aan te denken waarna ze nog een klein kusje op mijn lippen drukte.
    'Niet slecht kleine Cathy' Zeg ik met een grijns, jup, ik had Kattig vervangen met Kleine omdat ze nu toch niet kattig was.
    Ik liep naar haar spullen om de fles met het water er tussenweg te halen en nam daar een slok van aangezien ik dorst had. [/i]

    Cathy
    ''Niet slecht, kleine Cathy,'' grijnsde hij, en ik grinnikte even.
    ''Het valt toch wel mee?'' zei ik met een pruillipje, doelend op 'klein'.
    Net viel het inderdaad mee, maar gezien het... ongeschikte oppervlakte om op te lopen had ik mijn hakken vervangen door versleten, bordeaux rode All Stars.
    Ik volgde hem met mijn ogen toen hij naar mijn tas liep.
    Hij viste de fles, gevuld met water, er tussenuit, iets dat ik al had verwacht.
    Ik grijnsde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    QUIZLET WAS DOOD
    *WTF-FACE*
    DDDDDD:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Hmm.. Jawel, al lijk je ergens best wel op een elfje' Zeg ik met een grijns als ik uitgedronken ben en kijk haar aan om te zien dat ze gevolgt had met haar blik en kort grijnsde.
    'Wil je water of mag ik je gewoon in de rivier gooien? Kan het elfje leren zwemmen inplaats van vliegen' Zeg ik alweer met een grijns.
    Ik nam nog een slok van het water waarna ik haar aankeek met mijn lichtblauwe ogen.
    Waarschijnlijk zou ik haar toch wel in het water duwen.

    {JESH, indeed :c}


    Don't be like the rest of them, darling