• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik schiet in de lach en begin te klappen. Ik ken het liedje ook, de muziek staat lekker hard dus ik kan wel mee zingen.
    'If I were a boy, I think I could understand. How it feels to love a girl, I swear I'd be a better man,' zing ik vrolijk mee, er speelt een grote grijns rond mijn lippen.
    Dit is geweldig, dit heb ik gewoon even nodig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Damian

    '' Ja inderdaad. Ik deed ook nooit mee. Noujah, ik zat er naast maaar ik denk niet dat dat telt als meedoen.'' Ik glimlachtte en keek hoe ze de kaarten schudde. Toen ze vroeg of we nog ergens voor gingen spelen hield ik mijn schouders op en keek ik haar speels aan. '' Waar wil jij voor spelen dan?'' Ik vond dat geen probleem. Ik hield wel van weddenschappen, gokken en zo. Nou ja, dat had natuurlijk ook zijn grenzen. Ik pakte mijn kaarten en keek over mijn kaarten naar haar. '' Nou?''


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    hij deed ook nooit mee. Nee, ik telde ernaast zitten niet als meedoen, anders had ik al veel te vaak meegedaan voor een 18-jarig meisje. Ik had al wel genoeg gezien, maar dat is een ander verhaal. Eerlijk de enige twee jongens die mijn Bh ooit haddne gezien waren mijn vorige vriendje en dan nu Damian. Yay. Ik pakte mijn kaarten en dacht even na. "Waarvoor wil ik spelen? Laat me denken." Zei ik zacht en keek even naar het plafon. Een magage. Dat wilde ik zo graag zeggen, maar wist niet of ik dat kon maken. "Ik wil jou horen zingen. Als ik win wil ik jou horen zingen." Zei ik twijfelend. Ik wist niet of hij het zou doen aangezien hij nogal verlegen was, maar ik kon het altijd proberen toch?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Met z'n 2en stonden we in de kamer. Dit was zo veel leuker dan ik had verwacht. Toen Camille smiddags de kamer in was gelopen dacht ik dat ze een rare freak was, maar nu zag ik dat ze fucking gezellig was! Je kon wel duidelijk merken dat ik geen zangtalent had. Vervolgens pakte ik haar vast en gaf ik haar een duwtje als seintje dat ze een pirrouete moest draaien. '' Kom op, nu wil ik jou zien dansen!''

    Damian
    Als ze had gevraagd om die massage had ik zeker ja gezegd. Waarom niet. Toen ze begon te praten knikte ik. '' Oké deal. En als ik win dan....'''Ik dacht na. Ja, wat dan? '' dan mag ik een tekening van je maken. Vanavond nog. Maar pas op, ik word wel altijd een beetje overenthousiast als ik kan tekenen.'' Ik begon te lachen en pakte haar hand. "'deal? laten we beginnen.'' Ik liet haar weer gaan en focuste op de kaarten.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik grinnik en kijk hem aan.
    'Oh gosh,' gniffel ik.
    Ik draai een pirouette, maar door mijn klungelig heid stoot ik tegen de kast aan en val samen met een hoop kleren van mij op de grond. Ik barst in lachen uit.
    'Ik ben zo onhandig hea,' lach ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (Dat is gemeen)

    Melinda
    Vrolijk pakte ik zijn hand aan en schudde hem. "Deal." Zei ik bog vrolijker. Ik was benieuwd naar hoe hij mij wilde tekenen, maar wilde echt heel graag horen zingen. Ik keek even welke kaarten ik had en sorteerde ze een beetje. Ik dacht even na, ik moest dit goed gaan spelen, anders ou ik verliezen. "Oke. Heb je van Katachtigen. De panter?" Vroeg ik. Daarmee zou ik beginnen en dan zou ik langzaam doorwerken naar diegene waarvna ik de minste kaarstjes had. Van deze had ik de andere dire al. Een teken dat ik niet al te goed had geschud, of juist wel heel erg goed. Ik wist het niet.

    (Bij het kwartetten mag je Melindaook wel een beetje besturen. Anders krijg je hele korte stukjes en ik hoef niet perse te winnen^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    voor ik doorhad wat er gebeurde zag ik haar op de grond liggen. Ik begon keihard te lachen en moest eerst een minuut bijkomen voor ik haar omhoog kon heizen. Toen ik haar omhoog duwde vielen we weer tegen de kast aan maar we bleven dit keer gelukkig wle staan. '' Wauw, dat faalde echt '' zei ik lachend. Ik hield haar nog steeds vast en liet haar nog een pirrouette draaien. Dit keer gewoon door haar een tikje te geven. Gelukkig bleef ze dit keer wel staan.

    Damian
    (mwoehaha i know, zullen we anders ff een tijdswap doen tot het moment dat een van ons wint? anders word het zo langdradig, lol.)

    Ik keek door mijn kaarten, panter, panter. '' Ik heb die denk ik wel..'' Ik keek naar het dier op het plaatje, ja dat was best wel een panter. Ik keek haar aan. Ik moest toegeven dat ik totaal nit meer wist hoe het werkte. '' Moet ik m nu aan jou geven?'' Ik keek weer naar mijn kaarten. Vogels, vissen, zoogdieren, reptielen etc.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik schoot in de lach. "Ja. Ja inderdaad." Ik nam het kaartje vrolijk van hem aan. Ik had echt de heletijd het gevoel dat ik ging winnen. Nou ja, totdat ik drie kwartetten had. Daarna hadik het ideedat ik ging verliezen. Damian was hier goed in en k lette de helft van de tijd niet goed, of niet goed genoeg op. Lachend geef ik de laatste twee kaartjes aan hem en trek een pruillipje. "Noou, je heb gewonnen. Ben je blij?" Vroeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Normaal als ik verlor had het hele spel al door de kamer gelegen, maar dit was, of leek anders. Ik was eigenlijk nog wel blij dat hij gewonnen had. Vrolijk stopte k de kaartjes weer weg. "Deal is Deal."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik bloos, 'weet ik,' lach ik.
    'Ik faal hard,' hij houd me vast en laat me een pirouette draaien.
    'Jippie ik kan een... woah!' ik kan me nog net aan Alex vast grijpen voordat ik weer onderuit ga.
    'Sorry,' verontschuldig ik mezelf snel, ik bijt op mijn lip, dit komt vast heel erg stom over.
    'Snap je waarom ik niet dans?' lach ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Damian
    Toen het mij doordrong dat ik haar mocht tekenen kroop ik enthousiast naar de kast en haalde ik mijn tekenspullen tevoorschijn. Het landschap waar ik aan begonnen was klapte ik om en ik stond weer op. Het bureaulampje om het bureau rukte ik uit het stopcontact en zette hem toen bij ons neer. Naast het bed zat een stekkerblok. ik deed hem daar in en trok Melinda naar me toe. '' oke, ga zo zitten.'' Zei ik. Ik duwde haar gezicht wat omhoog, haar schouders wat meer naar beneden etc. Toen zette ik de lamp in een goede positie. '' Meer schaduw...contrast...lichtval...oog...'' mompelde ik in mezelf. Uiteindelijk bekeek ik haar, ik maakte mijn ogen kleiner en knikte. '' Oke, dit gaat lang duren. Praat in de tussentijd maar, maar blijf wel in deze houding zitten.'' Ik pakte mijn potlood en begon te schetsen.

    Alex
    '' Ik snap het al. '' Zei ik lachend terwijl ik haar in balans hield. Ik liep met haar in mijn armen naar mijn ipod en zette hem op het volgende lied, dansen op ''if i were a boy'' gaat een beetje moeilijk. toen ik hoorde welk liedje opsprong op mijn ipod begon ik keihard te lachen. Een tango, want ja, als danser wou ik elke stijl beheersen. '' Dit word een uitdaging'' Ik pakte haar weer vast en sleepte haar door de kamer heen. Ik hield haar stevig vast om zeker te zijn dat zie niet keihard tegen de vlakte zou gaan, al moest ik zeggen dat mijn steun niet bepaald hielp. Om de twee seconde kon ik haar nog net vastgrijpen en redden van het vallen.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik doe zo hard mogelijk mijn best, maar het gaat gewoon niet. Het is zeker, ik kan echt -niet- dansen. Ik kan amper lopen zonder onderuit te gaan. Ik klamp me aan Alex vast en kijk naar zijn voeten, waarom kan hij dit zo goed. Ik probeer hem na te doen, maar het komt er nog al klungelig uit te zien. Ik vind dat ik het moet kunnen, ik moet het proberen. Niet opgeven Cam, maar als ik uiteindelijk toch languit op de grond lig haal ik diep adem.
    'Ik geef het op, Tango is niet mijn stijl.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik vond het leuk om hem zo enthusiast te zien. Ik keek hoe hij al zijn spullen bij elkaar pakte en mij goed zette. "Wow, weet je. Als je de mouw van mijn tpje weg zou halen kan je mijn tattoo zien." Mompel ik vrolijk en probeer zo stil mogelijk te blijven zitten. Ik vond het niet erg om getekend te worden. Ik vond het ook niet erg om gefilmd te worden of op een foto te staan. Nooit problemen mee gehad. "Weet je, ik heb die tattoo twee jaar geleden laten zetten.Toen is mijn oma overleden en zij had er zo een spijt van at ze nooit een tattoo had genomen." Zei ik vooral omdat ik het al een heletijd aaniemandwilde vertellen en hij leek me weleen geschikt persoon.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Toen ze vermoeid op de grond lach begon ik te lachen. '' Nu al moe? We starten pas net!'' Ik grijnsde en trok haar overeind. Ik tilde haar op en gooide, ja ik herhaal, gooide haar neer op het bed. ''huppake!'' zei ik droog terwijl ik naast haar neer sprong. '' dus, wat wil je nu doen?'' vroeg ik haar. De meeste bewoners zouden nu al slapen maar ik was écht niet moe.

    Damian
    Ik schoof haar mouw opzij en knikte. '' Inderdaad, dat ziet er mooi uit.'' ik begon te tekenen en luisterde naar haar verhaal. Het was een zielig verhaal. Toen ze uitgepraat was knikte ik en stopte ik even met tekenen. '' Dan zit er tenminste een mooie betekenis achter!'' Zei ik. Ik ging weer verder met tekenen. Ik wist dat het niet in een avond zou lukken om de tekening te maken. Om het echt SUPER realistisch en gedetailleerd te krijgen zou ik misschien wel drie a vier dagen nodig hebben. Maar ik zou vanavond de grote lijnen kunnen doen en dan de komende dagen het detaillwerk. '' Vertel eens wat over jezelf..'' zei ik terwijl ik gefocust bleef op het papier, en op haar.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 23:37 ]


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Waaah,' met een plof kom ik op het bed terecht. Ik kijk hem aan.
    'Ik wil jou zien dansen,' zeg ik, een grote glimlach siert mijn lippen.
    'Je mag je favoriete stijl kiezen, ik ben heel benieuwd,' zeg ik en ik kijk hem aan, 'please?' smeek ik hem.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 23:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wacht ff tot ik ook antwoord heb van Savannah en dan reageer ik op jullie beide, tegelijk en dan ga ik slapen ^^ x


    Hi. This makes no sence.