• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina
    ''Ik ben het, Matthew! Ik heb perogeluk de deur dichtgeslagen, en nu ziet hij op slot!' riep ik naar het nog onbekende meisje.'Zou jij alsjebliefd de deur willen opendoen?'' schreeuwde hij. Ik knikte , maar besefte dat hij dat natuurlijk niet kon zien. ''Wacht , ik kom er zo aan.'' mompelde ik. Ik liep op mijn tenen de trap af. Waarom zou hij opeens voor de lol naar buiten gaan? Het was ijskoud buiten! Ik deed de deur open en wachtte tot die ene Matthew kwam. Hij wist mijn naam nog geen eens. Ik grinnikte even en ging op de trap zitten , ik had de deur tegengehouden met een paraplu die daar in dat bakje zat. Bijna viel ik weer in slaap , maar ik wist mezelf ervan te weerhouden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jay

    Nadat ik een paar uur had geslapen kon ik niet meer slapen van de hitte. Ik besloot om eens een luchtje te gaan scheppen buiten.
    Ik trok wat warms aan en liep naar buiten. daar zag ik een deur dichtgaan. zelf besloot ik om iets tussen de deur te leggen.
    Brr het was best koud. Maar toch lekker.

    ( Wie komt Jay gezelschap houden?>)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Matthew
    Na een tijdje zag ik dat de deur werd opengedaan. Ik zag het meisje op de grond zitten , ze keek een beetje slaperig. Ik stak mijn hand uit.'Ga je mee?Het word mij hier iets te fris'zei ik grijzend


    •*• Lululu •*•

    Jaymina
    ''Ga je mee?Het word mij hier iets te fris'' zei hij grijnzend. Ik glimlachte en nam zijn hand aan. ''Ik ben moe ja , maar ik kan niet slapen.'' mompelde ik. Ik wreef over mijn hoofd en dwong mezelf om me wakker te houden. Dit was niet wat ik had verwacht. ''Waar gaan we heen?'' vroeg ik grijnzend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Jaymina
    ''Ga je mee?Het word mij hier iets te fris'' zei hij grijnzend. Ik glimlachte en nam zijn hand aan. ''Ik ben moe ja , maar ik kan niet slapen.'' mompelde ik. Ik wreef over mijn hoofd en dwong mezelf om me wakker te houden. Dit was niet wat ik had verwacht. ''Waar gaan we heen?'' vroeg ik grijnzend.


    Ze heeft wel verkering met Jay hè?


    live your life, it is beautiful as it is!

    David
    Als ik Jessica hoor, glimlach ik even. Had ik het toch goed gezien. Terwijl ik me krakend in bed omdraai fluister iks nel even iets.'Heb je zin in morgen?' ik zelf heb wel zin in morgen, alleen de zenuwen beginnen nu al te spelen. Er is een rust in het huis, alleen af en toe wat gekraak van wat planken verbreekt de stilte. Bijna denk ik dat Jessica in slaap is gevallen, maar dat kan bijna niet. Maar als het zo is blijft het onbeleefd, dus ik wil haar niet wekken. Ik zucht, ik hoop dat de avond snel voorbij vliegt zodat morgen weer een nieuwe dag kan beginnen. Een nieuwe dag met nieuwe kansen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Matthew
    ''Waar gaan we heen?' vroeg het meisje. Ik dacht erover na. Het was te laat om nog iets actiefs te gaan doen, en ik had werkelijk geen idee.
    Misschien konden we een spel doen, waarmee we elkaar beter konden leren kennen, of gewoon een beetje kletsen. Ik bestudeerde het meisje. Ze was redelijk knap, maar niet knapper dan Felicia. Maar dat viel natuurlijk te vergelijken. We liepen samen door de gang. gelukkig was het hier een stuk warmer, ik voelde langzamer hand me weer opwarmen van binnen.'We zouden misschien een spel kunnen doen, om elkaar beter te leren kennen?'opperde ik.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:00 ]


    •*• Lululu •*•

    MissClove schreef:
    (...)

    Ze heeft wel verkering met Jay hè?


    (It's over attached boyfriend!!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    MissClove schreef:
    (...)

    Ze heeft wel verkering met Jay hè?

    ( weet ik :P Ze mag toch wel met Matthew omgaan? Misschien kunnen Jay en Matthew vijanden worden :Y))


    •*• Lululu •*•

    MissClove schreef:
    (...)

    Ze heeft wel verkering met Jay hè?


    [Dat vind ik nou juist het leukste (A) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaymina
    ''We zouden misschien een spel kunnen doen , om elkaar beter leren te kennen?'' vroeg hij. Ik knikte. ''Om te beginnen , is mijn naam Jaymina.'' glimlachte ik. Ik zakte door mijn knieën heen en trok een pijnlijk gezicht. ''Auw.'' mompelde ik zachtjes. ''Het is niet goed voor je als je slaperig door de gangen heen loopt.'' mompelde ik in mezelf. Dat moest ik voor mezelf onthouden , dat ik dat nooit meer zou doen. Ik grinnikte even , hoe dom was ik?!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Dat vind ik nou juist het leukste (A) ]


    Oke het kan maar op een voorwaarde: ze blijft verkering houden met Jay(Y)


    live your life, it is beautiful as it is!

    MissClove schreef:
    (...)

    Oke het kan maar op een voorwaarde: ze blijft verkering houden met Jay(Y)


    [Misschien. Ik houd me nooit aan die dingen bij rpg's. :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [Misschien. Ik houd me nooit aan die dingen bij rpg's. :Y) ]

    Mag Jay meedoen met het spel?


    live your life, it is beautiful as it is!

    MissClove schreef:
    (...)
    Mag Jay meedoen met het spel?


    [Even niet , even een leuk Matthew & Jaymina momentje hahaha xDD And from now , we have to shut up.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.