• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    [Oké (: Ik doe ook nog een post en dan ga ik slapen]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh dan ppost ik jouwe wel meteen ff (: x
    ---
    Alex


    '' Dansen? Voor jou. Geen probleem.'' Ik stond op en liep naar mijn iPod, ik zocht naar een goed liedje om op te dansen. Ik danste in principe op alles. '' Heb je nog een voorkeur voor een stijl?'' Vroeg ik terwijl ik door mijn lijst scrolde. Ik wees alle liedjes steeds af, ik zocht een perfect liedje. Nope, nope, nope, nee, niet geschikt, te traag, te snel. Zo ging ik door mijn lijst heen.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Nee, dat maakt mij niet uit, je kan volgens mij geweldig dansen dus of het echt uitmaakt welke stijl je danst vraag ik me af,' zeg ik met een glimlach. Ik ga op mijn buik liggen en kijk naar hem terwijl hij door zijn lijst met liedjes scrolt.
    'Maar ik vind de stijlen Poppin' en Hip Hop erg leuk,' zeg ik met een glimlach.

    [Goodnight xxxx <3]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 23:56 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik knikte. Zeker betekenis. Ik zou nooit een tattoo zonder betekenis nemen. Ik probeerde niet aan mijn neus te krabben en ik moest zeggen het lukte nog aardig. Vrolijk zat ik te bedenken wat ik kon vertellen. "Nou um... Mijn ouders zijn gecheiden. Ik heb twee broers en een oudere zus. Mijn vader woont ergens in Azie omdat zijn beste vriend van zijn hele jeugd daar ook woont. Ik wil later criminologie studeren. Ik kan heel arrogant overkomen. Ik luister normaal 24/7 muziek. Ik hod niet zo van mensenpersoonlijke dinge nvertellen, behalve alsik zeecht mag, mag mag. En de meeste mensen denken dat ik al seks heb gehad met de halve school, terwijl dat dus niet zo is, in het gehaal niet. "


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    '' Dan krijg je poppin/hip hop.'' Zei ik enthousiast. Ik zocht naar een liedje en vond uit eindelijk iets wat ik wel geschikt vond. Ik zette het lied aan en wachtte op een goede timing. Poppin was de stijl die ik als eerste leerde, ik vond het ook superleuk om te doen. Waarscheinlijk was dat ook wel de stijl waar ik het beste in was. Toen het lied was afgelopen liep ik weer naar mijn iPod en deed de muziek uit. ''En ?'' Vroeg ik haar terwijl ik naar adem hapte, ik was nu echt moe.

    Damian
    Ik luisterde naar haar. Ze zag eruit alsof ze het niet fijn vond om over zichzelf te vertellen. Het leek alsof ze het verhaal snel afraffelde om over te gaan naar een ander onderwerp. ik knikte geintresseerd en tekende verder. ''Waarom dachten ze dat je dat gedaan hebt? Je ziet er nou niet echt uit als een slet of zo..'' Ik keek naar het papier en gumde wat uit. Ik keek weer op en tekende snel verder.


    trustee x

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 0:03 ]


    Hi. This makes no sence.

    (Slaap lekker^^)

    Melinda
    Ik haalde mijn schouders op. "En dit is waarom ik liever niet liever mezelf vertel. Mesnen willenhet altijd hebben over dat stomme feestje met die achtelijke Jason en zijn leugens. Ik ben er klaar mee. Waarom is iedereen zo fucking geïnteresseerd over het feit dat iederen denkt dat ik een slet ben?!" Zei ik geïrriteerd. Ik wilde opstaan maar bedacht me. Hij was me nogsteeds aan het tekenen. "Op mijn 16de ging ik naar een feestje. Eén of ander feest van het jaar-thingy. Ik had net met deze gast. Gary. Laten we zeggen dat hij mer zin had om een stapje verder te gaan dan ik. Oke. Dat is het. Iedereen geloofde hem in dat ik het wel wilde.Daarom denkt iedereen dat. Daarom vertel ik mensen liever niet wat er allemaal gebeurt is."Zuchte ik. "En hoe is het om mij te tekenen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [slagroom]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Matthew
    ' Welterusten superman' fluisterde ze lief tegen mij. Ik had een super leuke dag gehad en als de komende weken net zo als vandaag zouden gaan worden zal het zeker leuk worden. Ik knipoogde nog een naar haar en fluisterde haar nog een een goede nacht, waarna ik me omdraaide en naar mijn kamer liep die niet ver van die van Felicia bevond. Ik opende mijn deur , en ik dacht Summer al in bed te hebben zien liggen. Ik kleede mij uit en ging in bed liggen. Ik kon niet goed slapen, ik moest steeds maar aan haar denken. Ookal kende ik haar nogmaar een paar uur, ze betekende nu al erg veel voor mij.


    •*• Lululu •*•

    ( ik moet nu naar school :/)


    •*• Lululu •*•

    Camille
    Ik heb pas na een tijdje door dat ik hem met open mond aan zit te staren en schud mezelf wakker.
    'D-dat was geweldig!' zeg ik opgewekt, 'je kan zo goed dansen, ik ben echt jaloers op je!'
    Ik heb echt respect voor zulke goede dansers, ik vind het echt leuk om er naar te kijken. Het is zo... mooi en gewoon geweldig om te zien.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    alex

    “dankje“ zei ik terwijl ik naast haar neerplofte. ik keek haar aan en grijnsde. “nu is het jouw beurt. “ hij bedoelde natuurlijk niet dansen maar zingen, haar eigen talent.

    --
    kort maar ik moet nu gaan D: back at 6 x

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 7:52 ]


    Hi. This makes no sence.

    damian
    ik luisterde naar haar verhaal. langzaam drong het me door. ondanks ik merendeels geconcentreerd was op haar gezicht, de lamp en het papier was ik wel geintresseerd. “ wat een klojo. Dat slaat echt zo nergens op. dat jij een slet bent door iets wat een ander doet. what the fuck.,,“ ik veegde wat lijnen uit en sleep toen mijn potlood. “ ik vind het super om je te tekenen..je bent een goed model. je zit goed stil en je bent gewoon heel knap, niet te vergeten. trouwens het wordt wel een zwart wit tekening als je dat niet erg vind. “


    Hi. This makes no sence.

    [Mijn topics ^^]
    Caitlynn
    Vrolijk krabbel ik overeind als Azer me heeft omgeduwd, en met een scheve lach op zijn gezicht verdwijnt hij. Ik kriebel Finn nog even achter zijn oor, waarna die ook verdwijnt. Als ik hoor wat Erik zegt loop ik de eetzaal uit. Ik was erg benieuwd naar mijn teamgenoot, en hoopte dat het Chris is. Hij was hier tot nu toe de enige die ik kende, en het leek me sterk dat ik een team ging vormen met Azer. Neuriend loop ik naar boven. Als ik de kamer binnenkom zie ik dat Chris over een schriftje gebogen zat en ik plof naast hem neer. 'Hey, wat doe je?' vraag ik vriendelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik keek Matthew na toen hij naar zijn kamer liep en met tegenzin opende ik de deur van mijn eigen kamer. Wat had ik graag gewild dat Matthew in dat bed lag in plaats van Jay.. Ik zuchtte toen ik op mijn bed ging zitten en mijn hakken uittrok. Zorgvuldig zette ik ze naast mijn bed en legde ik mijn Blackberry aan de oplader op mijn nachtkastje. Ik pakte een topje en een kort, roze broekje uit mijn kast en kleedde me uit. Ik hoopte dat Jay al lag te slapen, en dat hij niet stiekem aan het kijken was. Snel schoot ik het topje en het broekje aan en ging in bed liggen. Ik trok de deken over me heen en probeerde te gaan slapen. In plaats van dat ik kon slapen, lag ik alleen maar naar het plafond te staren. De hele tijd zag ik Matthew voor me, en voelde ik weer die aanraking van toen hij me kietelde in de danszaal.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Camille
    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip.
    'Uhh... oké,' zeg ik zacht, ik sta op en open mijn gitaar koffer. Ik voel mijn handen trillen, damm ik ben nu al zenuwachtig moet je voorstellen als ik op tv moet optreden. Ik haal mijn licht bruine gitaar uit de de koffer en ga op de rand van het bed zitten.
    Zachtjes begin ik te spelen, ik haal diep adem en sluit mijn ogen. Doe gewoon alsof je thuis zit in je kamer en er niemand anders is.
    'Well you only need the light when it’s burning low, only miss the sun when it’s starts to snow, only know your lover when you let her go,' begin ik zachtjes, een glimlach siert mijn lippen en ik begin wat harder te spelen en zingen. Na een tijdje open ik mijn ogen en kijk ik Alex aan.
    'Only know you’ve been high when you’re feeling low, only hate the road when you’re missin’ home, only know your lover when you’ve let her go.... and you let her go.'
    Ik kijk naar de grond, het was zeker niet zo goed als Alex net danste, maar ik heb mijn best toch gedaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.