• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    [Hooii , ik ben er weer! Is het nu nog nacht of wat? Want ik moet nog wachten op Cisco ;D ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Hooii , ik ben er weer! Is het nu nog nacht of wat? Want ik moet nog wachten op Cisco ;D ]


    het diner us afgelopen. iedereen is nu op zn kamer x


    Hi. This makes no sence.

    Chris
    Als ik alles wat ik moest onthouden heb opgeschreven komt Cait binnen. ik draai me half om en haal mijn schouders op. "Niks, ik had gewoon een idee voor een gedicht. Iets met een pinguin." Zeg ik zo overtuigend mogelijk en stop ik het schrifje weer weg en ga naast haar op het bed liggen. Ik knijp mijn ogen even dicht en zucht. "Wil jij de badkamer eerst of mag ik eerst?" Vroeg ik rustig en ging weer recht op zitten aangezien ik niet lekker lag.

    Melinda
    "Zwart wit is goed." Zei ik vrolijk en haalde mijn tong even langs de binnenkant van mijn lippen.."En inderdaad een klojo, maar ik was wel zo dom om hem te geloven en te vertrouwen." het was ook zo, iedereen, bijna iedereen had mij gewaarschuwd en ik had niet geluisterd. ik bleef zo stil mogelijk zitten, ondanks dat ik ongelofelijke jeuk had. Vooral mijn neus jeukte, maar niemand mocht aan mijn neus zitten, dus ik moest wachten. "Ën wordt het al mooi?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caitlynn
    Ik lach om het pinguin-gedeelte, en kijk hem dan belangstellend aan. 'Schrijf jij gedichten? Leuk!' ik wiebel even met mijn benen. 'Jij mag wel eerst.' zeg ik glimlachend. Dan kon ik even rustig mijn gitaar pakken en even zingen. Niet dat ik daar wat mee wilde gaan doen, maar het maakte me gewoon rustig in mijn hoofd. Als hij de badkamer in is gelopen sluip ik zo stilletjes mogelijk naar de gitaarhoes die ik had verstopt achter de brede boekenkast in de hoek. Als je hem een stukje opschoof kon de gitaar er precies ongemerkt staan. Ik haalde het ding uit de hoes, ging op het bed zitten en sloeg de eerste accoorden aan van fuckin perfect, van Pink. Het deed me eerlijk gezegd wat herinneren aan vroeger,wat niet al te fijn was, maar het maakte me rustig. Zacht begon ik te zingen.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 16:59 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Echt iedereen kan gitaar spelen en zingen he?? Maar ik reageer even na het eten^^ Dan zit ik op mijn laptop)


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    (Echt iedereen kan gitaar spelen en zingen he?? Maar ik reageer even na het eten^^ Dan zit ik op mijn laptop)

    [Haha, ze zingt, maar dat wil niet zeggen dat ze een superster is ofzo ;p , en ik kan zelf geen instrument spelen, dus vind ik leuk :P ga maybe wel op gitaarles (bij mn vader o,o ) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matthew
    Ik wilde de slaap maar niet vatten. Ik lag al minstens een uur te woelen in bed.
    Ik besloot het slapen op te geven en stapte uit mijn bed, deed een joggingbroek aan en liep de kamer uit. Ik keek om me hen, waarik0 naartoe zou unnen gaan. Ik zag een deur en liep ernaa toe, waarna ik de deur opende. De deur was een uitgang, en achter de deur schuilde een prachtige tuin bij maanlicht. Ik stapte naar buiten en hoorde de deur achter bij dichtvallen. Ik maakte me er geen ruk om een liep de tuin in. Het was zo prachi, een klein beekje stroomde door de achtertuin, als je goed luisterde kon je een geluid van een uil onderschijnen. Ik zag een bankje staan en ging er opo zitten. Ik had alleen maar een joggingbroek aan, geen t-shirt en ik bedacht me nu pas dat dat niet zo slim was geweest. Ik bibberde nu als een rietje, dus ik besloot terug tekeren naar mijn warme slaapkamer. IK pakte de deurklink vast een trok eraan, maar de deur gaf geen kick. Fuck, dacht ik bijmezelf. Ik was weer eens zo slim geweest om mezelf op te sluiten, buiten in een tuin dat ik nog nooit had gezien tijdens dachtlicht. Ik pakte een paar kiezelsteentjes, en smeet dienaar een raam. Hopelijk zou iemand mij horen en de deur willen open doen voor mij, het liefste voordat ik totaal bevroor!
    (Wie wil Matthew redden uit de kou?:Y))


    •*• Lululu •*•

    [Ik doe wel.. XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    --

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 17:23 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jaymina

    Ik kreunde weer eens ellendig toen er steentjes naar het raam werden gegooid. ''Ik ga wel.. Omdat ik toch niet kan slapen.'' mompelde ik afwezig. Ik smeet het raam open een een harde wind kwam opwaaien. ''Holy!'' Ik deinsde naar achteren door de kou. Snel pakte ik een willekeurige vest en deed het raam opnieuw open. Opeens kreeg ik een steen in mijn gezicht. ''Hey!'' zei ik verontwaardigd. Mompelde wreef ik over mijn voorhoofd. ''Wie is daar?'' Ik zuchtte. Waarom was ik nou nachtblind , of hoe je dat ook kon noemen. Ik kon geen ding zien , alleen als ik echt heel goed keek. Snel griste ik mijn bril van mijn nachtkastje. ''Wie is daar?'' herhaalde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Wie doet nu? XD haha ;PP]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    David
    Met een volle maag stap ik mijn bed in, het matras is heerlijk zacht. Het diner was erg lekker geweest, ik heb me half misselijk gegeten. Terwijl het eten in mijn buik langzaam verteerd kijk ik naar het bed naast me, Jessica zou daar normaal liggen. Ik weet niet zeker of ik haar zie liggen aangezien het al pikke donker is op deze kamer, we hebben alle twee onze rust hard nodig. Ik heb nog niet echt een gesprek gevoerd met iemand, daar ben ik te verlegen voor. Ik heb de hele tijd in mijn eten zitten porren, ik mis mijn familie. Door mijn danscarriere zie ik mijn familie niet heel vaak, maar toch wel dagelijks. Nu gaat dat iets langer worden, maar ik zal er mee moeten leren.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Matthew
    Na een stuk of tien steentjes te hebben gegooid vercheen er een meisje op het balkon. Ze zag er nogal slaperig uit,. Doordat ik haar eerst niet zag gooide ik perongeluk een steentje in haar gezicht.''Holy!'' hoorde ik het meisje schrikken.''Hey!'' schreeuwde ze. Ik moest heel erg hard lachen.'Wie is daar?'vroeg het meisje.
    'Ik ben het'antwoorde ik half lachend naar mij. Ik was eventjes vergeten dat we elkaars naam nog niet kende dus ik schreeuwde opnieuw naar haar :'Ik ben het, Matthew! Ik heb perogeluk de deur dichtgeslagen, en nu ziet hij op slot!' riep ik naar het nog onbekende meisje.'Zou jij alsjebliefd de deur willen opendoen?'vervolgde ik mijn zin. Ik hoop dat ze dat zou doen, ik had geen zin om de hele nacht buiten te zitten, ik kon ook moeilijk heel het huis gaan wekken.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 17:31 ]


    •*• Lululu •*•

    Jessica
    ik werd wakker, doordat er een deur openging. Ik bleef rustig liggen, en sloot mijn ogen opnieuw. De persoon maakte erg veel lawaai, ds ik ging recht op zitten. Ik draaide me om waar het geluid vandaan kwam, ik zag daar David in bed liggen.'Haai'zei ik slaperig. Ik had nog niet veel met hem kunnen praten, ik was best benieuwd naar hem.


    •*• Lululu •*•

    [Wanneer word het ochtend want dan kan iedereen weer meedoen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.